نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ابراهیم قاسمپور
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم قاسمپور عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب سرمربی برای تیم ملی، خیلی هم کار سختی نیست.

ابراهیم قاسمپور درباره گزینه‌هایی که اسامی آنها برای هدایت تیم ملی ایران مطرح شده است، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*متأسفانه در فوتبال ما معلوم نیست چه خبر است و نباید انتظار بیش از حدی داشته باشیم. متأسفانه در بین گزینه‌ها نام‌هایی دیده شد که حتی شاگردهای درجه چهار فوتبال هم نبودند، ولی متأسفانه فدراسیون کارهایی را انجام می‌دهد که خیلی‌ها متعجب می‌شوند. در فدراسیون شفاف‌سازی وجود ندارد و همه چیز انگار به‌صورت پنهانی جلو می‌رود.

*آقایان که مدیریت را بلد نیستند، ولی حداقل می‌توانند برای انتخاب سرمربی از افرادی باتجربه، بادانش و متخصص استفاده کنند و نظر بخواهند. به هر حال هستند افرادی که موی خودشان را در فوتبال سفید کرده و صاحب‌نظر هستند و فدراسیون می‌تواند با آنها مشورت کند و در نهایت سرمربی جدید را انتخاب کند. انتخاب سرمربی تیم ملی واقعاً کار سختی نیست.

*خیلی چیزها شفاف جلو نمی‌رود، اما مردم باید بدانند چه کسانی قرار است سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند و آیا آنها صلاحیت این کار را دارند یا خیر. انتخاب سرمربی تیم ملی بحث بی‌اهمیتی نیست و افرادی که نظر می‌دهند و تصمیم می‌گیرند آیا صلاحیت این کار را دارند یا خیر.

*این موضوع بسیار مهم است که سرمربی تیم ملی قرار است با نظر چه کسانی انتخاب شود. در حال حاضر که کمیته فنی وجود ندارد و فکر می‌کنم خرد فردی جای خرد جمعی را گرفته است! به نظر من در انتخاب سرمربی مهدی تاج همه‌کاره است و بقیه از جمله اعضای هیئت رئیسه سیاهی لشگر یا بله قربان‌گو هستند.

*فدراسیون که در حال حاضر مشکل مالی دارد و اگر این‌طور نبود قطعاً مربی خارجی درجه یک و کارنامه‌دار بهترین گزینه برای تیم ملی بود. حالا با این وضعیت بهتر است که یک مربی ایرانی انتخاب کرده و خیال خودشان را راحت کنند. این آقایان بارها تصمیمات اشتباه گرفته‌اند و اگر دوباره اشتباه کنند باز هم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کامیکازه IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    زتده باد ابو ، دمت گرم کوکا
  • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    قاسمپور اگه خیلی بلد بود الان وضعیت نفت آبادان اینجور نبود از فوتبال هیچی حالیش نیست
    • رضا IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      سلام.جناب میدونی آقای قاسمپور تا چند سالگی فوتبال بازی کرده و چندین سال توی این فوتبال مملکت زحمت کشیده.چرا به همین راحتی به بزرگترهای این مملکت بی احترامی میکنی.آقای قاسمپور انسان بزرگی هستند و مطمئن باش اگر از نظرات ایشان استفاده می کردیم.حال و روز فوتبال ما این نبود.ایشان مال فوتباله.
  • عباسی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    خود قاسمپور درجه چند هس؟ نکنه فکر کرده آنچلوتیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی