نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیس این فصل قهرمان است/ بازی با تراکتور جنگ هافبک‌ها است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم اسدی هافبک پیشین سرخپوشان گفت: پرسپولیس اگر مثل بازی با سپاهان در جام حذفی بازی کند، قهرمانی این فصل را به دست می‌آورد.

ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس برای بازی در هفته بیست و دوم  لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی دارد و در همان بازی نشان داد که یک تیم هماهنگ است. خطوط سرخپوشان هماهنگی خوبی با هم دارند و این موضوع یک ویژگی مثبت تلقی می‌شود.

وی افزود: شرایط پرسپولیس در این فصل بسیار خوب است و با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد به نظر من تیم گل محمدی مدعی اول قهرمانی است. سرخپوشان در بازی جام حذفی سپاهان را در یک بازی زیبا با ۴ گل شکست دادند به همین دلیل اعتقاد دارم پرسپولیس اگر مثل بازی با سپاهان بازی کند، مطمئن باشید سرخپوشان در این فصل قهرمان می‌شوند.

اسدی در ادامه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور اشاره کرد و گفت: این یکی از بازی های حساس و مهم پرسپولیس است. تیم گل محمدی شانس پیروزی برابر این تیم را دارد. گرچه بازی سختی است ولی پرسپولیس در بازی با تیم های بزرگ بهتر بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد. در بازی با تراکتور جنگ میانه میدان بسیار مهم است و به نظر من جنگ هافبک های دو تیم است. اگر هافبک های پرسپولیس در نبرد مرکز میدان موفق باشند، برد پرسپولیس رقم خواهد خورد. 

اسدی در پایان اظهار داشت: پرسپولیس یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد اما مطمئن باشین سپاهان امتیاز از دست خواهد داد دوباره پرسپولیس صدر نشین می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    وقتی کمیته انظباطی و اخلاق و کمیته داوران و سازمان لیگ و فدراسیون و وزارت ورزش یکدست دنبال قهرمانی لنگ هستند این هم پیش بینی داره پرفسور اسدی؟
    • پنالتی معیشتی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      با همه اینها هم این فصل چیزی گیرشون نمیاد ، قهرمانی پرسپولیس رفت برای ۱۰ سال بعد مگه الان بابای خوب گیر میاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • چه از خود راضی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    بشین سر جات
  • رشا IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    با اين همه بازيكن و بهترين امكانات و زمين نمرين و ...از اخرم بايد داور كارو جمع كنه
  • ایرانی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    به کوری چشم بعضیا قهرمانی واس ماس❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • م شاد FR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    شتر در خواب ببیند پنبه دانه
  • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    من مطمعنم که پرپولیس قهرمان است و شب و روز دعامیکنم که سرخپوشان بتونن پیروز شن رنگ خون شهیدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی