نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
فتح‌الله‌زاده: سال‌ها باید تاوان قهرمانی آجورلو را بدهیم/ برای بدهی استراماچونی به هر دری زدم/ ۳۰ میلیون هوادار داریم ولی فقط ۳۰۰ میلیون واریز شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

با نزدیک شدن به ضرب‌الاجل پرداخت استراماچونی، علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل استقلال، تندتر از گذشته صحبت می‌کند.

 در حالی که هواداران استقلال غرق در بازی هجومی این تیم و حضور آبی‌ها در کورس قهرمانی هستند. در باشگاه استقلال شرایط متفاوت است. با نزدیک شدن به موعد پرداخت مطالبات استراماچونی کار علی فتح‌الله‌زاده هم سخت‌تر می‌شود. در این‌ مورد با او گفت‌وگوی بی‌پرده‌ای داشتیم:

در تکمیل مبلغ بدهی استراماچونی پیشرفتی داشتید؟
-من برای پرداخت بدهی به هر کجا بگویید سر زدم. وزارت ورزش البته قول‌هایی داده، ولی تا این لحظه مبلغی به دست ما نرسیده است.

کمک‌های مردمی و اسپانسر به کجا رسید؟
- من برای تامین این مبلغ همه راه‌های پیش رو را رفتم. متاسفانه به دلیل نوع قراردادی که با اسپانسر بسته شده است، من حتی پیگیر تبلیغات اطراف زمین هم شدم، ولی همه درها بسته بود و ما هیچ مبلغی نمی‌توانیم از آنها دریافت کنیم. برای همین هم تصمیم گرفتم شماره حساب را به مردم اعلام کنم که بعدها جای عذر و بهانه‌ای باقی نماند.

قصد ندارید مبلغی که مردم واریز کردند را شفاف‌سازی کنید؟
-من تا روز آخر می‌دوم و مطمئن باشید قبل از بسته شدن این پرونده می‌گویم که به چه جاهایی سر زدم و ریز کمک‌ها را هم اعلام می‌کنم. شما ببینید ما حداقل ۳۰ میلیون هوادار داریم. ولی فقط ۳۰۰ میلیون پول واریز شده است یعنی حتی مبلغ به یک میلیارد هم نرسید! زمان به سرعت برای ما می‌گذرد. فصل گذشته به استقلال خیانت شده است، من راحت بگویم که تا چهار سال ما باید بدویم تا فقط بدهی‌های سال گذشته را پرداخت کنیم!

پس چرا در این مورد اعتراضی نمی‌کنید؟
-دوستان یک قهرمانی آوردند، ما سال‌ها باید تاوان بدهیم. متاسفانه مشکلات مالی به‌وجودآمده در سایه قهرمانی فصل گذشته کمرنگ شد. اگر آنطوری باشد که من ۹ تا جام آورده‌ام، ولی هیچوقت هدف من لیگ داخلی نبود و همیشه بزرگ فکر کردم و برای تکرار قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی کردم.

از صحبت‌های شما متوجه نشدم که آیا مبلغ بدهی استراماچونی تامین شده یا خیر؟
- تا این لحظه اتفاقات زیادی افتاده. در حرف همه کمک می‌کنند، ولی در عمل اینطور نیست.

من شنیدم به شما پیشنهاد شده که با دریافت سند ملکی، کل مبلغ بدهی استراماچونی پرداخت شود، اما شما نپذیرفته‌اید!
- بله، خبر درست است. و خیلی پیشنهادهای دیگر هم به ما می‌شود، ولی فقط در حد توصیه بوده و پیگیری نمی‌شود.

اگر بخواهید با ما روراست باشید، بزرگترین مشکل این روزهای استقلال مالی است یا حاشیه؟
-من دارم همه تلاشم را می‌کنم. ولی گاهی خبرهایی می‌شنوم که ناامیدم می‌کند. مثل اینکه چرا از ساپینتو حمایت نمی‌کنی؟ مگر می‌شود من از سرمربی تیمم حمایت نکنم؟ من در ۴۰ سالی که کار کردم تا به حال به کمیته انضباطی نرفته بودم. ولی به‌خاطر اعتراض به رأی پرونده ساپینتو احضار شدم و هیچ مشکلی هم با این مسائل ندارم. یا اینکه می‌گویند چرا در نیم فصل بازیکن نگرفتی؟ من بازیکن اورتون و منچسترسیتی را به آقای ساپینتو معرفی کردم، ولی او نپسندید. من هم به نظر سرمربی احترام گذاشتم.

شکایت ایجینت یامگا به کجا رسید؟
-در کجای دنیا شما دیدید که پول ایجینت را باشگاه تقبل کند؟ ایجینت یامگا از ما شکایت کرده که باید ۲۶۰ هزار دلار به او پرداخت کنیم. بعد می‌گویند چرا این خبر را رسانه‌ای کردی؟ ما در آستانه حذف از آسیا هستیم. من وظیفه خودم می‌دانم که با هوادار روراست باشم. دیروز نامه فیفا آمده و ۲۵ فروردین دادگاه نهایی رسیدگی به پرونده استراماچونی است. بدهی که سرجایش هست و حالا باید ببینیم که کمیته انضباطی چه مقدار برای ما جریمه در نظر می‌گیرد! چرا کسی نمی‌پرسد که چرا آقای آجورلو که ۷۰۰ میلیارد گرفته حتی بخشی از این بدهی‌ها را پرداخت نکرده است؟
بعد من متهم به خیانت می‌شوم. باور کنید که من تنها به‌خاطر تعهد و عشقی که به باشگاه دارم مانده‌ام، اگر نه چند وقت پیش استعفایم را به وزیر دادم. همین الان هم می‌گویم هر کس فکر می‌کند که می‌تواند به استقلال کمک کند، بسم الله...

با توجه به مبلغ قرارداد بازیکنان و نزدیک شدن به عید نوروز به نظر نمی‌رسد که با پرداخت بدهی استرا هم مشکلات باشگاه حل شود؟
- همه بازیکنان ما خوب هستند، ولی من از مبالغ قرادادها که در زمان آقای آجورلو بسته شده، سر در نمی‌آورم. چرا با بازیکنی که قرارداد داشته دوباره قرارداد چندبرابر بسته شده است؟ بازیکن جوان ما که برای سه فصل قرارداد چهار میلیارد داشته را صدا کردند و مجدد با او قرارداد ۳۲ میلیاردی بستند! کسی که تا الان برای استقلال ۱۰ تا بازی هم نکرده است. شما به نکته خوبی اشاره کردید الان نزدیک عید است. بازیکنان ما پول می‌خواهند. تقریبا همزمان با بدهی استرا باید به فکر تامین بودجه هم باشم.

وام‌هایی که از باشگاه پرداخت شده، چطور تامین می‌شود؟
-کسی که خیانت کرده من نیستم. الان باشگاه به‌خاطر همین وام‌ها ماهی ۹ میلیارد بدهیم. آن وقت یک هوادار با من تماس گرفته که آقای آجورلو زمین کمپ حجازی را احیا کرد. به او می‌گویم این زمین را من ۲۰ سال پیش گرفتم! در زمان آقای قلعه‌نویی هم ما در همین زمین تمرین می‌کردیم و قهرمان شدیم. فشار زیادی روی من هست. هیچ‌کس نمی‌بیند که اگر دو تا گل بعد ازدقیقه ۹۰ دقیقه می‌زنیم بخاطر این هست که من اجازه ندادم این حواشی به تیم تزریق شود و تمام قد پشت سرمربی و بازیکنانم بودم.

حرف آخر؟
-کاش کارشناسان تلویزیونی با حضور من و آقای آجورلو یک برنامه می‌گذاشتند تا همه ابهامات برای هوادار برطرف شود و معلوم شود که چه کسی این بلاها را سر استقلال آورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • کیسه پنالتی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    خود فتل رسما داره اعتراف میکنه که بخاطر ریخت و پاش آجرلو الان بدهکارن بعد یه سری کیسه کش و پیشکسوتاشون میان میگن تقصیر پرسپولیسه که کیسه توان پرداخت بدهی استراماچونی را نداره. اون موقع که بیت المال را حیف و میل میکردید و ریخت و پاش میکردید و با کمک وزارت ورزش و حکومت و امتیازات معیشتی و امداد داوران قهرمان شدید باید فکر اینجاش را هم میکردید....
    • کامیارفرزام IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      بخدا این ماجرا استراماچونی شده نون دونی برای شوالیه فتح الله زاده.میخواد پول جمع کنه خرج مسافرت و تفریحات خارج خودشو بچه هاش دربیاره.تا شب عید شد این بساط گدایی رو پهن کرد اینو دولت میده مثل همیشه اونم از حق مردم و افرادی که به نون شبشون محتاج هستن.نه فتل بلکه همه ارگانها به شب عید که میرسن برای در آوردن هزینه های بریز بپاش خودشون این سناریو رو میچینند تا از جیب مردم بگیرن وگرنه در آخر همشون فوق میلیاردی سرمایه دارن نمونه اش همین فتح الله زاده چرا باغ ویلا لوکس خودشو تو شهسوار مازندران یا ویلا چند هزار متریشو تو نارنجستان نور یا اون عمارت فوق لوکسش رو تو بهترین منطقه کوهستانی خوی نمیده گرو بانک.مثل سردار رویانیان که خونه خودشو داد برای بدهی پرسپولیس و الان مستاجره اینا رو فتح الله زاده از کجا آورده حتما بیل زده عرق ریخته.ته این دارایی ها ببینید متوجه عمق فاجعه میشید چرا امثال من نوعی با تا آخر عمر کارگری و بدبختی نمیتونیم نون شب یا کرایه خونه امون رو جور کنیم بماند که همون قبر تو قبرستان هم نصیب ما نمیشه صد میلیون پولشو بدیم.بعد یک عده تو این کشور تمام ذخایر و منابع ثروت ارث پدرشونه
  • حامد IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    راه یه بنده خدارادرپیش گرفتی هی منم منم وهی تیمم تیمم میکنی ومشکلاتومیندازی گردن قبلی.بجای متاورس وبازیکن اورتون من سیتی پول جورکن ماهم درحدتوانمون کمک کردیم بااین وضعیت اقتصادی انتظارنداشته باش نفری یک میلیون بدیم هرچندکه الانم داری دروغ میگی ۳۰۰میلیارد جمع شده چون جایی دیگه گفتی ۵۰۰تومن جمع شده.بالاخره این پول پرداخت میشه بااین آه وناله هافقط آتومیدی به بقیه که دولت کمک کرده وهمه راطلبکارمیکنی.
  • علی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اگر دولت نباشد استقلال یعنی یتیم..مردم دنبال پیاز هستند ابن تیم از دولت پول می خواهد.
  • امیر علی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقا استعفا بده مجبورت نکردن وقتی کاری ازت بر نمیاد منت سر هوادار نزارید لطفاً، از شرایط معیشتی مردم خبر ندارید!؟
  • مرتضی مقدم IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اره شوالیه چون خودت میدونی استقلال سالها تاوان قهرمانیا تو اوردی رو داد حالا هی بی کفایتی خودتو بچسبون به قبلی ،یه داستانی هست میگن وقتی دیدی همه یه لقب بد برات گذاشتن که بدت میاد بگرد ببین به کی میتونی همون لقبو بدی ،بعد اینقدر تکرارش کن تا شاید شیفت بشه رو اون ،منتها حاجی اینجارو کور خوندی چون احرلو فقط با استقلال جام نیاورده این بنده خدا یه اسمی برا پاس درست کرد که بعد این همه سال که از محو شدنش میگذره هنوز اسمش میاد همه فوتبالیا حسرتشو میخورن شایدم اگه هنوز مدیر بود تا حالا طلب ماچو رو هم داده بود اخه شکل مدیریتش کلا با گدایی میونه نداره تدبیر میکنه ،( تدبیر )
  • علیرضا IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    من پرسپولیسی هستم ولی چقدر پرو هست که اعتقاد آره طرفدارهای استقلال پول بریزن شما از قبل میدونستی اوضاع چطور هست قبول نمیکردی والله
  • ناشناس IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    همه ی این بدهیها از مدیر عاملهای استقلاله که اومدن این بلالها رواوردن سر استقلال که اینقدر بدهکار بشه که تیمش سقوط کنه به آسیا نره که جام نیاره درعوص ۵ساله پرسپولیس بدون دردسر پی درپی جام لیگ برتر میاره به راحتی میره آسیا که امتیازاتش ازاستقلال بره بالاتر همه ی هوادارای استقلال وپیسکسوتها این رومیدونن این مدیرعاملها روهم وزیر ورزش انتخاب کرده امیدوارم خداوند خودش به باشگاه وتیم کمک کنه
  • میلاد IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    ممنون حاج فتح الله زاده که هستی..ممنونم حاجی همیشه زنده باشی و بمونی.لطفا محکم بمون برای عشقت استقلال
  • عباس IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    از همان مدیری که قرارداد بسته بگیرید ما هوا دارها پول اضافه نداریم که جور بی کفایتی مدیران را بکشیم
  • ناشناس IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    باشگاه استقلال شماره کارت اعلام کند تا هوادارها راحت تر بتونن کمک خود رو واریز کنن
  • Mhd GB ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقای فتح الله زاده بدهی های استقلال رو باید کسانی بدن که این بدهی ها رو برای باشگاه درست کردن هوادارها اشتباه کردن ۳۰۰ میلیون دادن
  • کامران IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    جناب آقای فتح الله زاده اگر شما درست میگی که حتما هم همین طور است خوب چرا استعفا نمیدی؟ برادر من برو همه میفهمن که در باشگاه استقلال چه اتفاقاتی افتاده تکلیف یک سره میشه . همش ناله همش مصاحبه همش منم منم.
  • عباس IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    قرار نیست هوادار تاوان بی لیاقتی و اشتباهات شما رو بده
  • امانی IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    از اینکه باشگاه بزرگ استقلال اینچنین درگیر نادانی های مدیریتی شده همه فوتبال دوستان ناراحت هستند اما از گزافه گویی ها والبته نفهمی های این جناب هم نباید گذشت درست هست باشگاه طرفداران زیادی داره اما آمار ۳۰میلیون را شما از کجا آورده اید حرف مفت لطفا نزنید که آبروی خودتان بره از همین مبلغ واریزی مشخص هست که شما چقدر طرفدار دارید بجای فرافکنی و آمارهای بی تعقل تلاش کنید باشگاه از این مخمصه نجات پیدا کنه بجای کری خواندن و مقابله با باشگاههای طرف درپی چاره جویی باشید هم مدیریت باشگاه هم بازیکنان وهم پیشکسوتان البته نفهمی مثل محمد نوری و سایرین که بجای پرداختن به رفع معضلات باشگاه هرروز مطالبی چرت وپرت حقیقتا بیان میکنند و باشگاه را به این وضعیت دچار میکنند جناب حسن روشن که یکی از بازیکنان بسیار خوب ملی و باشگاه استقلال هست بدرستی تحلیل میکنه اوضاع باشگاه را نه اینکه بخواد بایک‌پیروزی هیاهو و جنجال براه بیاندازه از ایشان کمک‌فکری بگیرید
  • SIA US ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    خب قهرمانی خارج از زمین فوتبال هزینه داره، حالا تیمتون برمیگرده دسته۳ تا دیگه یکی مثل آجرلو هوس نکنه بیاد با رشوه تیم قهرمان کنه
  • م.ش IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    شما سی میلیون هوادار دارید؟سه میلیون قابل باور هست ولی سی میلیون نه....اگه باقی اعداد رو با همین مقیاس بزرگ کرده باشید مشکل حادی ندارید بزرگنمایی میکنید که بعدا بگویید این مشکلات عظیم را من حل کردم .....
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    دوران بزن درروگذشته مکرمجبورت کردن بمانی شماکه درای اف سی طلب نداری برای چه چشم دوختی به پول پرسپولیس .خجالت نمی کشی.یادت هست هست یی زمانی یقه پاره می کردی حالاچه نمی تونی کاری برای باشگاه انجام بدی
  • ابوالفضل IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    شما برای هوادارها چکار کرده اید؟ یک کم از قر و فرتان کم کنید . سهام تان را در بورس بفروشید و بریز و بپاش را کم کنید . چرا در دوره قبلی این حرفها نبود.اینجا اومدی از ما پول می خواهی ؟اینجا چکار میکنی آخه؟!!!!
  • رضا IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    من یک هوادار سر سخت استقلالم ولی هیچ کمکی مالی بهش نمیکنم چون در حد یه تیم بزرگی نیست که دست به دامن هوادار بشه در ضمن چرا بدهیها رو با سهامش که به مردم بدبخت فروختین پس نمیدین
  • کوهمره جروق IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    پول بی زبون بیت المال را به نام هوادار استقلال تمام کرد😂
  • تاج کبیر IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    هوادار به جای اینکارا سهام استقلال تو بورس را بخرن و باعث رشد سهام استقلال بشند.این کار بهترین کمک به استقلال هست.هم سهامش رشد میکنه و هم پول به باشگاه میرسه.به یه تیر دو نشان میزنیم.
    • Ali IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      پسرجان بورس هم تقش درآمده است ،به قول خود حاجی فتح اله زاده بورس را با بوس اشتباه گرفته اند.
  • اسی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقای فتح الله زاده که خودش استقلالی واقعی هستن نمی‌دونم میخواد فقط خودشو بهتر از دیگرمدیران بدونه یا از روی عادته که همیشه توی اخبار و حواشی دیده بشه. والا من که نه از مدیریت ورزش سر درمی‌آورم نه دکترا دارم حالیم میشه که هر لحظه همه اتفاقات را توبوق وکرنا نکنه.متاسفانه یه بلندگو دستش گرفته و هرمشکل ریز و درشتی که اکثر این مشکلات را همه باشگاههای ما دارن تو این کانال وتو اون خبرگزاری وتو اون کنفرانس جار میزنم. باور کنید خیلی از این مدیرهای لیگ برتری که مشکلات عدیده ای دارن حتی اسمشون نمی‌فهمیم.اما مدیر ما بجای اینکه تمرکزش بزارن روی همین مورد اورژانسی استراماچونی. اما برعکس تمرکزش از دست داده و این مشکل بزرگ داره می‌ره زیر مشکلات کوچیکتر. در واقع اینطوری پیش می‌ره که تو همون برهه حساس آخر فصل تیمو میبره تو حواشی وبحران. اگه دولت مثل پرسپولیس کمک استقلال نکنه ابدا تا آخر سال جدید هم اگه مهلت بدن نمیتونن پرداخت کنم پس بیخود دست و پا نزن با مصاحبه با خبرگزاری و روزنامه های رنگی مثل خبر ورزشی که همش زور میزنن پرچم آبی پایین بمونه از کارشناسی آبکی مثلاً قانون فیفا گرفته تا مصاحبه با مدیروباز
  • عیسی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    خدای سفسته.پس توکه داری میگی نمیتونم برومگه این صندلی چقدارزش داره .آقاآجرلوبدواینهمه بدهی بالاآوردحداقل تیموقهرمان کردوتدچکارمیکنی بجزآه وناله .یاداون کارتن افتادم .من میدونم آخه هیچی نمیشیم
  • دوچرخه سواران IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقای فتح الله زاده شما 30 میلیون هوادار ندارید و نهایتا 10 میلیون هوادار داشته باشید ضمنا این فقط سردار نبود که به تیم شما خیانت کرد بلکه اون سرمربی فهیم شما هم با کل داورهای لیگ چنان پنالتی هایی می گرفتند که آقای مجیدی با قاطعیت می گفت من به این ها نمی بازم چون خیالش راحت بود نه تنها شما باید چهار سال تاوان بدهید بلکه تمام لیگ باید تاوان سرمربی شما را با این داوری های درب و داغون بدهند موفق باشید. آقای خبر ورزشی مرد باش و انتشار بده
  • بی طرف IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    حاجی این حساب کتاب تو حسابیه که اون بنده خدا واسه ... میکرد تو که گفتی سی میلیون ! بگو سیصد میلیون کی به کیه کسی نمیاد بشماره که بعدشم حاجی قهرمانی با پنالتی های معیشتی که مفتی نمیشه بالاخره خرج داره خیلیا وجدانشونا زیر پا گذاشتند مفتی نمیشه که ! تو نگاتا به بقیه تیمها نکن اونا قهرمانی تو وجودشونه تو رگ و پوستشونه آره حاجی جون بدو بدو دنبال پول باش وگرنه همین سوم چهارمی هم میپره ها از ما گفتن
  • ع ق QA ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    کسی هم حرفهای تو را باور می کند ؟ اجرلو که پول مردم را ندادلقب ننگین بخره یا دکتورای قلابی بخره
  • ! IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    مدیریت عرضه میخاد همونطور که الان هیچکس نداره
  • کیسه کش. IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    ۳۰میلیون بابا ولمون کن ..زوربزنی ۱۵تاهم نداره الکی ۳۰ میلیون ۳۰میلیون مث ستاره های فیک آتون.الان مردم ۸شون گرو ۹اشونه
  • شهروند IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اآقا فتل با این قصه ها تهمتها و آمارهای نخ نما شده ،چرا وسط دعوا الکی آمارهوادار و خودتوبزرگ میکنی ، کلا ادم بدجنس وحسودی هستی ،کسی رو غیر ازخودت نمیتونی ببینی،
  • جابر_عاشق تیم ریشه دار و با اصالت و پر افتخار IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقای فتح اله زاده لازم نیست جار بزنید چه مبلغی جمع شد.. ۱- مگر در گلریزان باشگاه لنگ در زمان طاهری(مدیر عامل سابق لنگ) چقدر جمع شد؟ایا طاهری جار و جنجال کرد؟؟ کلا اون زمان برای لنگ ۲۰ میلیون تومان جمع شد) ۲- هواداران استقلال اراده کنند این پول رو جمع می کنند ولی هیچ وقت این کار را نمی کنند چون وطیفه پرداخت آن برعهده دولت و نهادهای دیگه است همونجور که بدهی های لنگ رو صاف کردن و پول از بیت المال برای بازیکنان خارجی و مربیان خارجی مثل کالدرون و بودیمیر و برانکو و ژوزه و.... دادن برای استقلال هم همینحور باید پرداخت بشه
    • دوچرخه سواران IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      کیسه ی عزیز جابر جان عاشقی اجازه نمی ده خوب ببینی برات نگرانم کمی مراقب خودت باش راستی ترو خدا اراده نکنید خطر داره جابر
    • لنگ پاره IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      در جواب لنگ بولینگی بالا: خوب چرا از حقیقت فرار می کنید؟ مگه دروغ میگیم؟ یه سرچ کوچولو در اینترنت بزنید ببین گرشاسبی و بعد طاهری مدیران قبلی لنگ در زمان خودشان پول چقدر جمع کردن ؟ چقدر هم ناراضی بودن از میزان پول جمع شده.. مگر نمیگید ارتش سرخ؟ پس کو..؟؟شعر گویی خوب بلدید ولی سواد رسانه ای صفر..!تا دیروز داشتید یحیی رو اخراج می کردید حالا شده قهرمان بولینگ..!! اگر بابا مسعود و مامان آذر و عمو جواد در قضیه کمک به لنگ و جعل طارمی با ریزه اسپورت ترکیه به داد لنگ نمی رسیدن که الان باید دسته دوم بودید..خوب شما بولینگی ها خیلی وقته مثل کبک سرتون زیر برفه..!!
  • Amir IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    این پول باید توسط دولت پرداخت بشه چون کل بدهی های لنگ را پرداخت کردن
    • ایمان IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      اسکولا بدهی پرسپولیس ۱ چهارم این پول نمیشد تازه خودت میگی کمک یادم وقتی وقتی باشگاه پرسپولیس میخواست بدهی کالدرون را پرداخت کنه خود باشگاه نصف بیشتر پول را واریز کرده بود شما پرو هستید میگید کل مبلغ بدهی را دولت بده خوب خودتون نصفش را جور کنید حداقل
  • مهدی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقای خالی بندنگاه کنیدتیم سرورتان بازیکن توی این چندسال نخریده شمابودین قاسمی نژادراخریدکردین جارزدین دربی رابردیم خودتان یک سرانگشتی حساب کنیدچقدرهزینه اضافی همین امسال انجام دادین ولی تیم رقیب حتی محروم بودبا۱۲تابازیکن رفت آسیا
  • ناشناس IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    توکل بر خدا مشکل استقلال حل میشه و استقلال مظلوم قهرمانه خدا پشت و پناهتون باشه بازیکنان با غیرت و دوست داشتنی استقلال در آخر هم روسیاهی به ذغال می ماند
  • واعظ آشتیانی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اینجاست که باید خطاب به طرفداران فهیم کیسه گفت :وقتی جیک جیک مستونت بود ، فکر زمستونت بود ؟ وقتی سردار بدون حساب و کتاب قرارداد می بست و هر بازیکن و ... را با هر قیمتی می خرید تا عقده ۹ساله شما ۱۰ ساله نشه ، فکر این روز نبودید ؟ خود کرده را تدبیر نیست .
  • سلیمان محمدزاده IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    من خودم طرفدار استقلال هستم ولی برای پول پیش خونه حتی خریدن میوه برای بچه هام پول مرغ پول گوشت پول برنج گیر هستم اونوقت بیام پول بدم به مدیریت اشتباه دولت ،کی این مدیرو گذاشته خودشم پولو میده
  • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقای فتح الله زاده خودش صراحتا گفت که در سه چهار ماهی که اومده ۱۶۰ میلیارد پول آورده خب چرا دوماه پیش که این بدهی حداکثر ۴۰ میلیارد بوده از همون ۱۶۰ تا ندادی که الان به گدایی نیفتی؟دوم چرا از همون بازیکن ۴ میلیاردی که الان ۳۲ تا داره میگیره ۱۰ میلیارد بگیر و از بقیه بازیکنان چند ده میلیاردی هم هر کدام ۵ میلیارد بدن ۷۰ درصد پول جور میشه،اول یک سوزن به خودتون بعد یک جوالدوز گنده به هواداران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی