یک بازیکن پرسپولیس در بازی با تراکتور کلاً محو بود/ رفتار شاگردان یحیی باید در تمام فوتبال ایران جا بیفتد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید دست یحیی گل محمدی برای ایجاد تغییرات روی نیمکت این تیم باز است.

حمید درخشان درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: دیدار دو تیم خیلی خوب بود و بازی دیدنی و جذابی را به نمایش گذاشتند. پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و در نیمه اول عملکرد بسیار عالی داشت که توانست در این نیمه ۲ گل به ثمر برساند، ولی بعد از زدن ۲ گل سعی کرد تا احتیاط کند تا نتیجه را حفظ کند، اما تراکتور در نیمه دوم بهتر بازی کرد. عقب نشستن پرسپولیس بسیار مشهود بود و باعث شد تا تراکتور بتواند گل‌های خورده را جبران کند و شرایط بازی را تغییر دهد. پرسپولیسی‌ها بعد از گل تساوی به خودشان آمدند و در دقایق پایانی گل سوم را زدند. پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی خارج خانه نیاز داشت تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد، عنوان کرد: نیمکت پرسپولیس خیلی برای به دست آوردن نتیجه خوب کمک می‌کند و در دیدار با تراکتور بعد از تعویض‌های مناسب برای تغییر نتیجه و پیروزی، بازیکنان جایگزین خیلی خوب عمل کردند. گل‌محمدی هم از تمامی نفراتش به شکل ایده‌آلی استفاده می‌کند که در زدن گل سوم به تراکتور نقش زیادی را ایفا کردند. بازیکنان تعویضی هم نشان دادند که چیزی از نفرات اصلی ندارند و نتیجه بازی را به نفع پرسپولیس تغییر دادند تا ۳ امتیاز شیرین بازی خارج خانه را به دست آورند.

رفتار بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور آموزنده بود

کارشناس فوتبال در خصوص اعلام پنالتی به نفع تراکتور تصریح کرد: به طور حتم مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطایی روی مهاجم تراکتور انجام نداد ولی داور که قاضی میدان است پنالتی اعلام کرد. قبل از بازی خمز سرمربی تراکتور گفته بود که داوران برای آنها پنالتی نمی‌گیرند و حالا باید به این مربی بگویم که دیدید برای شما هم پنالتی گرفتند! ولی مهم این بود که بعد از اعلام پنالتی مشکوک بازیکنان پرسپولیس هیچ اعتراضی نکردند و به راحتی قبول کردند و آموزنده بود. باید این فرهنگ در فوتبال ایران جا بیفتد که اگر داور بازی تصمیم اشتباهی هم می‌گیرد همه به آن و قانون احترام بگذارند.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد مهاجم خارجی پرسپولیس گفت: پریرا در بازی با تراکتور هم چیزی برای ارائه نداشت و انگار که در زمین بازی نمی‌کرد، اما بازیکنی مثل مهدی عبدی که در تیم بزرگ پرسپولیس رشد کرده است همچنان باید برای عملکرد بهتر تلاش کند تا بازیکن اصلی پرسپولیس باشد. عبدی باید خودش را زودتر به کادر فنی تحمیل کند و هر چه سریع‌تر پیشرفت کند.

باید بهترین گزینه سرمربی تیم ملی شود

وی در مورد دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر پرسپولیس با سپاهان یادآور شد: قطعاً دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران یک بازی ۶ امتیازی برای هر دو تیم است. هر تیمی که برنده این دیدار باشد گام بلندی برای قهرمانی لیگ برتر خواهد برداشت.

درخشان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: همانطور که رئیس فدراسیون فوتبال هم قبلاً گفته بود، قرار است که روز ۲۰ اسفند ماه سرمربی تیم ملی معرفی شود. هر کس چیزی می‌خرد تا سود ببرد و به طور حتم نباید نگران پولش باشد. تیم ملی فوتبال ایران برای یک مملکت است و باید بهترین فرد سرمربی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • رضا تراکتور IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای درخشان، کارشناسان داوری به درست بودن پنالتی صحه گذاشتن....
    • حامد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      اختلاف نظر وجود داشت پنجاه پنجاه را همیشه به ضرر پرسپولیس میگیرن ی تیمی هم هست هر وقت کم بیاره براش پنالتی مبگیرن یامگا را خریده فقط پنالتی بزنه براش
  • اسلام IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    سر تیم های شهرستانی رو یکی پس از دیگری میبرین اونم به خاطر دوتا تیم در پیتی پایتخت بازم زنده باد سپاهان که انتقام شهرستانی ها رو میگیره
    • سجاد IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      آره داداش با ۴ تایی شدن انتقام سخت میگیره!
  • ایران IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    واقعا انگار فوتبال مال دو تیم دولتی هست. میفرمایید در مقابل پنالتی داور اعتراض نکردند چون خارج از خانه بودن و سر جنجال قبلی از ترسشون بود. چرا نمیفرمایید سری قبلی هم هم بازیکنان پرسپولیس شروع کننده دعوا بودند. رفتار عالیشاه را هیچکس فراموش نکرده. واقعا زنده باد سپاهان و تراکتور
  • سالار IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    درخشان حزیان ویاوه میگه چون بازیکنان لنگ د تمام تصمیمات داوری در این چند سال اعتراض که هیچ داور را هم تهدید‌ میکنن تا جایی که عادت شده براشون ودر تیم ملی ولی آسیا هم داور را مورد لطف خود قرار میدن یادمون نرفته تیم ملی به خاطر بازیکنان لنگ از ژاپن ۳تا خورد حالا درخشان فکری در سر داره تا ببینیم که چه .....
  • محمودکوچکی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اقای درخشان بعصی تیمهابخاطریک پنالتی سقوط میکننداین چه حرفی
  • حمید IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    درخشان مثل دوران مربیگریش چیزی برای عرضه نداشت و حرفاش سراسر محمل و گذافه گویی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی