نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
۷ |
۰
دروازه‌بان بدون تیم سند صعود ایران را امضاء کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در بازی پایانی مرحله گروهی با نتیجه ۳-۱ ویتنام را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها صعود کرد.

ایران با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه ب به دور حذفی مسابقات صعود کرد و و روز شنبه در صورت شکست عراق ضمن صعود به نیمه نهایی بازی ها به جام جهانی جوانان صعود خواهد کرد.

جالب است بدانید در بازی با ویتنام در حالی که نتیجه دو بر یک به سود ایران بود، تیم ویتنام برای باز کردن دروازه ایران تلاش زیادی داشت و دو موقعیت خوب هم خلق کرد و اگر در این ضربات دروازه ایران باز می شد، این تیم ویتنام بود که صعود می کرد. اما ادیب زارعی دروازه‌بان بوشهری تیم ملی جوانان به خوبی از پس مهار این توپ ها بر آمد  و ایران در بازی باقی ماند و در دقایق پایانی با ضربه حسین نژاد به گل سوم رسید.

جالب است بدانید ادیب زارعی دروازه‌بانی که از بوشهر به اردوی تیم ملی جوانان رسید، هم اکنون بدون تیم است! او در تست پیش از تشکیل تیم نظر کادر فنی تیم ملی جوانان را به خود جلب کرد و هم اکنون مرد شماره یک تیم ملی جوانان به حساب می آید. او از بین ۲۳ بازیکن تیم ملی جوانان تنها بازیکن بدون تیم به حساب می آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بچه ها متشکریم IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    همه بچه ها خوب بودن بخصوص گلر تیم ادیب زارعی واقعا از الان میشه پیراهن دروازه بانی تیم ملی بزرگسالان رو توی تنش دید انشالله که از این تیم حمایت بشه و با تلاش خود بچه ها پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشن
  • پویان IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اگر این گلر بدرد میخورد بدون تیم نمی موند تازه به اسم تیم ملی می تونست تیم خوبی بره خیلی تیم ها رفته برنداشتنس چونکه گلر ضعیفه هر جا رفته فهمیدن گلر بسیار ضعیفی است به جز کادر تیم ملی که دلیل داره .......
    • ایمی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      تو فوتبال ما خیلی وقتا بازیکن ها بخاطر باج دادن به مربیا و باشگاه هاست که وارد تیم میشن نه صرفا بخاطر خوب بودنشون
  • مجیدتراختور IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    تولیگهای ایران مگه میشه بازیکن خوب مخصوصا گلر خوب بی تیم بمونه مارو چی فرض کردین ..قشنگ معلومه با باندبازی وارد تیم ملی شده ..تو اینترنت بکردین ببینین پدر گلر پولداره یا نه همه چی معلوم میشه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی