کیلیان امباپه
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها انتظار داشتند کیلیان امباپه خیلی زود از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود و به رئال مادرید بپیوندد، اما حرف‌های جدید امباپه آب سردی روی تمام امیدها و آرزوهای سپیدپوشان ریخت.

کیلیان امباپه پیشنهاد قهرمان فعلی اروپا را به نفع امضای قرارداد جدید با پاری‌سن‌ژرمن رد کرد، اما همچنان با انتقال به رئال مادرید در ارتباط است.

به نظر می‌رسد فلورنتینو پرز از جذب برنده کفش طلای جام جهانی ۲۰۲۲ منصرف نشده و گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه می‌تواند اوایل تابستان آینده قرارداد خود با پاری‌سن‌ژرمن را یک سال زودتر از موعد فسخ کرده و به صورت رایگان از این تیم جدا ‌شود. انتظار می‌رود قهرمان فرانسه برای قرارداد در تابستان امسال مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو بخواهد.

با این حال، امباپه گفته است که فعلا در پی‌اس‌جی خواهد ماند. او روز شنبه پس از تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ باشگاه در سن ۲۴ سالگی، عشق خود را به باشگاه ابراز کرد و هرگونه ادعایی مبنی بر قصد رفتن از پی‌اس‌جی به منظور قهرمانی در لیگ قهرمانان را رد کرد.

او گفت: «بازی در اینجا امتیاز بزرگی است. من اهل پاریس هستم و حضور در پی‌اس‌جی خاص است. وقتی به اینجا آمدم خیلی جوان بودم و چه در داخل و چه خارج از زمین بزرگ و بالغ شده‌ام. اگر به اتفاقات لیگ قهرمانان ربط داشت تا الان رفته بودم. من اینجا هستم و خیلی خوشحالم، در حال حاضر به چیزی جز خوشحال کردن پاری‌سن‌ژرمن فکر نمی‌کنم.»

گفته‌های امباپه قطعا برای مقامات رئال مادرید و هوادارانش خوشایند نیست، چرا که آنها امیدوار بودند این بازیکن فرانسوی در اوایل فصل آینده پیراهن معروف سپید را بر تن کند.

این مطلب را هم بخوانید: ابهام در آینده لیونل مسی؛ پیشنهادی پرسود از عربستان/ این رقم از دستمزد رونالدو خیلی کمتر است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • alitarget72 IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    https://idat.ir/@ladytarget.ali/347170-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87
  • سنسی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    به لیگ انگلیس بره بهتره اگه میخاد توپ طلا 2024 بگیره
    • مهدی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      نه رئال مادرید بهتره لالیگا همیشه توپ طلا خورش ملس بوده برو توپ طلا های اخیر رو نگاه بکن همشون رو بازیکنای لالیگا گرفتن
  • احمد.ش(مغزهای یخ زده) IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    اگر مسی به لیگ عربستان برود باید با تیم ملی خداحافظی کند!! به اعتقاد خیلی ها،مسی توانی این را داد که درجام جهانی آتی هم،باز کند،اما با حضور در عربستان .......
  • Iℳaŋ US ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    بدبخت بمون تو پاریس،تا گرفتن توپ طلا و بردن لیگ قهرمانان بشه واست یه آرزو و حسرت...به اونی گفته اگه میخوای توپ طلا رو ببری بیا لیگ انگلیس،بنده خدا اگه امپاپه بیاد انگلیس ۵تا گلم نمیتونه بزنه مگه برترین لیگ دنیا مثل لیگ کشاورزانه....
    • اراد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      ولی جلو دخیا 7 تارو میزنه
  • Mehdi IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    اگ دلش توپ طلا و چمپنز لیگ میخاد تنها راهش اینکه بره رئال ... کلا توپ طلا چندین ساله به بازیکنای لالیگا داره میرسه اگ دقت کنین رئالم ک بیشترین عنوان قهرمانی تو چمپنز لیگ رو داره همین فضل هم شانس قهرمانی تو چمپنز لیگ رو داره ... من طرفدار رئال نیستم ک تعریف میکنم ولی واقع بینانه نگاه کنیم همینه ... ابن یه اشتباه بزرگ از امباپه مشابه اشتباه هالند هست توی انتخاب تیم ملی ک بجای انگلیس رفت با نروژ بازی کرد واقعا خریت کرد الان با نروژ جام جهانی هم نمیبینه ... امباپه هم پاریس بمونه نمیتونه بجایی برسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی