نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اشرف حکیمی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشرف حکیمی مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تجاوز جنسی متهم شد.

اشرف حکیمی که با تیم ملی فوتبال مراکش به عنوان چهارمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید، این روزها تبدیل به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌های فرانسوی و اروپایی تبدیل شده است. هفته پیش بود که نشریه فرانسوی «پاریزین» فرانسه در خبری اختصاصی مدعی شد که یک زن فرانسوی از حکیمی ۲۴ ساله به اتهام تجاوز به او شکایت کرده است.

خبرگزاری فرانسه (AFP) امروز (جمعه) خبر داد؛ دادستانی فرانسه اشرف حکیمی را به تجاوز جنسی متهم کرده است. دادستانی فرانسه از آخر هفته گذشته تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده بود و حالا این مدافع مراکشی را در این پرونده متهم کرده است.

یک منبع نزدیک به این پرونده گفت که دادستانی فرانسه روز دوشنبه تحقیقاتی را در مورد ادعای تجاوز جنسی صورت گرفته توسط اشرف حکیمی آغاز کرده و در این رابطه مدافع مراکشی پاری‌سن‌ژرمن روز پنجشنبه توسط دادستان مورد بازجویی قرار گرفته بود.

یک زن ۲۴ ساله فرانسوی، این ملی‌پوش مراکشی را متهم کرده است که در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در حالی که زن و فرزندانش در تعطیلات بودند، در خانه خود در حومه شهر پاریس به او تجاوز کرده است.

گفته می‌شود هیبا ابوک همسر اشرف حکیمی به خاطر تجاوز او به یک زن فرانسوی، برای جدایی از وی دست به کار شده است.

در همین ارتباط: شوک به ستاره متجاوز پاری‌سن‌ژرمن/ اقدام همسر اشرف حکیمی برای طلاق

این مطلب درباره اشرف حکیمی را بخوانید: درباره پسری که تیم کشور زادگاهش را در جام‌جهانی حذف کرد و مادرش را بوسید/ از زندگی فقیرانه در پایتخت تا درخشش در فوتبال و رفتن روی جلد نشریه معروف

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی