نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شاید حامیان وحید امیری نگران سال بعد خودشان هستند که به من حمله می‌کنند/ دنبال پول نیستم دلم برای پرسپولیس می‌سوزد
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس گفت: آنهایی که فکر می‌کنند من به دنبال پول هستم باید بدانند بعد از ۲۰ سال فعالیت در کنار پرسپولیس شکر خدا دستم به دهان می‌رسد و اگر انتقاد می‌کنم فقط به خاطر تیم پرسپولیس و هواداران است.

رحیم یوسفی بازیکن قدیمی‌پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با موضوع خداحافظی وحید امیری مصاحبه ای انجام داد که در طی ۲۴ ساعت گذشته با واکنش‌های مختلفی از سوی کاپیتان این تیم و افرادی دیگر در فضای مجازی همراه بود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس پس از مواجهه با واکنش‌های تند هواداران نسبت به انتقادی که به وحید امیری انجام داده و او را ترغیب به خداحافظی کردن کرده بود در ارتباط با همین موضوع و البته مطالبی که کاپیتان تیم پرسپولیس و دیگر اعضای این تیم در صفحات شخصی شان در پاسخ به رحیم یوسفی منتشر کردند متنی را در اختیار خبر ورزشی قرار داد تا نسبت به این موارد واکنش نشان داده باشد.

در ادامه متن بیانیه رحیم یوسفی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس را می‌خوانید:

وقتی من بازیکن پرسپولیس بودم شما به دنیا نیامده بودید

هوادارانی که امروز به من ایراد می‌گیرند که چرا از تیم پرسپولیس انتقاد می‌کنم زمانی که من در این تیم فوتبال بازی می‌کردم خیلی از اینها هنوز به دنیا نیامده بودند. این در حالی بود که خود من در تیم پرسپولیس بیش از هر چیز به عشق اسم این تیم و هوادارانی که در سرما و گرما از پرسپولیس طرفداری می‌کردند فوتبال بازی می‌کردم.

ما عشقی بازی می‌کردیم نه پولی

یوسفی در ادامه اضافه کرد: جالب است بدانید در دوران فوتبال ما پولی که امروز شما در فوتبال می‌بینید وجود نداشت. آن زمان فوتبالیست‌ها دوست داشتند در تیم بزرگی مثل پرسپولیس فوتبال بازی کنند و این برایشان جای هر چیزی را پر می‌کرد.  فوتبالیست‌های آن زمان حاضر بودند مبلغی هم پرداخت کنند و بیایند در پرسپولیس عضو شوند تا بتوانند برای این تیم و هوادارانش فوتبال بازی کنند ولی هرگز چنین شرایطی وجود نداشت. من خودم با ۲۵ هزار تومان بازیکن پرسپولیس شدم.

در ۷ سال حضورم ۱۰ قهرمانی با پرسپولیس دارم

وی ادامه داد: هفت سال برای این تیم فوتبال بازی کرده‌ام و ۱۳ سال در تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس مربی بودم. من در طول هفت سال حضورم در تیم پرسپولیس ۱۰ بار همراه با این تیم و پیراهن پرسپولیس به عنوان قهرمانی دست یافتم. جالب است بگویم همان زمان که ما در اوج فوتبال خودمان بودیم پیشنهادهای زیادی داشتیم و حتی تا چند برابر پول پرسپولیس را به ما می‌دادند تا به تیم‌های دیگر برویم اما ما به عشق پرسپولیس در این تیم می‌ماندیم و برای این تیم فوتبال بازی می‌کردیم. چون برای پرسپولیس ارزشی قائل بودیم که به مراتب بیشتر از پول اهمیت داشت. ما همیشه دوست داشتیم برای یک تیم مردمی‌و محبوب فوتبال بازی کنیم تا تیم‌های پولدار.

شاید حامیان وحید امیری نگران سال بعد خودشان هستند که به من حمله می‌کنند/ دنبال پول نیستم دلم برای پرسپولیس می‌سوزد

چرا گلویتان را برای بازیکن پولکی پاره می‌کنید؟

یوسفی افزود: اگر این حرف‌ها را مطرح می‌کنم برای این است که بدانید در همین دو سه سال گذشته خیلی از بازیکنانی که شما گلویتان را برایشان پاره میکنید مثل آب خوردن پرسپولیس را به پول بیشتر فروختند و رفتند. همان‌هایی که به سادگی به پیراهن این تیم بزرگ پشت کردند. من وقتی می‌بینم بازیکن پرسپولیس پیراهنش را می‌بوسد و رو به هواداران برایشان دست تکان میدهد لذت میبرم اما همین بازیکنان که به این شکل دل هوادار را میبرند خیلی راحت با مقداری پول بیشتر به پرسپولیس پشت کردند اما ما چنین کاری را نکردیم. وقتی پرسپولیس به ما نیاز داشت در تیم ماندیم و برایش جنگیدیم.

شکر خدا از پول بی‌نیازم و دست‌گیری هم می‌کنم

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که اینجانب رحیم یوسفی هیچ چشم داشتی از نظر مالی به کسی نداشته ام و با توجه به برنامه ریزی‌هایی که در همان جوانی داشتم، توانستم از نظر مالی به شرایطی برسم که امروز علاوه بر اینکه محتاج کسی نیستم حتی میتوانم دست برخی از هموطنانم را هم در همین شهر تهران که زندگی می‌کنم بگیرم و از این بابت خوشحالم و سربلند.

شاید حامیان وحید امیری نگران سال بعد خودشان هستند که به من حمله می‌کنند/ دنبال پول نیستم دلم برای پرسپولیس می‌سوزد

به چه حقی به پیشکسوت توهین می‌کنید؟

بازیکنان قدیمی‌پرسپولیس گفت: از شما هوادارانی که به این راحتی به پیشکسوت این باشگاه توهین می‌کنید سوال می‌کنم شما به چه حقی به خودتان اجازه می‌دهید این چنین به کسانی که اسم پرسپولیس را بلند کرده اند توهین کنید؟ اگر امروز به تعداد قهرمانی‌های این تیم می‌بالید ۱۰ عنوان قهرمانی با این تیم حاصل زمان حضور من در این تیم است که به آن افتخار می‌کنم و هیچ منّتی بر سر باشگاه پرسپولیس ندارم. اما نمی‌توانم تحمل کنم که کسی به من هم بی احترامی‌کنم.

انتقادم فقط برای پرسپولیس است

یوسفی یادآور شد: زمان ما اگر ۱۱ بازیکن پرسپولیس در زمین فیکس بازی می‌کردند ۱۱ بازیکن بهتر از آنها روی نیمکت بودند و  هیچ یک ادعای خاصی نداشتند و امروز هم اگر حرفی می‌زنند و انتقاد می‌کنند فقط به خاطر پرسپولیس است. لااقل این را در مورد خودم با اطمینان قلبی می‌گویم.

اسطوره‌های پرسپولیس هم "هو" شدند اینها که عددی نیستند

بازیکن قدیمی‌پرسپولیس تصریح کرد: بزرگانی در این تیم بوده اند که خیلی از آنها برای هواداران حکم اسطوره را داشته اند اما همان اسطوره‌ها روزی که نتوانستند بازی همیشگی شان را در زمین مسابقه ارائه بدهند از سوی همان هواداران "هو" شدند و از روی سکو "حیا کن رها کن" شنیدند و وادار شدند تا از این تیم بروند، اینها که در قیاس با آنها عددی نیست! می‌خواهم این را بگویم اگر شما از کسی انتقاد می‌کنید یا به رحیم یوسفی ایراد می‌گیرید که چرا انتقاد می‌کند لااقل سطح آگاهی تان را بالا ببرید و بعد دهانتان را باز کنید. چرا به راحتی به قدیمی‌های این باشگاه توهین میکنید!

شاید حامیان وحید امیری نگران سال بعد خودشان هستند که به من حمله می‌کنند/ دنبال پول نیستم دلم برای پرسپولیس می‌سوزد

بازیکن ۲۰میلیاردی حق ندارد راحت به هوادار ببازد

یوسفی با اشاره به شکست تیم پرسپولیس در هفته‌های گذشته گفت: تیم پرسپولیس می‌رود به تیم هوادار می‌بازد آن هم به راحتی که این خجالت آور است. اگر قرارداد یک بازیکن پرسپولیس را تقسیم بر قرارداد کل بازیکنان هوادار کنیم باز هم پولش بیشتر میشود. ایرادی ندارد، پرسپولیس بازیکن بزرگ و نامی‌میخواهد اما وقتی پرسپولیس با بازیکنان ۲۰ میلیاردی به هوادار می‌بازند باید انتقاد هم بشنوند و گرنه به خودشان نمی‌آیند.

دوران جوانی ابدی نیست، همه روزی کنار می‌روند

یوسفی با اشاره دوباره به موضوع سن و سال وحید امیری گفت: این بازیکن امروز ۳۵ ساله است و هر روز که می‌گذرد سنش بالاتر می‌رود. فقط هم امیری نیست، بازیکنان دیگری هم هستند که به زودی مثل وحید امیری سن و سال دار میشوند. عالیشاه که امروز به من ایراد گرفته سال بعد خودش را کنار می‌گذارند. همین حالا بازیکنان ۳۴ ساله، ۳۳ ساله و ۳۲ ساله در پرسپولیس کم نداریم. تیم محبوب پرسپولیس همیشه بر جای خودش می‌ماند اما این بازیکنان هستند که باید بروند. مثل روزی که ما رفتیم. علی پروین هم رفت، علی دایی هم رفت. خیلی‌های دیگر که از اسم آنها بزرگتر در فوتبال ایران نداریم هم رفتند! همه روزی به پایان خط بازی کردن می‌رسند. شما هوادار نوجوان هم روزی سن و سالت بالا می‌رود و تازه متوجه این حرفها خواهی شد. پس باید مراقب رفتارمان باشیم.

پول می‌گیرند تا در فضای مجازی به من حمله کنند

وی گفت: اینجا باید متذکر شوم که نه من به دنبال پول کسی هستم نه از کسی پول می‌خواهم که در فضای مجازی نوشته اند رحیم یوسفی دنبال پول است. اتفاقا مشخص شد آنهایی که این حرفها را می‌نویسند و به من حمله می‌کنند پول می‌گیرند که به این شکل هرچه لایق خودشان است را به زبان می‌آورند. منی که هفت سال برای این تیم بازی کردم و ۱۳ سال بازیکن تحویل رده‌های بالاتر پرسپولیس دادم نمی‌توانم درباره پرسپولیس حرف بزنم؟ من با ۲۰ سال فعالیت در باشگاه پرسپولیس چرا نباید از تیمم انتقاد کنم؟ ضمن اینکه اگر انتقاد می‌کنم فقط در جهت پیشرفت پرسپولیس است. وی خاطرنشان کرد: جالب است بگویم در سال‌هایی که در رده پایه پرسپولیس کار کردم بابت قرار داد برخی سالها هنوز از باشگاه طلبکارم ولی من حتی شکایت هم نکردم و هیچ حرفی نزدم. من حتی گاهی اوقات از جیب خودم به بازیکنانی که پول برگشتن به شهرشان را نداشتند پول توجیبی می‌دادم. اما وقتی می‌نویسند رحیم یوسفی به دنبال پول است نمی‌توانم تحمل کنم.

شاید حامیان وحید امیری نگران سال بعد خودشان هستند که به من حمله می‌کنند/ دنبال پول نیستم دلم برای پرسپولیس می‌سوزد

در ۳۱ سالگی گفتند بمان ولی خودم رفتم

یوسفی تاکید کرد: عجیب است! من که ۲۰ سال زیر سقف پرسپولیس کار کرده ام حق ندارم درباره تیم انتقاد کنم اما آن آقایانی که نهایتاً ۳ یا ۴ سال پیراهن پرسپولیس را پوشیدند باید حق کارشناسی بگیرند و در رادیو و تلویزیون هر روز پشت میکروفون باشند! آنهایی که در جایگاه قضاوت نشسته‌اند اول اطلاعاتشان را بالا ببرند بعد ببینند چه کسی انتقاد کرده یا نکرده.

یوسفی در ادامه این صحبت‌ها توضیح داد: من خودم در ۳۱ سالگی از پرسپولیس رفتم. اتفاقاً همان زمان به من می‌گفتند باز هم بمانم اما چون تشخیص دادم دیگر نمی‌توانم آن طور که باید و شاید برای پرسپولیس بازی کنم از این تیم رفتم. الان همین آقایان عالیشاه و کامیابی نیا که استوری کرده و به من انتقاد می‌کنند خودشان هم سال آینده پا به سن گذاشته می‌شوند و دیگر نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند. شاید آنها هم نگران خودشان هستند که به من حمله کردند. پرسپولیس تیمی‌نیست که بازیکنش آن وسط برایش راه برود. پرسپولیس بازیکن سرحال، جنگنده و دونده میخواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۲
  • علی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    با درود و آرزوی بهروزی برای آقای یوسفی ،مشکل این است که کاری کرده اند که باشگاه به عنوان متولی کار فرهنگی نمی کند تا هوادار بزرگان و پیشکسوتان باشگاه را ببیند و بشناسد و فکر می کنند مرسپولیس همین تیم امروز است . با احترام و تعظیم به تمام پیشکسوتان ورزش این چندساله اخیر کجا یک برنامه گذاشتند تا جوانان پیشکسوتان باشگاه را ببینند .
    • ع ق QA ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      اصلا هر مرحله ای وظایفی دارد پیش کسوت در یک مرحله خرف می گیرد و دهانش را باید با چسپ دوقلو بست
    • رادی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      محمد حسین میثاقی جون عزیزت این رو یکبار دعوت کنید تلویزیون…..همه دردش همینه که دیده بشه…….
  • Amin IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    این بابا اصلا کجا بوده که حالا راه و بیراه باهاش مصاحبه میکنید؟میخواین پرسپولیسا ببرین حاشیه؟ حالا شما نگران امیری نباش .خودش وقتی نتونست خداحافظی میکنه.به نمایندگی از طرفداران هم نمیخواد صحبت کنی
    • من پرسپولیسی ام US ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      بهتر است آقای یوسفی بیشتر از این با اعصاب هواداران پرسپولیس بازی نکند ودر اموری که به او ربط ندارد دخالت نکنه . وحید بازیکن مورد علاقه و تلاشگر پرسپولیس و مورد حمایت همه آنها است . وحید جان دوستت داریم .🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    • پرسپولیسی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      جناب یوسفی بی احترامی به هر کسی مورد تایید نیست،منتها سال‌های قبل شما پیشکسوت پرسپولیس بوده ودراین تیم هم بازیکن پابه سن داشتیم وشما روزه سکوت داشتین،الان هم عرض می کنم شما مغرضانه به امیری وپرسپولس گیر دادین،ما شما را دلسوز نمیدانیم،یاحق
    • حسن مزینانی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      حرفهای بیخود فقط برای دیده شدن
  • حسین IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای پیش کسوت وقتی یکی رو با هو کردن تهدید می کنی ادبیات خوبی در حد یک انسان مسن نیست تعصبت برای خودت برادر جان
  • رضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جناب یوسفی ،هوادارها خودشون فوتبال رو میبینن فرق بین دوغ و دوشاب رو می فهمن،فرق بین نقدصحیح و نقد مغرضانه رو درک میکنند،چرا شما فکر میکنید که بیشتر از بقیه می فهمید ،آقای امیری فوتبالیست محترم با مهارتهای فنی و اخلاقی بسیار بالا،همانند سید جلال حسینی عزیز،شما اگه دلسوز بودید که نمیومدید در رسانه علیه پرسپولیس صحبت بکنید ،و تیم و بازیکنان رو به حاشیه ببرید.انسان اگه یکی از اعضای خانواده اش مشکلی داشته باشه می‌ره رو پشت بام خانه جار میزنه ؟یا یواشکی با مشورت و همدلی اونم با ظرافت و تبحر موضوع رو بررسی میکنم تا خدای نکرده موضوع از اونی هم که هست بدتر نشه؟لطفا کمی دقیق و باهوش باشید .البته اگه غرض خاصی نداشته باشید که اون حسابش جداست.
    • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      ح ف حساب.ممنون
  • علی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    ایول داداش گل گفتی ، باید در اوج خداحافظی کنی تا در دلها ماندگار شوی
  • جادوگر IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    خبر ورزشی چرا میخوای برای تیم ما حاشیه درست کنی و فقط با این مصاحبه پخش میکنی؟؟؟ این و دار و دسته اش اگه دوستدار تیم بودن قبل بازی حساس سکوت میکردن
  • علی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اتفاقا در مورد عالیشاه وکامیابی نیا ودیگر افراد پا به سن گذاشته درست گفتی چونکه اینها بخاطر امیری این حرفا را نمی‌زنند بلکه بخاطر سال بعد خودشان است که باید بروند...
  • . IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    امیری چهل وسه میلیارد تومان پول مفت پرسپولیس میگیره اما چکار میکنه همش درگیری. دیگر توانایی راه رفتن نداره. جرانباید خدادادی یاعبدی بازی کند... واقعا بخدا حق امیری بیش از دو میلیارد نیست.. آقای رحیم یوسفی بهترین بازیکن بود بدون پول باتعصب بازی می‌کرد قهرمانی های زیادی آورد اما همین حالا اگر ریالی ازپول این امیری میرزا نوروز کم بشه شکایت پشت شکایت.. من جوانی امیری خودمطرفدارسرسختش بودم اما الان میگم خداحافظی کن تا بی آبروت نکردن
    • محمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      در این مقطع زمانی که بازی بزرگی پیس رو داریم بجای اینکه چهارتا پیشکسوت برن سرتمرین به بازیکنان روحیه بدهند دنبال تخریب روحیه وحرف سن وسال راپیش کشیده‌اند تا فکر اون بازیکنی که داره چند سال تمام تلاش شوواسه موفقیت تیم میکنه برهم بزنند باشگاه چندین مربی کارآمد دارد که خودشان به موقع بازیکن خرید وبیرون میکنن ما طرفداران وظیفه داریم تشویق وکمک کنیم تاتیم بتواند قهرمانی سال‌های گذشته را بدست آورد این انتقادات سازنده نیستند مخرب کننده می‌باشند شایدم ازکانال نارفیقان ورقبا باشد چونکه هرکس فوتبال نگاه کند ولو فوتبالیست نباشد می‌فهمد وحید امیری بهترین چپ تیم ملی هست
    • حسین IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      این آقا میگه من۲۵هزار تومن گرفتم برا پرسپولیس بازی کردم ک این پولم به زمان خودش قطعا پول زیادی بوده پس بهتر قبل بازیه حساس با سپاهان حلقتو ببندی و سکوت کنی به زمان خودت پولتو گرفتی تمام
  • محمد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    یوسفی بس کن
  • امیر علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    انتقاد داریم داریم تا انتقاد صحبت های شما جناب یوسفی توهین نه نقد سازنده ادبیات شما بسیار زننده هست جناب پیشکسوت
  • عاشق پرسپولیس IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقای یوسفی شما هم بی جهت تهمت می زنید و می گویید ،پول می گیرند تا در فضای مجازی به من حمله کنند. البته شما به هدفتان رسیدید و آنهم دیده شدن بود. والا من قشنگ بازی هایتان به یاد دارم.همچین که اینقدر از خودتان تعریف و تمجید می کنید هم نبودید.یه بازیکن معمولی بودید.
  • محمدمحمدی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آخه تو رو کسی نمیشناسه.از بدحادثه دست گذاشتی روی بهترین بازیکن لیگ وحیدخان امیری که سرتا پا ادب و شعور وتکنیک وتواضع است وجالب اینکه مثل شمای بی نشان که پر ادعا وتوخالی بودی ادعایی ندارد.توفقط یه دریبل بودی وهیچ یه بازی ملی نداری.چون وحیدوطنش رو دوست داره توضدانقلاب میخوای الکی بکوبیش.توروکسی نمیشناسه داداش
  • ایملیانو IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    بنده طرفدار استقلال هستم. أولا که برای اولین بار اسم شما را دیدم (من حتی از ( "اریک کانتونا " و بهروز پرورش خواه) یاد دارم ولی نامی از شما نشنیدم و نخواندم خودت را خیلی بزرگ دیدی؟ یعنی چی که اینها عددی نیستند؟ چرا از حضور وحید امیری آشفته هستید در حالیکه موفق عمل کرده طبق آمار و آنچه دیدیم؟ وقتی نامی از شما نیست چرا پول بگیرند تا به شما حمله کنند! ؟! شما که جایی دیده نشده و نمیشوید اقای عزیز شما اگر غیرتی روی پرسپولیس دارید نباید باعث به هم ریختگی آرامش تیم شوید.
    • سیاوش IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      فکر کنم سنت قد نمیده وگرنه رحیم یوسفی بازیکن بزرگی تو خط هافبک پیروزی بود
  • مسافر تنها IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جناب آقای یوسفی عزیز هواداران پرسپولیس هم مثل حضرت عالی تیمشان را دوست دارند با احترام به نظر شما اما فکر میکنم زمان خوبی را برای انتقاد انتخاب نکردید چون الان پرسپولیس در بهترین شرایط خودش قرار داره و نباید مسایل این چنینی تیم را به حاشیه ببرد وگرنه کسی در اینکه شما از سر دلسوزی انتقاد میکنی شکی ندارد
  • احمدیان IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    پیشکسوت وقتی تشخیص نمی دهد چه موقع انتقاد کند یعنی دشمن است پرسپولیس دراوج بازی هاوکورس قهرمانی شروع کردید به تخریب ان ، لیگ به پایان برسد ان وقت حرفتان را بزند شما به هوادار خط میدهی روی سکو وحید امیری را هو کنید کدام عقل سالم همچو پیشنهادی را می دهد الان پرسپولیس به حمایت نیاز دارد./
  • محمدرضا علمشاهی GB ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    وحید باغیرت پرتلاش تکنیکی دونده جنگنده محکم و استوار شوت زن سرزنش موفق در حمله و دفاع برنده تمام جنگهای فیزیکی قابلیت بازی در چندین پست بی رقیب وبی همتا ....آقای یوسفی منظورت چیه؟
  • محمد IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    باسلام و احترام، لطفا بجای تخریب ،حمایت کنید، آقای یوسفی...
  • جعفر IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    حرف حق...
  • ارامش IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    من در جوانی بازی های آقای یوسفی رو دیدم واقعا باید احترام پیشکسوت های باشگاه حفظ بشه انتقادی هست هم از سر دلسوزی خواهد بود
  • سلمان IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    یدونه از بازیکن هایی که تو ۱۳ سال تحویل دادی رو نام ببر.
    • علی آقایی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      زمانی خودش توی آکادمی پرسپولیس بود، بنده پسرم را که فیکس باشگاه فولادخوزستان بود به عشق پرسپولیس اوردم تهران، مرحوم نادر باقری پسرمو انتخاب کرد ژ همین مرد نامحترم اجازه نداد پسرم که اونزمان رزومه ملی هم داشت بمونه و یه بچه پولدارو بجاش برداشت، پسرم رفت استقلال، توی دربی نوجوانان وقتی با درخشش پسرم استقلال برنده شد، با چشم گریان رفتم پیش خودش و فنونی زاده و مجتبی محرمی بهشون گفتم هم خودم هم پسرم عشق پرسپولیسیم اما شما باعث شدید بریم به دامن استقلال، اون بچه پولدار همان سال فوتبالش تمام شد اما پسر من توی فوتبال ماندگار شد حالا توی این شرایط حساس قبل از بازی بزرگ با سپاهان که باید به تیم روحیه بده اومده بهترین بازیکن چند سال اخیر پرسپولیس را تخریب میکنه کسی نیست بهش بگه مرد نامومن، وحیدامیری هزار ماشاالله به اندازه جوان بیست ساله میدوه برای تیم زحمت میکشه
  • ایرج لطیف نیا IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست و انتقاد میکنن الان وقتش نیست و آقای یوسفی رونالدو با 36 سال سن النصر برایش اون همه هزینه کرده لطفاً جو تیم را متشنج نکن
    • نصر IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      افرادی که به خط پایان میرسند سر از تیمهای عربی در می‌آورند رونالدو هم یکی از آنهاست افتاد........
  • پرسپولیسی ام IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    شماپیشکسوت محترم درسته حق انتقاد دارید ولی الان بی دلیل داریدانتقادمیکنید وسط یه بازی مهم که سرنوشت قهرمانی رو رقم میزنه امیدی ازبازیکن فیکس که عملکردش داره روزبه روز بهترمیشه الکی انتقادمیکنی انتقادهم وقتی داره الان وقت حمایت ازبازیکنا هست بعد هم تیم سرمربی داره اگه قراره بازیکنی بره خود آقایحیی آخرفصل تصمیم میگیره میره اگه قراره تیموپیشکسوتا اداره کنن پس آقا یحیی بره شماها بیاید بشینید سرجاش.اگه دلسوز پرسپولیس هستید انتقادا رو بزارید پایان فصل نه وسط بازی حساس که سرنوشت قهرمانی رو رقم میزنه بعد هم واقعا عملکرد امیری داره بهترمیشه کمی هم منصفانه نظربدید.
  • رضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جو گیر و عقده ای مثل یک سری از پیشکسوتان نامحترم
  • سیامک کریمی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقای یوسفی بازی شما را دیده بودیم ولی شما هم مالی نبودی ما هم آن موقع آرزو داشتیم زود از فوتبال خداحافظی کنی
  • محمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    شما یک هدف داری فقط میخوای دیده بشی با اسم بردن از امیری
  • علی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای یوسفی عزیز من به عنوان یک استقلالی از شما معذرت میخوام و شما باید بدانید که این توهین ها و انتقادهای بدون پشتوانه به پیشکسوت, تو تیم رقیب شما هم هست و شما نباید زیاد به دل بگیرید چون این پستها و حرفهای بچگانه فقط از طرفِ ی مشت هوادار کم سن و سال هست که از گذشته و زحمتهای شما برای این دو تیم اطلاعاتی ندارن (انشاالله همیشه سالم و سلامت باشید)
  • سعید IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای یوسفی حرف ظما غیر متطقیست اینکه شما تو ۳۱ سالگی رفتید دلیل نمیشه بقیه هم برن یه بازیکن مثل وحید امیری پقتی توانایی بالا و دوندگی و جنگندگی بالا را داره و به نمایش میگزاره هم میخوانش و هم خودش دوست داری بازی نمیشه که بگی چون شما رفتید امیری هم بره و برای بار هزارم چه کسی بهتر از وحید امیری داریم که که وحید امیری بره اصلا چرا باید بره وقتی از جوانها بهتر میدوه و بازی میکنه سن یه عدد وقتی یه نفری اونم مثل امیری میتونه و اینهمه تاثیر گذاره چرا نباید بازی کنه. البته این منافاتی با جوانگرایی هم نداره.
  • محسن IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    حرف حق
  • رضا نظری IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آخه تو از فوتبال چی می‌دونی...امیری بهترین بازیکن ایران هست اونوقت تو رو کی میشناسه میخای با اسم امیری کسی تو رو بشناسه ..قدر نشناس نباش این تیم بازیکن هایی مثل امیری خستگی ناپذیر آوردن بالا
  • محسن IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    رحیم یوسفی ستون پنجم
  • رایان IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای یوسفی عزیز من خیلی وقته هم حرف میزنم.که بازیکنهای هستن که سنش بالا رفته اون دوندگی سالهای گذشته ندارن.همین الان با وجود شیخ. امیری.علی نعمتی.تو ارنج باشن با بازیکن کمتر بازی میکنیم.انتقاد کردن هیچ مشکلی نداره.بعضی وقتها همین انتقادها هستن که بازیکن به خودش میاد بیشتر تلاش میکنه.تو بازی اترژی بیشتر میزاره.اگه شما پیشکسوت حرفی نزنید کی بزنه.دمت گرم
  • محمد حسین ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    بله شما باکفش لاستیکی بازی کردین درحوالی میدان شوش..بابا زمانیکه مربی بدنسازي تیم اعلام کردن که وحید امیری جزو 5 بازیکن تیم های کشور ازنظر دوندگی وقدرت واستقامت دوندگی شما چه نظری دارین بدین....بعدشم شما می‌فرمایند که زمانیکه من پرسپولیس بودم شما هنوز بدنیا نیامده بودین ...اولا این حرف شما دوراز ورزش حرفه ای هستش...دومن مگه شما بازیکن بدنیا اومدین.....انشالله برین خودتون رابه روزرسانی کنید و بعد از چند ماه اببندی درخدمت .هستیم باسخنان مثبت یک پرسپولیسی واقعی.....همه پرسپولیسها برای هواداران عزیز هستن وچنانچه نه تنها پیشکسوتان بلکه حتی مربی تیم بازیکن تیم ضمن احترام وارزشی که براشون قائلیم ...به هیچ کسی اجازه جوسازی نخواهیم داد
  • داود IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    یادش بخیر زمانیکه من نوجوان بودوباحرارت وعشق خاصی بازیهای تیم عشقپولیس ام رامیدیدم جناب آقای رحیم یوسفی ازآن بازیکنان باتعصب وجنگنده بودمثل رضامالدینی،مثل محرمی،مثل عربشاهی،مثل عاشوری،مثل کرمانی مقدم وووو انشاءالله همیشه درخدمت تیم محبوب وجوانان این آب و خاک باشیدشماوتمام پیشکسوتان عزیز
  • مصطفی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقا رحیم من هیچ وقت شما را فراموش نمیکنم و یادم هست چطور در میدان می جنگیدی این عزیزان هم سالها زحمت کشیدند اما فوتبال هست دیگه وقتی محرمی،پیوس.......میروند اینا هم باید بروند توکل بخدا اما بحث کارشناسی تلویزیون ۱۰۰درصد موافقم
  • مازیار IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جز تاسف برای تو و امثال تو چیزی که محترمانه باشه بهت نمیشه گفت مثلا پیشکسوت
  • امید IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    کاملا درست میگید این بازیکنان یک دهم قدیمی ها فوتبال بلد نیستن اصلا استعداد فوتبال ندارن فوتبالیست اول استعداد بعد فیزیک بدنی بعد هماهنگی با بقیه میخاد علیشاه که کلا فقط استعداد توی دو فصل اولش داشته بعد از اون کلا بیخود تو تیم هست نه پاس میده نه بقیه راه میندازه کامیابی دیگه یادم نمیاد از کی حتی یک شوت پشت محوطه نزده ولی کلا این بازیکنان باید مربیشون خوب باشه نمی‌دونم الان این مربی مثلاً خارجی میارن چیکار میکنن یک دقیقه بازیکنان نمیتونن با هم پاس کاری کنن همش رو به عقب و دروازه اون وسط تا دروازه حریف خالیه اگه کلی میشه یک رمان بلند فقط واسه اشتباهات نوشت
  • شاهین IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    شما پیشکسوت این تیم نیستی بلکه پیشکسوت آقای شیرینی وبه دنبال مطرح کردن خودتونید ادبیات شما نشان دهنده شخصیت شماست چون قبل از بعضی‌ها به دنیا اومدید نشان دهنده درک و فهمتان از فوتبال نیست مگر سلطانتون الان از گل محمدی بهتره راستی فوتبالت رو هم دیدم حتی در حد استاد اسدی هم نبودی هرچند شما هافبک بودی ولی امیری دوجام جهانی رفته و دونده ترین و متعصب ترین بازیکن تیمه حرف نزنی کسی نمیگه لال تشریف دارین سلطان
  • 1120233194 IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای پیشکسوت در این برهه وقت این حرفا نیست.خواهشا روحیه بازیکنان در نظر بگیرید
  • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    لابد وقتی شما بازیکن بودی ، پرسپولیس بزرگ فقط به رئال و منچستر باخت میداد؟ در کل مقایسه دوره ها اشتباهه ولی، اگر اینهمه قدرتمند و تعصبی بودید چرا قهرمان آسیا نشدید؟ اونم سالهایی که فقط چندتا تیم قوی توی آسیا بود!!! آخه بزرگوار ،همین بازیکنای پولکی دوتا فینال واقعی آسیا رو درحضور تیمهای متمول و قدرتمند تجربه کردن. بیخیال جناب یوسفی، الکی برای تیم حاشیه درست نکنید لطفا
  • غلامی DE ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    بر و دنبال کارت یوسفی چی میگی تو وحید امیری خودش یک تیم هست چون حرف حق زده میخای خرابش کنی من استقلالی بود ولی بخاطر ترابی عالیشاه امیری کامیانی نیا طرفدار پرسپوليس شدم پیتر شیلتون بوفون وووو تا چهل سالگي بازی کردن میخای خودت مطرح کنی کسی تورا نمی شناسه بودم‌ بودم تمام شد الان بچسب خدا روزیت جای دیگه بده اگه کمک میکنی نباید بگی که التماس تفکر
  • رونالدوی بزرگ IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اگه تو پرسپولیس برات مهم بود ک این موقع فصل و بعداز سه فرد پیاپی اینجوری بازیکنان رو نمی کوبیدی مدنی کی ۳کش میدونیم اینا از گور تو بلند میشه
  • ممدو هوچیگر IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جناب یوسفی خیلی فشار به خودت نیار، نگاه کن که با قلیچ چه کردن، جوری که رفت جشن استقلالیا، الان یه سال بیشتر موندن حتی رو نیمکت یعنی بیست میلیارد تومنننننن
  • ناشناس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اول سلام. بعد هوادار اگر ناراحت می شود وچیزی می گوید می خواهد بگوید . که امروز ودر این زمان وقت این مساعل نبود شما که دم ازقهرمانی عشق به پرسپولیس حرف می زنی واقغآ امروز وقت این مساعل بود
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    خدا وکیلی اقای یوسفی قبول که تو قدیمی پرسپولیسی ولی اینو بگو درحد اظهار نظر در مورد وحید امیری هستی؟نه خدایی کی مثل امیری بودی برا پرسپولیس وتیم ملی؟
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    رحیم یوسفی یک دربی باز تمام عیار، حرف درسته و حرفه ای ، البته قطعا به معنی نادیده گرفتن زحمت بازیکنانی مثل وحید امیری نیست تیم پرسپولیس نیاز به پوست اندازی داره
  • منصور IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    بزرگوار لطفا به موقع انتقاد کن ما هم از فوتبال سر در میاریم اما الان موقعش نیست بازی حساسی داریم لطفاً تا آخر فصل صبر کنید ما هم متوجه هستیم ......دمت گرم صبر کن
  • جمشید IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای به اصطلاح پیشکسوت شما بیزحمت تا پایان لیگ حرف نزنید کسی به شما نمیگه لال هستین همینطور که تو این چند سال از شما خبری نبود الانم همین کار را بکنید
  • بیت اله فتاحی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    حیف است از شخصیتی مثل وحید امیری که به گفته کارشناسان در اکثر بازیها جز بهترین هاست وجدا بدون تعارف یکی از پنج بازیکن ویژه وبا شخصیت تاریخ پرسپولیس هست حتی در رده ملی چطور وبر چه اساسی انتقاد می‌کنی واقعا شک بر انگیز هست که از طرف تیم های رقیب وادار شده است یعنی شما از سرمربی محترم تیم بهتر تشخیص دادی که دو تا بازیکن را نیمکت نشین آغا وحید عزیز کرد اف اف
  • پورکیاسری IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    من دهه پنجاهیم دقیقا هم دوران بازی رحیم یوسفی یادمه میخوای بالای 20 حواشی ای که با همین عدم تشخیص و به موقع عمل کردن اینو براتون بگم تا هم رسوا شه و هم دیگه اینقدر هوار نکشه تو توی اوج هم که بودی یک دهم وحید امیری الانش نبودی آخرش هم که با دیلم و میخکش کندنت انداختنت بیرون راستی بقول بچه های امروز چرا هیشکی امثال تورو به یاد نداره اما مجتبی محرمی ها هنوز توی ذهن پرسپولیسی ها تمام ادوار حک شدن؟ برا خودت جای سوال نیس ؟ دیگه اینکه تو چرا خودتو پیش کسوت پرسپولیس میدونی؟!!
  • محمودی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    وحیدعزیز میخان بیارن توحاشیه بازی حواست باشه ازحسادت دق کردن محکم باش اصلا اهمیت نده حتی ارزش جواب دادن ندارن
    • منوچهر IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      آقا ادبیات صحبت کردن را نداری من هفتاد سال سن دارم هیچ موقع ندیدم پیشکسوت تیم را به حاشیه ببرد درضمن فوتبال حالا حرف ای شده مثل زمان قدیم که دکتر اکرامی. وپرویز دهداری ا وکاشانی وامثال آنها بازی می کردن بخاطر مدارج بالا ومنصف بالا احتیاج به حقوق باشگاه نداشتنند ولی فوتبال در حال حاضر یک شغل در دنیا است
  • عروس. العین IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای یوسفی.الان.بیشتر ازهرزمانی تیم وبازیکنان وحتی مربیان ومسئولین محترم باشگاه به حمایت طرفدارن دوستداران وپیشکسوتان نیاز دارن الان شرایط بازی‌ها وجدول طوری هست که تیم نیازبسیار مبرمی به ارامش وهمبستگی وروحیه دارن.. پس بجای انتقاد وشناساندن خود به طرفداران ومایه گذاشتن واسه افرادی که بازی‌های شمارا به یاد ندارن نیست. واگر شما انتقاد. خودتو بعد ازبازی باهوادار به تیم میکردید ونه به شخص خاصی. باهمچه واکنشی روبرو نمیشدی پس زمان‌بندی انتقاد همچون مثال....... خط جای دارد ونقطه مکانی. اشتباه کردی. حالا بایه معذرت خواهی ازشخص وجمع شرایط همسان کن وبه تیمت که بقول خودت دلسوزش هستی توهمچه شرایطی روحیه بده
  • پرسپولیسیم IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    باسلام خدمت‌ پیشکسوت بزرگ پرسپولیس جناب رحیم یوسفی گل وبا معرفت بازیهای زیبایت وتعصب خواست عیرقابل فراموشی است فرمایشاتت صحیحست ولی اجازه ندهید با صحبتهایت تیم تصیف شود باتشکر
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای یوسفی من حداقل 30ساله پرسپولیسیو وشمارو هم قشنگ یادمه، خودت اصلا بازیکن خوبی نبودی، سوابقتم که توآکادمی که عاشق پولدارها بودی همه میدونند
  • زنده بادایران عزیز IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جناب کجا رحیم یوسفی زیبا بازی میکرد؟؟؟!!! چرا حرف اشتباه میزنی عزیز؟؟ رزومشو بگو اگه درست میگی؟؟
  • پرسپولیس ام IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقای یوسفی یکی نیست که بهت بگه به تو چه دوست دارن تو از پرسپولیس کلا رفتی چرا داری به بازیکنان تیم میگی چیکار کنند ما دوسشون داریم ما همینجوری پرسپولیس رو میخواهیم
  • سعید IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    سلام چرادرروزی که وحیددرجام حذفی مقابل سپاهان پنج نفررادریب زدچرااون وقت نمگفتین خوب هست خواهشن تیم رابه حاشیه نکش آقای پیشکسوت
  • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جناب یوسفی خداوکیلی کل بازی هاتون یادمه تمام دوران فوتبالتون اندازه ۱۰ دقیقه بازی کمال و وحید واسه پرسپولیس زحمت نکشیدند؟ جز جنگ و دعوا و درگیری و اعصاب تماشاگران را خرد کردن هیچی نداشتی .
  • احمد حسنی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    با سلام وقتی در مورد شخصی صحبت میکنیم و او را قضاوت میکنیم،باید همه جوانب را در نظر بگیریم. آقای وحید امیری در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران و در چند پست می باشند. ایشان تا به حال هیچ نشانه ای از کم کاری یا پیری از خود نشان نداده و همواره یکی از بهترینها در ایران و حتی آسیا بوده اند. ایشان در هر تیمی در آسیا باشند، جزو نفرات فیکس آن تیم خواهند بود. در ضمن، ایشان تا 5 سال دیگر هم میتوانند با همین انرژی بازی کنند. امیری هرگز خسته نمیشود. تفاوت علی پروین با امثال این آقا در نگفتن همین صحبتهای نسنجیده است که باعث شده در قلب هواداران باشند. زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی.
  • حمید IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    یوسفی مگه هرکسی یکی دوفصل برای پرس پولیس بازی کرد میشه پیش کسوت بروخجالت بکش مگه بازی بلد بودی 😂😂😂😂
  • رضا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    با سلام وخسته نباشید .من از زمان دقیانوس واصحاب کهف طرفداره تیم پرسپولیس هستم .باور کن حتی فامیلی مشابه این آقا هم در پرسپولیس هرچه فکر می کنم یادم نمیاد .این از کجا پیداش شد. ..پرسپولیس چه ببازه چه ببره هرچی وهرچی ..این تیم تمام قد از همه تیم‌ها ایران که هیچی از آسیا هم بالاتر است ..پرسپولیس عشقه زنده باد
  • کوهمره جروق IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    هم دنبال پول هستی و هم دنبال دیده شدن هستی.هیچوقت هم دلت برای پرسپولیس نسوخته.تو هم دنبال منافع خودت هستی.
  • قاسم داماد غلام IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جناب یوفسی چرا دست از سر پرسپولیس بر نمیداری.آقای درویش یه پولی بزار کفت دست این تا ساکت بشه و تیم را به حاشیه نبره.
  • لُر با غیرت IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    وحید امیری بهترین هست و مسائل پرسپولیس به یوسفی که معلوم نیست استقلالی هست یا سپاهانی ربطی نداره.دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.
  • پرسپولیس IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    انتقاد خوبه اما به موقع آقای یوسفی الان تو این شرایط حساس باشگاه و بازیکنان رابه حاشیه برده خوب بوددر نقل و انتقالات این صحبت‌ها بشه .فعلا که امیری زحمتکش متعصب و پرقدرتی اما به جوانها هم اهميت داده‌ بشه خیلی خوبه
  • محمد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    مشکل شما آقای یوسفی باوحیدبرمیگرده به جایی دیگه وخودت میدونی که تواین دوسه ماه قبل این مشکلات شروع شد وگرنه امیری ازنظر فنی عالی کارکارکرده تاحالا،،،
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    بله زمانی که شما بازی میکردی ما هنوز متولد نشده بودیم ولی چرا هر چی سرچ میکنیم بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار پرسپولیس اسم رحیم یوسفی پیدا نمیشه؟😂
  • کمال IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقای یوسفی اگه فکر پرسپولیس بودی قبل بازی مرگ و زندگی این حرفها رو نمیزدی تو فقط فکر خودتی
  • حسین IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آخه این بابا کیه که خبر ورزشی دم به دقیقه باهاش مصاحبه میکنه؟ فقط برای جذب خواننده خبر و حاشیه برای پرسپولیس چنتا شاگرد تحویل داده؟ چنتا بازی ملی داره؟ چنتا مدرک مربیگری داره؟
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جناب یوسفی عزیز،آدم نباید تو رسانه از بازیکن محبوب هوادارا انتقاد کنه که روحیه تیم بهم بخوره،باید بهش زنگ بزنی و خصوصی بهش بگی،شما یه زمانی بیشترین محبوبیت را داشتی ولی الان خیلیا نمیشناسنت،منم با درجه سرتیپ تمامی بازنشست شدم و الانم جلو سازمان برم سرباز راهم نمیدهد کاکا🤣🤣فقط میتونم با تخصصی که دارم به کشور عزیزم خدمت کنم..شماهم فقط حمایت کن بازیکن باتکنیک ارتش سرخ⚘❤❤❤❤❤❤👏
  • سیدمحمد پرسپولیسی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    خبر ورزشی که استقلالیه دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیسه......۱-اون موقع صلواتی که بازی نکردی اندازه دوره و زمونه خودتون پول گرفتی ۲- تیم سرمربی داره۳- دوره زمونه تغییر کرده قطعا آمادگی جسمانی ورزشکارها از زمان قدیم بیشتره ۴- منت سر پرسپولیس و طرفدارش نزار خیلی فوتبالیستها شایسته بودن که در دوران شما بودن و شناخته نشدن بخاطر اینکه توی پرسپولیس و استقلال نبودن.....پس هرچی داری از مکتب بزرگ پرسپولیس داری ۵- اگر ادعای پرسپولیسی بودن داری و پیشکسوتی باید بدونی توی این شرایط حساس پرسپولیس احتیاجی به حاشیه و حاشیه ساز نداره۶-قلیچ نباااااااش
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    با درود خدمت طرفدارن پرسپولیس . هر چند نسبت به انتقاد بد موقع آقای یوسفی به یکی از بهترین و زحمت کش ترین فوتبالیست های ایران اعتراض دارم ولی بهتره حرمت پیشکسوت باشگاهمون حفظ بشه که اتفاقا خیلی هم پر افتخار و پرتلاش بودن
  • حمید IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    رحیم خان یوسفی بچه محل عزیز الان زمان مناسبی برای انتقاد کردن از تیم نیست داداش ضمنا برای اون دسته از افرادی که میگن رحیم یوسفی را نمی‌شناسیم باید یاد آوری کنم ایشون دفاع وسط قدرتی و متعصبی بودند که از اواخر دهه شصت تا اوایل هفتاد در کنار ممداقا پنجعلی بازی میکردن تقریبا همدوره مجتبی خان محرمی و آقا مرتضی کرمانی و فرشاد خان آقای گل بودند یاعلی
  • آرمان شهدوستی عاشق نظام اسلامی987 IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    استقلالی هستم شما اگه دلسوزپرسپولیس بودی تواین موقع بازی حساس باسپاهان نیومدی مصاحبه کنه درضمن وحیدامیری به اندازه صدتاجوون دوندگی داره خوش اخلاق کل ایران دوستش دارند
  • قشقایی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    واقعا که حرف حق میزنه جناب یوسفی امیری. بجز خطا کردن امسال چیزی ازش ندیدیم امسال اگر داورا بخواهن حق. قضاوت کنن همه بازیا وحید باید کارت قرمز بگیره بله وحیدیه مقطع خوب بود ولی امسال حقش حتی نیمکت هم نیست من سی ساله بازیهای کل لیگ رانگاه میکنم طرفدارهیچ تیمی هم نیستم ولی وحید صدرصد افت کرده بدبلزی میکنه باید خداحافظی کنه تا به جوانترها میدونه بازبشه
  • علیرضا IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    رحیم عزیز بهتره حرف نزنی همین بخاطر پول رفتی پورا امیری بهترین هست
  • احمد IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    از لحاظ اخلاقی و فنی امیری بهترین بازیکن ۱۰ سال اخیر پرسپولیس بوده خواهشا مزخرف نگو پیشکسوت عزیز درضمن زمان خودتم ۲۵ هزارتومن کم پولی نبود
    • ابراهیم IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      واقعا وحید از بهترین بازیکنان فنی و اخلاقی پرسپولیس هست.دوستت دارم وحید جان.
  • مهدی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقای یوسفی دست از سر پرسپولیس بردار آقای امیری بازیکن خوبی است
  • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    انشاالله آقا وحید امیری ستون پرسپولیس دربازی باسپاهان گل می‌زند تا ثابت کن کت تن کیه
  • محسن IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    سلام وخسته نباشیدالانزمان مناسبی برای انتقاد نیست جناب یوسفی
  • Gaber IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    من پنجاه ساله هوادارم .این هوادار پنجاه ساله در چند تا مطلب عرض کردم تیم الان در کورس و رقابت سختی قرار داره .گفتم و بارها نوشتم در کنار همه این حواشی و تمرینات و بازیهای سخت تیم احتیاج به کلاس مشاوره برای تقویت روح و شاداب شدن و آرامش یافتن داره.تیم نباید درگیر مصاحبه های شود که اصلا واجب نیست و شاید خسارت بار باشه .آقای پیشکسوت اصرار برای زدن بازیکن را به آینده واگذار کن و اصرار بر زدن بازیکن در این برهه حساس جایز نیست .اگر بلد نیستی به بازیکنان تیم پولی که فکر نکنم هیچ کجا دیگه علاقه و تعصب باشه و همه پول میگیرند بهتره بلد باشی چگونه روحیه دهی و بر گفته های نامبارکت اصرار نکنید بازیکنان پرسپولیس همه باید وحشیانه به معنی خویش بازی را تا آخر فصل ادامه دهند و هجومی و بدون ملاحظه ولی با فکر حمله کنند و در نوانشون هست اگر شماها حرف نابجا در این موقع نزنی .نمی‌دانی چگونه روحیه دهی بهتره نظر ندهید .ما هم از باخت تا هفته دیگر یک گوشه کز میکنیم و روزی دوپاکت سیکار میکشیم ولی مثل شما عادت به خرد کردن نداریم حال ماهم خرابه ولی باز مثبت هستیم
  • معلم IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقای یوسفی شما بازیکنی بدون تکنیک وبسیار خشن بودید که همان زمان هم لایغ پرسپولیس نبودید. حالاهم دوست دارید مطرح باشید ودیده شوید ولی این راهش نبود
  • کیسه سوز IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    به امثال ایشون و حمید درخشان نبایدپیشکسوت گفت پیشکسوت حرمت داره ولی کسانی مثل ایشون که هیچ فهم وشعوره فوتبالی ندارن بایدبه حالشون تاءسف خوردکه تو این شرایط حساس لیگ به بهترین بازیکنه نه فقط چندسال گذشته بلکه بهترین بازیکن حال حاضره لیگ گیر میده تا تیم بره حاشیه، چه بسا خیر و منفعت اینادربه حاشیه رفتن و نتیجه نگرفتن تیم باشه،چراکه باوجود باندکثیفی که در راس فدراسیون هست هیچ دوراز ذهن نباشه که ایشون برای منفعت مالی وسودبردن تیم اصفهانی ازحاشیه ای که برای پرسپولیس بوجود میاد اینکاررانکرده باشه.
  • فرهاد IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    با سلام،من از نظر سنی هم دوره اقای یوسفی هستم،باور کنید این اقا همان زمان هم خیلی ادم بی اخلاقی بود و همچنان هم هست....
  • ع-م-د IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    با احترام به پیشکسوت محترم پرسپولیس جناب یوسفی عرض شود خدمتتون شما اگر از بازیکنی غیر از امیری انتقاد ویا پیشنهادی داشتید شاید قبول میشد اما از امیری حرف زدید که در سالهای اخیر وحتی الان یکی از زحمتکشان تیم هستند از سر زدن در دفاع تا نوک حمله در دفاع از دونده ترین وبیشترین توپ را از حریف گرفته یا اجازه بازی سازی نمیدهد یا حداقل ایستا نیست وبهترین ابزار دست مربی در هر پستی از او بازی کرفته شده کم نیاورده البته طبیعیست که بازیکنی در پست غیر تخصص بازدهی کامل نداشته باشد بازیکنی که از دفاع تا حمله میدود انتظار دارید بازیش عالی باشد که امیری اگرذعالی نیست بد هم نیست مشکل آقای یوسفی در مورد امیری کارشناسانه نیست وشاید نوع وظیفه ای که مربی به عهده امیری گذاشته را نمیداند با نمیفهمد امیری تا دیروز فیکس تیم ملی بود آقای یوسفی بجای جوابیه تجدید نظرتان را چاپ کنید البته با عذر خواهی . واسلام .
  • کیون US ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    بعضی این پیشکسوتان اینقدر کج فهم هستند که الان که تیم تو کورس قهرمانی است نباید با این حرفهای مایوس کننده تیم و به چالش بکشی لاقل بعد از اتمام مسابقات پیشنهاد می دادی
  • محمد IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    یوسفی یک عذرخواهی کن خودت راحت کن چون آقای قلیچ هم گفت اشتباه کرده این حرف را زده
  • علیرضا IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای یوسفی لطفا دیگه در مورد تیم پرسپولیس و بازیکناش نظر ندید یعنی لطفا ببندید
  • امیر IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    بااحترام ب تمام پیشکسوتان عزیز ب خصوص، پرسپولیسیهای عزیز،،، ولی اقای یوسفی بقول خودت مادرگذشته ب عشق پرسپولیس بازی میکردیم، چراحالا ب عشق پرسپولیس ساکت نمیشید ودست ازحاشیه سازی برنمیدارید،،،شما انگارازکسی پول گرفتی ک اقای امیری روخراب کنید،،، بس کنیدلطفا وسرتان راجای دیگری گرم کنید،،،
  • مهران IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    زمانیکه منم فوتبال بازی میکردم کریستین روتالدو به دنیا نیومده بود و مسی هم همچنین.پس طبق فرمول رحیم یوسفی نتیجه میگیریم که من بهتر و بیشتر از رونالدو و مسی فوتبالو میفهمم...خدا شفات بده داش
  • سلطان علی پروین IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    بابا ول کنین حالا همین امروز ک بزرگترین و حساسترین بازیه باید بحث راه بندازین...بخدا یوسفی هم از سره دلسوزی میگه...خب راست میگه یه عده اون وسط فقط راه میرن...پرسپولیس باید بازیکنای جنگنده و سرعتی داشته باشه نه یه عده ک وسط زمین راه برن...درود ب شرفت آقای یوسفی
  • جواد IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    آقای یوسفی شما که ایراد میگیرید که بازیکنان به خاطر پول پرسپولیس را ترک می‌کنند، آیا این تو نبودی که در سال ۱۳۷۰ به خاطر پول و مبلغ ۲ میلیون تومان آنزمان پرسپولیس را ترک نکردید و به تیم پورا نرفتید ؟
  • ab IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    شمادرآستانه بازی ۶امتیازی برای پرسپولیس حاشیه ساختی !!! این زشته🤬
  • El Capo IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    درود واحترام به همه فوتبال دوستان عزیز 🙏🏾 جناب ب اصطلاح پیشکسوت محترم شما خودت جسارت میکنی ب بازیکن تیم قبل از بازی مهم ولی جسارت کردنو با انتقاد قاطی کردی بزرگوار، هرکی بخودش احترام گذاشت متقابل احترام میبینه، اگه واقعا دلسوز تیم بودی وانتقاد داشتی خصوصی وبعدازین بازی انجام میدادی ک ثابت کردی کی هستی وازکجا نقطه گرفتی وگرنه وحید امیری توبازی دیروز بهترین بازیوعین قبلش کرد منتها، باید بفهمییی ک متاسفانه.... ب امید موفقیت ارتش سرخ وهواداران محترمش 🌹🌴🌊⚽🏆🏆🏆🏆🏆⚽👈🏆❤️
  • علیرضا IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    واقعا بازیکن خوبی بود یوسفی میدان وسط رودستش میچرخید
  • احمد تربت جامی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    سلام به اقای رحیم یوسفی بزرگ اقا رحیم حرف حق همیشه تلخه انشاالله هر کجا هستین پیروز و موفق باشین
  • Gaber IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    نتیجه مصاحبه را فهمیدی پیشکسوت همه چیز دان .خوب روی دست رفتی مبارک باشه این ساده لوحی و دشمنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی