پایان کار مرد خاص ایتالیایی‌ها در انگلیس/ کونته به خانه برمی‌گردد؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام برخی منابع خبری سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال تاتنهام در پایان فصل جاری به همکاری‌اش با سفیدپوشان لندن خاتمه می‌دهد.

آنتونیو کونته در پایان فصل جاری و اتمام قراردادش با باشگاه تاتنهام، سفیدپوشان لندن را ترک خواهد کرد. این ادعای نشریه تایمز لندن است که نوشته سرمربی ۵۳ ساله ایتالیایی اخیراً مذاکراتی با تیم سابقش اینتر برای قبول هدایت آن در فصل آینده داشته است.

فصل جاری برای کونته در شمال لندن چندان جالب نبوده است. او در عرض چند ماه چند تن از دوستان خود را از دست داد و اخیراً هم تحت عمل جراحی قرار گرفت که هنوز دوره نقاهت آن به طور کامل تمام نشده است. در کنار این‌ها، تیم تحت هدایت او نیز با وجود ایستادن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، پرفرازونشیب ظاهر شده است.

کمتر از ۴ ماه دیگر به پایان قرارداد کونته با تاتنهام مانده است و اکثر پیش‌بینی‌ها از جدایی او از این تیم حکایت دارند. در این میان طبق ادعای تایمز، اینتری‌ها که گویا از عملکرد سیمونه اینزاگی چندان راضی نیستند، برای برگرداندن کاپیتان سابق یوونتوس به جوزپه مه‌آتزا تمایل دارند و این در حالیست که سران باشگاه اینتر اخیراً به صورت علنی از اینزاگی حمایت کرده‌اند.

کونته در دو فصل حضورش در اینتر یک قهرمانی در سری A برای این تیم ارمغان آورد و آن را به فینال لیگ اروپا رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی