نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
۰ |
۰
پاداش ویژه مدیران پرسپولیس برای بردن سپاهان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدال مقابل سپاهان از ارزش زیادی برای پرسپولیس برخوردار است و مدیران این تیم وعده پرداخت پاداشی ویژه در صورت برتری در این بازی و صدرنشینی دوباره سرخ‌ها را داده‌اند.

اختلاف ۵ امتیازی با سپاهان از کف پرسپولیس رفت تا آنها اکنون طلایی‌پوشان را با اختلاف یک امتیازی بالای سر خود در صدر جدول ببینند. با این حال پرسپولیس طی هفته‌های اخیر توانسته به نتایج مطلوبی دست یافته و شرایط را با امیدواری بزرگی دنبال کنند. 
از جمله نتایج خوب چند هفته اخیر پرسپولیس مسلما برتری چهارگله آنها در اصفهان و برابر سپاهان در جام حذفی بود که توانستند این حریف قدر را از پیش رو برداشته و در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها کار را دنبال کنند.

با این حال اکنون با توجه به حساسیت و اهمیت بالای بازی با سپاهان، مدیران پرسپولیس قصد دارند پاداش ویژه‌ای را برای بازیکنان و اعضای تیم در صورت کسب نتیجه در این جدال در نظر بگیرند تا روحیه و انگیزه تیم را برای کسب نتیجه در این جدال افزایش دهند.

البته باشگاه سپاهان نیز طی فصول اخیر نشان داده که از حیث اهدای پاداش برای بازی‌های بزرگ، سخاوت خاصی دارد و مسلما آنها نیز برای این جدال خارج از خانه حساس بازیکنان خود را با پیشنهاد پاداش ویژه راهی تهران و تقابل با پرسپولیس خواهند کرد و باید دید در نهایت این بازی با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی