نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روزبه چشمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در جام جهانی قطر خوب بازی کردیم اما با بدشانسی مواجه شدیم.

روزبه چشمی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت:‌ درباره بازی‌های جام‌جهانی گفت: تیم ملی در این دوره خوب بازی کرد و انگیزه زیادی داشتیم تا با موفقیت مسابقات را پشت سر بگذاریم و برای نخستین بار صعود کنیم. به طور ویژه در بازی سوم مقابل آمریکا که شانس خوبی هم داشتیم اما با بدشانسی مواجه شدیم.

وی درباره گل خود در بازی ایران و ولز، گفت: کادرفنی تیم را کاملا برای آن بازی آماده کرده بود و همه بازیکنان در تمام دقایق با برنامه بودند و همه تلاششان را کردند. در دقایقی از بازی آن موقعیت شوت زنی ایجاد شد که خوشبختانه تبدیل به گل شد و اتفاقا از این گلزنی بسیار خوشحالم. از اینکه به گلزنی با جام جهانی با پیراهن تیم ملی رسیدم و توانستم کمک اندکی در آن برد خاطره انگیز داشته باشم.

بازیکن تیم ملی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال، درباره انتخاب سرمربی این تیم توضیح داد: نظر دادن درباره انتخاب سرمربی در اختیارات من نیست. کی‌روش برای تیم ملی خیلی زحمت کشید و هرکجا که هست برایش آرزوی موفقیت دارم . مطمئنا بهترین گزینه انتخاب خواهد شد و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و آنچه که اهمیت دارد این است که بهترین اتفاق برای تیم ملی رقم بخورد و آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • قیطور IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    خدا رو شکر که کیروش رفت به اعتقاد فوتبال دوستان وپیشکسوتان عملکرد رضایت بخش نبود وکمتر از اوراضی بودند
  • بهرام IT ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    روزبه فکر کنم دوباره دیشب تو جاجرود و بومهن و رودهن و اونورا پارتی شبانه بوده و با بچه ها زیادی نوشیده اند که این حرفها را میزنه!!شش تا از انگلیس و باخت به اون آمریکای در و پیت همم آخه شد خوب بازی کردن؟؟مزخرف ترین جام جهانی برای ایران همین یکی بود....
  • پدرام CA ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    آقای چشمی عزیز! شما بدشانسی نیاوردید. اتفاقا خوش شانس بودید که گلر ولز اخراج شد که بتونید در دقیقه 140 گل بزنید. تیم ایران در هیج کدوم 3 تا بازی بدشانس نبود که هیج خوش شانس هم بود که پنالتی واضح خطای جنابعالی در دقیقه 3 رو نگرفتند وگرنه خدا میدونه چند تا از انگلیس میخوردید
  • مدینه IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    آقای روزبه برای هیچ کس خوب نبود برای شما خوب با آن سوتی ها که دادی توی جام جهانی یاد رفته برو فیلم نگاه کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی