نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اقدام عجیب بارسلونا برای افزایش درآمد/ آبی‌اناری‌ها به دنبال فروش بخشی از موزه‌
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سران باشگاه بارسلونا در اندیشه فروش بخشی از موزه این باشگاه هستند.

باشگاه بارسلونا همچنان در پی راهی برای افزایش درآمدزایی است، چون دنبال ارتقای سقف دستمزدهای خود قبل از فصل آینده است، این بدان معناست که سران این باشگاه قصد دارند اهرم‌های اقتصادی بیشتری را فعال کنند. طبق گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های اسپانیایی؛ خوان لاپورتا و مدیران بارسلونا به دنبال جزئیات فروش بخشی از موزه خود هستند که بین ۲۰ تا ۴۰ درصد است.

موزه باشگاه بارسلونا یکی از پربازدیدترین موزه‌های جهان است که به طور متوسط حدود ۱.۵ میلیون بازدیدکننده در سال دارد و منبع درآمد اصلی بارسلونا از آن است. باشگاه بارسلونا ادعا می‌کند که این موزه پربازدیدترین موزه ورزشی در جهان است. پیش از همه‌گیری ویروس کرونا، این موزه در فصل ۱۹-۲۰۱۸ حدود ۵۸ میلیون یورو درآمد داشته است.

خاویر تباس رئیس لالیگا اخیراً گفته بود که بارسلونا اگر می‌خواهد تابستان پیش رو بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد، ابتدا باید ۲۰۰ میلیون یورو از فروش بازیکن به دست بیاورند، اظهاراتی که بارسلونا با آن مخالف است.

سازمان لالیگا همچنین قوانین جدیدی را اعمال کرده که بر این اساس میزان افزایش سقف دستمزد باشگاه‌ها از طریق فروش دارایی‌ها را به پنج درصد از فروش محدود کرده است.

این مطلب را هم بخوانید: عجیب و باورنکردنی؛ این ۱۰ ستاره بارسلونا به فروش می‌رسند/ کاتالان‌ها در مرز فروپاشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    رسما دارن بارسا رو نابود میکنن اینا. یکم از پرز یاد بگیرید مدیریت کردن رو. سه ساله نهایت خریدی که برای باشگاه داره 3 تا بازیکنه اونم با حداقل قیمت و براش جام گرفتن زیاد مهم نیست تا بتونه باشگاه رو سرپا نگهداره و ورزشگاهش رو بازسازی کنه اونوقت بارسا با اینکه تا خرخره تو قرضه هر فصل تا میتونه بازیکن میخره و سال بعد ردشون میکنه میرن. ژاوی کاملا اسیایی شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی