نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اتفاقی عجیب در بازی پرسپولیس و تراکتور/ برای بازیکن مصدوم حریف توپ را بیرون نزن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اواسط نیمه دوم بازی پرسپولیس و تراکتور اتفاق جالبی رخ داد و یک نفر به مهدی ترابی گفت به خاطر مصدومیت حریف توپ را به بیرون نزند!

پرسپولیس در حالی موفق شد در یک بازی فوق العاده مهم بیرون از خانه مقابل تراکتور به برتری برسد که در اواسط نیمه دوم این بازی اتفاق جالب توجه ای رخ داد. در یک صحنه بازیکن تراکتور به دلیل آیب دیدگی روی زمین افتاده بود و بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند به کار ادامه دهند. توپ در اختیار مهدی ترابی بود و این بازیکن ملی پوش بعد از چند ثانیه مکث تصمیم گرفت توپ را به بیرون بزند تا به وضعیت بازیکن آسیب دیده تراکتور رسیدگی شود.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که یک نفر از روی نیمکت پرسپولیس در آن لحظه با صدای بلند فریاد زد که بازیکنان پرسپولیس به کار ادامه دهند و توپ را بیرون نزنند. این فرد که مشخص نیست چه کسی بود، خطاب به ترابی گفت توپ را بیرون نزن و به کار ادامه بده.

این شخص معتقد بود بازیکن تراکتور می‌تواند به بازی ادامه دهد و مشکلش جدی نیست. از همین رو دلیلی برای بیرون زدن توپ وجود ندارد. با این حال ترابی توپ را به اوت زد و بعد از شروع مجدد بازی هم تراکتوری‌ها توپ را به بازیکنان پرسپولیس دادند تا آن‌ها بازی را شروع کنند. این اتفاق درحالی رخ داد که در بازی پرسپولیس و سپاهان، گل دوم طلایی پوشان درحالی به ثمر رسید که پرسپولیس 9 نفره بود.

یکی از بازیکنان پرسپولیس به دلیل مصدومیت در بیرون از زمین بود و نمی‌توانست به کار ادامه دهد و یکی دیگر از بازیکنان این تیم هم در میانه میدان دچار آسیب دیدگی شده بود. با این حال سپاهانی‌ها اعتقادی به بازی جوانمردانه نداشتند و نه تنها توپ را به بیرون نزدند تا به وضعیت بازیکن مصدوم پرسپولیس رسیدگی شود، بلکه به بازی خودشان ادامه دادند و گل هم زدند.

حتی رامین رضاییان ستاره سپاهان هم که در بازی با گل گهر چنین کاری را تکرار کرده بود و تیمش را به گل رساند، بعد از آن دیدار گفت هیچ تیمی جلوی سپاهان فیرپلی نکند و حتی اگر بازیکنی از این تیم روی زمین بود، به بازی ادامه دهند.

این مطلب را هم بخوانید: پرسپولیس ۳ امتیاز را مدیون بازیکن تراکتور است/ تفاوت ۲ بازیکن در تبریز سرنوشت بازی را رقم زد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    وقتی سایر تیم‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نمی‌کنند چرا پرسپولیس رعایت کنه !
    • مسعود IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      وقتی جلو دشمن بدون سلاح میری یهنی مرگ قطعی چرا تیم رو بدون فوروارد میکنی بدون فوروارد یعنی صدور اجازه به حریف جهت حمله
  • وحید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    واقعا که میخواهند برد شیرین پرسپولیسو به حاشیه ببرن اگر باری دیروز رو مستقیم دیده باشید وقتی پرسپولیس گل میزد گزارشگر جوری گزارشرمیکرد انگار تیم یه کرنر گرفته ولی برای گل تراکتور داشت جرر میخورد اگر همینکارو در آرادی برای استقلال پرسپولیس بکنن هزارو یک انگ به رسان ملی و مجری میزنن دیروز بازیکنهای تراکتور برای خودشون هم توپو بیرون نمیزدن واقعا فوتبال ما یک سرو گردن از دنیا جهت این افکار عقبه
  • Gaber IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    چرا با پرسپولیس که بازی دارند مرتب زمین میخورند و بعد بلند میشن و انگار نه انگار که مصدوم شده .پرسپولیسی‌ها از این به بعد باید حرف رضاییان را گوش کنند .این یکنوع دسیسه برای نگه داشتن بازیست.
  • یوری IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    اصلا"بازی جوانمردانه یعنی چه
  • .... PL ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    واقعا متاسفم برای رامین رضائیان !!! البته خیلی هم مقصرنیست ، جوحاکم برسپاهان اینجوری اقتضا میکنه !!!!
  • ترک IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    اشتباه کردن بیرون نزدن،الان اگه توپ دست تراکتور بود اول بازیکنا خودشون توپ رو بیرون میزدن چون انسانیت تو وجودشون هست و دوم هم اینکه اگه بازی رو ادامه میدادن که هیچ وقت اینکار رو نمیکنن،پرسپولیسیا خودشونو اون وسط میکشتن،الان چون بازیکن ما مصدومه خوشحالن میگن بازی رو ادامه بدین اونم اون وسط بمیره به جای رسیدگی ولی اگه بازیکنای خودشون بود ،زمین و زمان رو به هم میریختن که بازیکنمون مصدومه اینا ادامه میدن، دوستان یکم واقع بین باشین یکم درک داشته باشین اون جون نداره که وسط زمین از درد به خودش بپیچه و شما ها خوشحال باشید یا فکر میکنید کی هستید که انقدر خودتونو بالا میگیرید، اینقدر از خود راضی نباشید اینو مطمئن باشید که یه روز بابت کاراتون ازمون معذرت میخواین،کارتون بهمون میفته و اون وقت بهترین جوابتونو میگیرید جواب کاراتون همینجوری نمیمونه،در ضمن الان هم که هر بلایی سرتون میاد جواب کارهایی که باهامون گردیده. هرچند که حرف حق همیشه تلخه یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور❤️❤️❤️
  • زینب IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    دم تیم پرسپولیس گرم که انقدر بازیکنان خوبی داره مثل : محمد عمری . مهدی ترابی . امید عالیشاه . وحدت هنانوف و وحید امیری و ........ هواداران پرسپولیس انقدر استقلال رو مسخره کنید که ...... فعلا ما اومدم صدر جدول . دممون گرم و دمتون گرم ........ کوریه چشم کیسه عشق ما پرسپولیسه پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه😇😇😇😇😇❤❤❤❤
  • مهدی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    دمش گرم سپهانو برد پرسپولیس ۴.سپهان ۲
  • سام IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    اگر به گل دوم تراکتور و قبل از انجام خطای پنالتی دقت کنید متوجه میشوید که هنگامی که بازیکن پرسپولیس در اواسط زمین مصدوم و روی زمین افتاده بود بازیکنان تراکتور بجای توقف بازی، به سمت دروازه پرسپولیس هجوم آوردند و پنالتی گرفتند.
  • محمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    درسته و منم صداش رو ک اینو گفت شنیدم اما واسه چی ؟ دقیقا روی گل دوم تراکتور ک منجر ب ضربه پنالتی به سود تراکتور شد ، بازیکن پرسپولیس که دقیقا فراموش کردم در محوطه پشت هیجده با برخورد بازیکن تراکتور سرنگون شد ک فکر کنم خود ترابی بود که بازیکنان تراکتور اقدام ب بیرون زدن توپ نکردند ک همان توپ اومد سر دروازه پرسپولیس و محوطه هیجده قدم با خطای رفیعی داور بازی اعلام پنالتی نمود در کل پرسپولیس و بازیکنانش نزدیکی محوطه جریمه بودند ک همون توپ رو ترابی برای رسیدگی ب بیرون زد اما اون توپی ک پنالتی شد و عدم بازی جوانمردانه از سوی تراکتوری ها رو شما صحبتی از اون نکردید ک کمی جای شبه داره حتی برای صحت موضوع دوستانی ک فیلم بازی رو دارن میتونن رجوع کنن و ببینند فیلم رو که حقیقت چی بوده و چرا نیمکت نشین پرسپولیس اون فریاد رو زد که توپ رو ب اوت نزنید
  • امیر علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    وقتی بازیکنان سعی در اتلاف وقت دارند و داور هم دستور به ادامه بازی میدهد، دلیلی نداره در اینکار غیر ورزشی کمکشان کنیم، ترابی هم به میل خود اینکار را کرد.‌اکر بازیهای لیگ را دنبال میکند قطعا میدانید که تنها تیمی که هیچوقت اقدام به اتلاف وقت و کشتن زمان بازی نمی‌کند نساجی است، هیچوقت جلوی هیچ تیمی با دفاع اتوبوسی نمیچیند و روش خاص و هجومی خود را دارد.
  • احمد IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    مکتب عبده همینه دگ
  • ق . ا DE ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    جناب رامین خان رضائیان بخدا من طرفدار سرسخت فوتبال جنابعالی هستم اما این صحبت تو واقعاً در ورزش پهلوانی این مرز و بوم جائی ندارد ، شاید هم تو خودت را فراموش کردی که به کجا تعلق داری ، لطفاً ، لطفاً ، لطفاً آرام‌تر باش چون شما دو سال دیگه باید در جمع پیشکسوتان فوتبال پاسخگوی شخصیت خودت باشی ،
  • ترک IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    هرچقدر به تراکتور هم گل بزنن ما باز هم طرفدار تراکتور هستیم من مطمئنم بازی بعدی تراکتور همه رو میبره یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی