نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دیدار مهدی تاج با گزینه سرمربیگری تیم ملی/ یک جوان ایتالیایی روی نیمکت یوزها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج در سفر خارجی اخیر علاونه بر حضور در اردوی تیم ملی فوتسال و بازدید از محل برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در تایلند به کوالالامپور هم سفر کرد.

نیت سفر مهدی تاج از سفر به مالزی دیدار با مدیران مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا است تا درآمدهای بین المللی فدراسیون فوتبال و هم چنین باشگاه‌های ایرانی آزاد شود. به خصوص باشگاه استقلال که به خاطر بدهی به استراماچونی تحت فشار است و اگر این بدهی را پرداخت نکند بار دیگر از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود.

اما گفته می‌شود مهدی تاج در سفر اخیر خود دیداری هم با گزینه خارجی تیم ملی داشت! این موضوع در سفر رئیس فدراسیون فوتبال به شرق آسیا اطلاع رسانی نشده است. مهدی تاج به تازگی در مصاحبه ای که پیرامون سرمربی تیم ملی داشت، به صراحت گفت مردم بیشتر مایل هستند که مربی خارجی در تیم ملی مشغول بکار شود. او هم چنین با معاون اول رئیس جمهور دیداری در ساعات اولیه صبح داشت تا نظر دولت را در بکارگیری از مربی خارجی توسط فدراسیون فوتبال مطلع شود که در این باره  مخبر به فدراسیون فوتبال اوکی داده است.

به هر صورت با بازگشت مهدی تاج از سفر شرق آسیا، رئیس فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی را معرفی کند به این خاطر که فدراسیون فوتبال وعده داده است تا بیستم اسفند سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود. از سویی قرار است ۲۸ اسفند هم تمرینات تیم ملی آغاز شود.

 به نظر می‌رسد دیدار مهدی تاج با گزینه خارجی تیم ملی برای توافق در همه زمینه‌ها برای اعلام نام وی از سوی فدراسیون فوتبال است. خبرها حاکی از آن است که احتمالا سرمربی تیم ملی یک مربی جوان ایتالیایی است؛ البته نه استرماچونی. احتمالا دیدار مهدی تاج با گزینه خارجی تیم ملی در مسیر سفر به شرق آسیا صورت گرفته است. به این خاطر که پرواز رئیس فدراسیون فوتبال مستقیم نبود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اشکان IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    خود ایتالیایها از سبک بازیشون فراری هستن ، ما رفتیم دنبال مربی‌ ایتالیایی !!!! مربی ایتالیایی فقط زمانی بدرد ایران میخوره که تاکتیک دفاعی نداشته باشه همچین چیزی در ایران جواب نمی‌ده. تعداد مربیان ایتالیایی که دفاعی هم نباشن خیلی خیلی کمه
    • علاقه مند CA ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      ما استیل و سبک بازیمون شبیه ایتالیایی هاست مونتلا خوبه
    • ذذ CA ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      ایتالیا با مانچینی قهرمان شد انجلوتی هم ایتالیایی هست
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    مگه استقلال جز پول بازی کردن چهارتا بازیکنش تو جام‌جهانی که اونم بخاطر حماقت سرمربی وقت بود دیگ چه طلبی دارن؟طلب مهیج کردن لیگ اسیا با شیشتا گل خوردن از عربا؟ اینا که از گروهشونم بعد از تحریما بزور اومدن بالا یا نیچمدن اصلا ،پرسپولیس دوتا فینال اسیا داره حداقل که دنبال پولشه اینا لنگ اون چند هزار دلارن؟
  • علی NL ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    قلعه نویی انتخاب شده پرونده مربی خارجی بسته شد رفت ..
  • ا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    مونتلا
  • مهران IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    مونترال افتضاحه افتضاح خدا سر این تاج رو از سر فوتبال این ممکلت کم کنه که اینقدر بی لیاقت البته از مدیر حکومتی بیشتر از این انتظار نمیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی