نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
رقابت پنهان یحیی گل محمدی با گزینه سرمربیگری تیم ملی: من مربی‌تر هستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حساس ترین دیدارهفته بیست و دوم در حالی در تبریز برگزار می‌شود که یک رقابت پنهان هم روی نیمکت دو تیم وجود دارد.

ساعتی بعد از افشای لیست هفت نفره گزینه‌های داخلی هدایت تیم‌ملی ایران که غیبت سوال‌برانگیز یحیی گل‌محمدی را در خود داشت، سرمربی سرخپوشان به ورزشگاه شهید کاظمی رفت تا اولین جلسه تمرین جدی تیمش برای بازی نفت مسجدسلیمان را برگزار کند.

یحیی گل‌محمدی که پس از پیروزی بزرگ در اصفهان و حذف سپاهان، حالا اعتماد به نفس خود را هم بازیافته و بی توجه به تحولات پیرامون نیمکت تیم‌ملی، تمام تمرکز خود را روی پرسپولیس گذاشته تا این تیم را دوباره به صدر جدول بازگرداند. با این وجود کارشناسان زیادی جای یحیی گل محمدی را در لیست گزینه‌های تیم ملی خالی دانستند.

از طرفی فدراسیون فوتبال در کنار مربیان ایرانی، بررسی شرایط گزینه‌های خارجی را نیز پیش برده و از میان نفرات خارجی نیز چهره‌هایی مثل ژوزه مورایس، پاکو خمس و یک مربی اسپانیایی نیز جزو مهم‌ترین گزینه‌های فدراسیون برای انتخاب مربی خارجی هستند.

باشگاه سپاهان اصفهان به صورت رسمی با جدایی ژوزه مورایس و حضور او روی نیمکت تیم ملی مخالفت کرد. در روزهای اخیر از مربیان داخلی مثل امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، حسین فرکی و مهدی تارتار، حمید مطهری و جواد نکونام  برای هدایت تیم ملی اسم برده و به رغم انصراف اغلب این چهره‌ها به نظر می‌رسد مذاکرات با این مربیان هم ادامه خواهد داشت.

البته فدراسیون فوتبال به موازات این موضوع، بررسی شرایط گزینه‌های خارجی را نیز پیش برده و از میان نفرات خارجی نیز چهره‌هایی مثل پاکو خمس و یک مربی اسپانیایی نیز جزو مهم‌ترین گزینه‌های فدراسیون برای انتخاب مربی خارجی هستند.

حالا دیدار پرسپولیس و تراکتور در تبریز جدای از حساسیت جدولی و ... یک رقابت پنهان میان سرمربیان دو تیم است. یحیی گل محمدی برای این دیدار انگیزه‌های فراوانی داشته و می‌خواهد به فدراسیون فوتبال و حتی فوتبال ایران نشان دهد که مربی تر از پاکو خمس است.

از سوی دیگر سرمربی اسپانیایی تراکتور هم انگیزه‌های زیادی دارد که با شکست دادن یکی از بهترین مربیان ایران هم سروسامانی به وضعیت تیم خودش در جدول لیگ برتر بدهد و هم ثابت کند گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی ایران است.

بر همین اساس دیدن رقابت این دو مربی به شدت تاکتیکی و پیچیده خواهد بود؛ یک شطرنج به تمام معنا!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اسداله یاوری IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    سلام فقط مربی ایرانی گل محمدی بهترین نکونام قلعه نوعی مخارجی نمیخواهیم
  • حسین US ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    یحیی گلمحمدی در اندازه تیم ملی نیست ،نیمکت تیم ملی خیلی بزرگه تو گلوی یحیی گیر میکنه،اما خمس رو التماس میکنن تا کلاس اموزشی برای مربیان ایرانی برگزارکنه تا حداقل از دانش خمس بتونن بروز بشن
    • امیر IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      مشقاتو نوشتی؟؟
  • سعیدخدادادی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    فقط قلعه نویی عالیه
  • یک ایرانی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    مربی خوب خارجی که بتونه تحول ایجاد کنه هرگزبه ایران نمیاد، مربیان خارجی به ایران میان که اسم وآماربزرگ دارند ولی تحول نمی‌توانند ایجاد کنند وچون هیچ جایی نمیخوانشون میان ایران واسم بزرگشونم بخاطر اینه که درکشوربزرگ فوتبالی زندگی کرده اند واتفاقی دریک مقطعی درتیمی بزرگ کارکرده اند مثل کی‌روش ولی همونجاهم نتایج خوبی نگرفته اند پس مسلما اگر امثال مجیدی وگلمحمدی در پرتغال بزرگ میشدند چه بسا پاشون به امثال منچستر وا میشد درنتیجه باید مربی خوشفکروجوون ایرانی که در داخل نتایج خوبی گرفته رو بهش فرصت بدیم وروش سرمایه گذاری کنیم برا آینده وکارتسم بزرگ وآماربزرگ نداشته باشیم وبایدزمان بدیم تااسمشون وآمارشون بزرگ بشه مثل فاتح تریم در ترکیه ونمونشم عطایی در والیبال داریم که شاهکارکرد
  • ali IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    این تیم ملی همین طوری هم شده دلال بازی چه برسد به امثال مجیدی و نکو نام با بو دن اینها توی آسیا هم خجالت زده خواهیم شد
  • 💕پرسپولیسی خاص IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    مربی خارجی اگه خوب بود ایران نمیومد به نظرم یحیی از همه بهتره چون بازی بیشتر بازیکنارم دیده و میشناسه
  • ستی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    یومَ فی رسوالله فی ثَبی الله قبولوءنَ دنیا و الاُخرهً
    • عیسی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      انکرالاصوات
  • حسن IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    سلام. بنظرم باید به مربی جوان ایرانی فرصت داد مثل یحیی گل محمدی و امیر قلعه‌نویی مخصوصاً یحیی که تو این چند سال تو پرسپولیس امتحان پس داده و همیشه تیمش یا قهرمان بوده یا جزء سه تیم برتر بوده و مهمتر این که شناخت کافی از بازیکنان فوتبال ایران داره
  • یورگن لوکادیا IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    يحيي مربی فوق‌العاده است
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    تو مربی ایرانی یحیی ازهمه بهتر با بدونه درنظر گرفتن رنگ
  • متین IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    هنوز هچ مربی نتونسته مثل یحیی تو لیگ برتر موفق باشه
  • ناشناس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    قلعه نوعی یک بار سرمربی بوده هیچ نتیجه ای نگرفته آزمایش مجدد وی خطای بزرگ است هنوز فرکی با برانکو بوده خیلی بهتراست و پروین مجیدی گل محمدی تارتار رفیعی طاهری حتی عنایتی که تیم به دسته اول آورده اینها از کی روش هم بهترند
  • امیر IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    فقط وفقط گل محمدی اگر حاشیه براش درست نکنه آرامش داشته باشه بهترین مربی حال حاضر ایرانه
  • امیر محمد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    گل محمدی بهترین مربی حال حاضر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی