نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
خبر خوب برای بارسلونا/ خیال کاتالان‌ها بابت ال‌کلاسیکو راحت شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع قدرتمند بارسلونا حالا می تواند در دیدار مقابل رئال مادرید تیمش را همراهی کند.

رونالد آرائوخو که در ال‌کلاسیکوهای اخیر به خوبی توانسته وینیسیوس را مهار کند، گذرنامه اسپانیایی دریافت کرد و همچنین مشخص شد که مشکلی برای حضور در ال‌کلاسیکوی ۲۸ اسفند ندارد.

ستاره اروگوئه‌ای با تصمیم نهایی کمیته انضباطی، تنها یک جلسه از همراهی بارسا محروم شده و مشکلی برای ال‌کلاسیکوی ۲۸ اسفند ندارد و از سوی دیگر او از امروز بازیکن دو ملیتی بارسا محسوب می‌شود و دیگر سهمیه غیر اروپایی نیست.

آرائوخو یکشنبه در جریان پیروزی ۰-۱ بارسلونا مقابل والنسیا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. این اتفاق باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شد چون در صورتی که داور بازی در گزارشش مدعی می‌شد که این بازیکن به دلیل خطای خشن با کارت قرمز روبه‌رو شده، او ممکن بود دو بازی یا حتی بیشتر از همراهی بارسا محروم شود.

اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، این مدافع نمی‌توانست تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید که در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا برگزار خواهد شد همراهی کند اما رسما اعلام شد که او تنها از بازی برابر بیلبائو محروم است.

حضور آرائوخو در خط دفاعی بارسا برای ال‌کلاسیکو بسیار مهم است چون او به خوبی توانایی مهار قابلیتهای وینیسیوس جونیور مهاجم خطرناک رئال مادرید را دارد و این موضوع را در بازی رفت رئال و بارسا در جام حذفی که با برد ۱-۰ بارسا در مادرید همراه بود، به خوبی نشان داد.

این مطلب را هم بخوانید: بارسلونا متهم به فساد ادامه‌دار و کلاهبرداری ورزشی/ رسوایی‌ای که هر روز بزرگ‌تر می‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی