نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پایان کار ستاره در پاریس/ نیمار در مسیر کریستیانو رونالدو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار دیگر در پاری سن ژرمن خواهانی ندارد و سرنوشت آینده او نیز کاملا مبهم است

مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی را داغ کرد و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟

رادیو مونت‌کارلو در یادداشتی به بررسی احتمالات آینده نیمار در پاریس پرداخته و می‌گوید با توجه به مصدومیت طولانی‌مدت دوباره این ستاره برزیلی این احتمال بیش از پیش مطرح است که با فرا رسیدن فصل تابستان مدیران پی‌اس‌جی راه خروج را به او نشان بدهند.

مصدومیت مچ پای نیمار هشتمین مصدومیت جدی او از زمان ملحق شدن به پی‌اس‌جی است. اما این مصدومیت می‌تواند میخ آخر بر تابوت دوران حضور او در پاریس باشد. با اینکه نیمار در نیمه اول فصل جاری منتقدانش را ساکت کرده و به عنوان یکی از مهره‌های مهم پی‌اس‌جی مطرح شده بود، اما مصدومیت اخیر او بار دیگر صدای منتقدانی را بلند کرده که معتقدند هر زمان که باشگاه به نیمار نیاز واقعی دارد او به هر صورت از دسترس خارج می‌شود.

رادیو مونت‌کارلو می‌گوید منابع نزدیک به پی‌اس‌جی شک ندارند که مدیریت باشگاه می‌خواهد امسال تابستان یکی از سه ستاره تهاجمی اصلی خود در این فصل را کنار بگذارد. با توجه به اینکه کسی به جدایی کیلیان امباپه حتی فکر هم نمی‌کند، در صورتی که مسی قراردادش را تمدید کند، جدایی نیمار قطعی خواهد شد. اما تا این لحظه هیچ باشگاه دیگری به شکل رسمی تمایل خود برای جذب نیمار را به پاریسی‌ها اعلام نکرده است. باید در نظر داشت که نیمار در حال حاضر ۳۱ ساله است و کمتر باشگاهی می‌تواند از پس پرداخت دستمزد نجومی او برآید. گفته می‌شود نیمار در حال حاضر دستمزد سالانه‌ای معادل ۳۰ میلیون یورو از پی‌اس‌جی می‌گیرد. 

چنین دستمزدی و مصدومیتهای پیاپی و رفتارهای خاص این بازیکن شاید باعث شود که او هم در مسیر کریستیانو رونالدو قرار گیرد و به یکی از تیمهای آسیایی متمول یا اروپایی برود.

این مطلب را هم بخوانید: پیشنهاد بی‌شرمانه نیمار به دو خواهر والیبالیست/ او ما را با دیگران اشتباه گرفته است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کسی که زندگیش بعد دیدن این تموم شد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    چرا نیمار؟کاری کرده که انقدر بدبخت شده اون از تیم برزیل که باخت این از فوتبالش تو پاریسن ژرمن اون از توپ طلا نگرفتنش😐

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی