دفاع معاون استقلال از تصمیم داور؛ بنیادی‌فر با تجربه بین‌المللی پنالتی گرفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون باشگاه استقلال اعلام کرد موعود بنیادی‌فر با تجربه بین‌المللی خود پنالتی را اعلام کرده است.

علی امیری بعد از دیدار استقلال و گل‌گهر در جمع خبرنگاران درباره برد تیمش بیان کرد: با توجه به نتایجی که در جدول رقم خورد، امروز نیاز به برد داشتیم. بچه‌های ما امروز خیلی خوب بازی کردند، اما روی غافلگیری گل خوردیم.

او ادامه داد: خدا را شکر که با درایت و تعویض‌های سرمربی به بازی برگشتیم و ۳ امتیاز بازی را گرفتیم. این نتیجه برای ما مورد نیاز بود چون رقبای ما دیروز بازی خود را برده بودند. این برد ما را در کورس قهرمانی نگه داشت.

معاون باشگاه استقلال درباره اعتراض‌هایی که بازیکنان گل‌گهر به پنالتی اعلام شده به سود آبی‌ها داشتند، گفت: پنالتی کاملا درست بود. در کنار من تلویزیون بود و دیدم که پنالتی درست بود. داور بازی بین‌المللی و با اقتدار است. شاید خیلی‌ها در آن دقیقه پنالتی نمی‌گرفتند اما با پشتوانه بین‌المللی پنالتی گرفت. ما در بازی با نساجی از داوری متضرر شدیم، اما باز هم به داور احترام گذاشتیم. امیدوارم بهترین داوران را برای بازی‌های استقلال بگذارند تا حق ۳۰ میلیون هوادار ضایع نشود.

امیری درباره تقدیر از امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر افزود: باشگاه استقلال در راستای سیاست‌های فرهنگی خود از سرمربیان حریف که در استقلال حضور داشتند تقدیر می‌کند. این هم دستور مدیرعامل باشگاه بوده است. ما از ۳ مربی گل گهر که سابقه بازی در استقلال را داشتند تقدیر کردیم. پیراهن با شماره آنها را به این عزیزان تقدیم کردیم تا قدردان زحمات آنها باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسین IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    ولی با تجربه بین المللی پنالتی روی دیاباته رو نگرفت باز هم بنیادی فر بازی رو به نفع استقلال در آورد ، موعود بین داورها معروفه به داور استقلالی
  • کوهمره جروق IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    باز هم سهمیه پنالتی
  • مانی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    باز هم داور استقلالی کار خودش رو کرد .آفرین داور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی