نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هری کین در منچستریونایتد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به شرایط هری کین در تاتنهام، این بازیکن احتمالاً تابستان آینده برای کسب جام دوباره ساز جدایی کوک خواهد کرد و احتمال دارد راهی منچستریونایتد شود.

باشگاه منچستریونایتد اعتقاد دارد که در تابستان امسال هری کین را در صورتی که تاتنهام بین ۴ تیم برتر قرار نگیرد، جذب خواهد کرد.

مدیران در اولدترافورد بر این باورند که اسپرز جایگاه لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد و رقم درخواستی‌اش برای هری کین را هم تا ۱۰۰ میلیون پوند پایین می‌آورد.

یونایتد از طریق شخص سومی با هری کین تماس گرفته و از جوابی که گرفته هم خوشحال شده است. کین جولای آینده ۳۰ ساله خواهد شد و به جاه‌طلبی‌اش برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تمام ادوار تاتنهام هم رسیده است.

در حالی که یونایتد روز یک‌شنبه با ۷ گل از لیورپول در آنفیل دشکست خورد، هنوز هری کین بر این باور است که برای کسب جام در اولدترافورد شانس بیشتری دارد.

قرارداد ۲۰۰ هزار پوند در هفته کاپیتان تیم ملی انگلیس در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و شکست خوردن در مسیر راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا خواهان کین را در موقعیت بهتری برای مذاکره با مبلغ کمتر با اسپرز قرار می‌دهد. کین ژانویه گفته بود که مذاکره زیادی با باشگاه تاتنهام بر سر قرارداد جدیدش انجام نشده، ولی مطمئن است که ماه‌های آینده گفت‌وگوهایی وجود خواهد داشت.

در این بین باید اشاره کرد که منچسترسیتی دیگر مشتری کین نیست چرا که سال ۲۰۲۱ نتوانست او را جذب کند. بعد از آن هم ارلینگ هالند را به خدمت گرفتند و این بازیکن نروژی ۲۷ گل تابه‌حال در لیگ برتر به ثمر رسانده تا گزینه اول کسب کفش طلا شود.

از طرفی منچستریونایتد بعد از جدایی کریستیانو رونالدو که دیگر از ماه نوامبر برای این تیم به میدان نرفت، ووت وخورت را به خدمت گرفت که در ۱۴ بازی فقط یک گل زده است. به همین دلیل به یک گلزن دیگر در اولدترافورد نیاز خواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید: درخواست هواداران منچستریونایتد برای خرید مهاجم نقاب‌پوش/ فوراً اوسیمن را بخرید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 0991 IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    با اینکه خیلی مشتاق اوسیمن هستم ولی هری هم عالیه ولی خدایی چقد لباس یونایتد بهش میاد پدر سوخته😂
    • زنده باد ایران IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      کاپیتانیم همین اول دادن بهش😂😂
  • فرامرز IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    با کرفتن بهترین بازیکن ها هم یک تیم حتماً به موفقیت نمی رسه همین حالا هم منچستریونایتد بازیکن خوب كم نداره
    • مهدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      مهاجم یونایتد کیه الان؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی