نصیحت مربی پرسپولیس به ستاره سرخ‌ها؛ پدیده استقلال را دیدی؟ بی خیال اروپا باش فعلاً!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم یکی از مربیان پرسپولیس با یادآوری سرنوشت پدیده استقلال در بلژیک از محمد عمری خواسته است فعلا قید اروپا را بزند.

در خبرها آمده بود که درخشش محمد عمری پدیده ۲۲ ساله و جوان پرسپولیس در فصل جاری باعث شده است تا پیشنهاداتی از لیگ‌های روسیه، بلژیک و پرتغال به دست مدیربرنامه‌هایش برسد!

اتفاقی که در پایان لیگ بیست و یکم برای امیرحسین حسین زاده پدیده استقلال در لیگ بیست و یکم رُخ داد.

امیرحسین حسین‌زاده تنها بازیکنی بود که بعد از اتمام رقابت‌های لیگ بیست‌ویکم و کسب عنوان قهرمانی همراه استقلال، از لیگ برتر فوتبال ایران به فوتبال اروپا منتقل شد و بعد از توافق حسین‌زاده با مدیران باشگاه شارلروا، او راهی ژلیگ بلژیک شد تا در ۲۲ سالگی تجربه لژیونر شدن را به‌دست آورد.

وینگر سابق استقلال فصل گذشته یکی از عناصر کلیدی قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت بود و ۸ گل سرنوشت‌ساز برای آبی‌ها در مسیر رسیدن به جام قهرمانی به‌ثمر رساند اما بعد از منتقل‌شدن به لیگ بلژیک نتوانست روزهای خوب خود را ادامه بدهد و سیر نزولی غیرمنتظره‌ای داشت و با وجود آنکه در دوره حضورش در استقلال به تیم ملی هم راه پیدا کرد، اما نتوانست در فهرست مسافران ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار بگیرد و یکی از پدیده‌های جامانده از جام جهانی لقب گرفت.

این جوان استقلالی هرگز نتوانست در بلژیک موفقیت خودش در تیم آبی پایتخت ایران را تکرار کند و حتی شنیده شد شاید در نیم فصل به امارات و تیم اتحاد کلبا برود اما این چنین نشد!

فرهاد مجیدی و امیرحسین حسین‌زاده فصل گذشته همکاری موفقی داشتند و به نظر می‌رسد بعد از گذراندن یک نیم‌فصل ناموفق در لیگ بلژیک، حسین‌زاده این فرصت را داشت تا مجدداً زیرنظر مجیدی شکوفا شود و به روزهای خوب خود بازگردد اما چنین نشد.

حالا شنیدیم یکی از مربیان پرسپولیس دلسوزانه با محمد عمری صحبت و وضعیت امیرحسین حسین زاده را به پدیده پرسپولیس یادآوری کرده است.

البته محمد عمری با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته و بدون رضایت این باشگاه قادر به جدایی نیست اما به هرحال حضور در فوتبال اروپا ممکن است هر بازیکن جوانی را وسوسه کند.

ظاهرا محمد عمری نیز به مربی تیمش اطمینان خاطر داده که اصلا و ابدا به این مسائل و پیشنهادات اروپایی فکر نمی‌کند و تمام تمرکز خودش را روی موفقیت در تیم پرسپولیس و قهرمانی این تیم گذاشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • گلات IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    فعلا بی تجربه است باید دو سال بمونه تو پرسپولیس
  • علی FI ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    تو اروپا. به ۱۷ ساله ها جوان میگن ولی تو کشور ما تا ۲۵ سالگی میگن جوان و بی تجربه بخاطر همین استعداد نابی مثل طارمی و دایی و کریمی و مجیدی و......بجایی نمیرسند وگرنه باید بعنوان پدیده در اروپا معرفی میشدن
  • ناشناس IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    موفقیت در اروپا بستگی به استعداد و سخت کوشی بازیکن داره مهدوی کیا در بیست و یک سالگی به بوخوم رفت و یک دهه در بالاترین سطح بازی کرد علیرضا جهانبخش و سردار آزمون هم در سن پایین تر از بیست سال به اروپا رفتند و موفق بودند راستش بیست و یک سالگی سن خوبی هم هست چون باشگاه فرصت سرمایه گذاری روی بازیکن رو خواهد داشت پس همه چیز به شخصیت و استعداد خود بازیکن بستگی داره
  • ع ق QA ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اصولا پیش کسوت همین اگر حرفی دارد با خود بازیکن در خلوت بزند نه مثل روانپریشهایی که نامشان پیش کسوت است اعصاب مردم را بهم بریزد بازیکن را خراب کند که بگوید من می فهمم نه این اقایون خرفشون زده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی