نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهاجمان نباید فرصت سوزی کنند/ استقلال با اختلاف ۲ گل پیروز می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین  آبی‌پوشان گفت: پیروزی آبی پوشان مقابل گل گهر بسیار مهم است و می‌تواند نقش مهمی در قهرمانی این فصل داشته باشد.

یدالله اکبری در گفت و گو با خبرورزشی درباره شرایط تیم استقلال اظهار داشت: آبی پوشان در دیدار مقابل  نساجی زیبا بازی کرد و مستحق پیروزی بود .در آن بازی استقلال ۵ موقعیت مسلم گلزنی داشت که فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد. گرچه حق استقلال برد ولی ولی قانون فوتبال همین است که گل نزنی، گل می‌خوری.

وی افزود: گرچه آبی پوشان دو امتیازر حساس را از دست دادند ولی تا پایان لیگ ۹ بازی دیگر مانده است و فرصت برای جبران وجود دارد.‌ هافبک‌های تیم در حال حاضر بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند و توپ‌های خوبی را در اختیار مهاجمان قرار می‌دهند. به نظر من باید مهاجمان بیشتر قدر فرصت‌ها را بدانند و فرصت سوزی نکنند.

اکبری در ادامه  به بازی استقلال برابر گل گهر اشاره کرد و گفت: این دیدار یکی از بازی‌های سخت آبی پوشان است چراکه گل گهر کادرفنی خوبی دارد و بازیکنان با تجربه ای هم در اختیار دارد. با این حال فکر می‌کنم شرایط استقلال روی کاغذ بهتر باشد و اگر آبی پوشان مثل بازی‌های قبل بازی کنند، می‌توانند مقابل گل گهر پیروز شوند.  

اکبری در پایان گفت: پیروزی در این دیدار بسیار مهم است و حتی می‌تواند در قهرمانی آبی پوشان تاثیر گذار باشد. استقلال باید مثل بازی‌های قبل میانه میدان را از آن خودش کند با توجه به وجود ستاره ای به نام مهدی قایدی که می‌تواند هر  دفاعی و به هم بریزد، فکر می‌کنم پیروزی استقلال دور از انتظار نباشد و استقلال می‌تواند حتی با اختلاف دو گل یا سه گل حریف سیرجانی را شکست دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی