پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
۵ |
۰
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون ستاره تیم ملی معتقد است حق آمریکا صعود به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بود.

تیم ملی در آستانه صعود به دور دوم جام جهانی بود ولی شکست مقابل آمریکا همه آرزوهای تیم ملی را نقش برآب کرد. در این خصوص اما ستاره تیم ملی حرف های جالب و البته قابل تاملی را مطرح کرده است.

سردار آزمون که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی طی چند سال اخیر بوده، در خصوص حذف تیم ملی و بازی مقابل آمریکا گفت: اگر می‌خواهی بدانی چرا تیم ملی مقابل آمریکا نتیجه نگرفت، دلیلش این است که آن‌ها بهتر از ما بودند و توانستند بازی را ببرند. آمریکا بهتر از ما بازی کرد، به گل نیاز داشت و زد. بعد از آن هم نیاز داشت تا بازی را مدیریت کند که این کار را هم به بهترین شکل انجام داد. نباید از واقعیت‌ها فرار کنیم. آمریکا بهتر از ما بود و برنده شد. تیم ما شایستگی صعود به مرحله بعدی را نداشت. برای حضور پرقدرت در جام جهانی و صعود به مرحله بعد، یک تیم ملی باید از سال‌ها قبل برنامه داشته باشد، هزینه کند، امکانات را فراهم کند، همه از تیم ملی حمایت کنند و در نهایت هم تلاش زیادی توسط بازیکنان و کادرفنی تیم انجام گیرد تا یک تیم ملی بتواند خوب نتیجه بگیرد. اگر واقع‌بین باشیم و انصاف داشته باشیم، این کارها برای تیم ملی انجام نشد. در سال‌های قبل هم همین وضعیت وجود داشت. باز هم می‌گویم که آمریکا تیم بهتری از ما بود و توانست ما را ببرد و راهی مرحله بعدی شود.

شما می‌توانید مصاحبه کامل سردار آزمون با خبرورزشی را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدحسین IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اینا هم یاد گرفتن با همین فرمون میرن تو مسابقات و خرابکاری می کنند و بر می گردن. دیگه همه دیدن که 65 دقیقه فرصت داشتید گل بزنید و دریق از یک حمله نصف و نیمه! حقیقتا جمع کنید این مسخره بازیا و این بهونه آوردنا رو. تیم عراق سال 2007 با دست خالی قهرمان آسیا شد. شما این همه ماشاالله پول هم میگیرید و هواپیمای اختصاصی هم براتون میگرن، دست آخر بازم منت میزارید سر مردم و بهونه امکانات میارید!!!
  • امیر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    دم سردار آزمون گرم که واقعیت را بیان کرد.
  • بهرام IT ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    بازیکنان به درد نخور و بی کیفیت ،بطور کلی ۹۰ درصد بازیکنان در حد جام جهانی نبودند و بهتر بگم فقط قدوس(که اونهم فقط ذخیره بود؟)جلالی(که اصلا به بازی گرفته نشد؟)جهانبخش(که روی فرم نبود؟)در خور جام جانی بودند و بقیه ۲۰ تا بازیکن دیگر ما بطور کلی ول معطل،،صفر،،،،،،،،شوششششش
  • مهدی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    ما باید ۶ نفر در دفاع ۳ نفر هافبک و یک نفر مهاجم میزاشتیم چون ما مدت هاست با آمریکا بازی نکرده بودیم و نمیداستیم چه کار می‌خواهند بکنند در نیمه دوم اگر دیدیم ضعیف بودند هجومی کار کرده اگر ضعیف بودند هجومی چون با یک امتیاز هم صعود میکردیم و نیازی به حمله برای گلزنی نبود آقای کیروش این این تاکتیک بهتره یا اون تاکتیک تو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی