۱
به پدر سردار آزمون توهین کردند/ ستاره تیم ملی در فوتبال تیم‌دار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون ستاره تیم ملی می‌گوید اتفاقاتی در والیبال افتاده که دیگر نمی‌خواهد تیمداری کند.

سردار آزمون که در این فصل در لیگ برتر والیبال تیمداری کرد و تیمش هم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید، در مصاحبه با خبرورزشی از اتفاقات تلخی که برای او و البته پدرش افتاد، گله کرد و البته اعلام کرد دیگر تیمداری نخواهد کرد.

سردار در مورد توهین به پدرش که جزو پیشکسوتان مطرح والیبال ایران به حساب می‌آید، گفت: پدر من اسطوره والیبال این کشور است و ۸ سال در تیم ملی ایران بازی کرده و جزو افتخارات والیبال ایران محسوب می‌شود. با این حال در بازی فینال به او بی‌احترامی کردند. او را از سالن بیرون انداختند و خیلی کار زشتی کردند. دلیل این کار این است که یکسری آدم که چیزی از والیبال نمی‌دانند، در سر کار هستند و معلوم است این اتفاقات می‌افتد. دقیقا این مشکل در فوتبال ما هم وجود دارد و آدم‌هایی تصمیم می‌گیرند که تخصصی ندارند.»

سردار همچنین در خصوص اینکه امکان تیمداری او در فوتبال وجود دارد یا خیر هم گفت: «نه اصلا این کار را دوست ندارم. فعلا که به توصیه پدرم دیگر در والیبال بانوان تیم نمی‌دهم. آن‌ها قدر ما را نمی‌دانند، درحالی که هدف من فقط خدمت به شهرم و البته بانوان بود. اگر روزی دوباره بخواهم تیمداری کنم، باز هم ترجیح می‌دهم در رشته‌هایی مثل والیبال و بسکتبال تیم بدهم و علاقه‌ای به تیمداری در فوتبال ندارم.»

شما می‌توانید مصاحبه کامل سردار آزمون با خبرورزشی را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی