نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رفیق قایدی و محبی قاضی مصاف استقلال شد/ داوری که سند قهرمانی تیم مجیدی را امضا زد/ خاطرات تلخ و شیرین آبی‌ها با داور بازی فولاد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نگاهی به کارنامه محمدحسین زاهدی فر مشخص می‌کند استقلال در پنج دیدار آخر خود نتایجی تقریبا متعادل با این داور در رقابت های گذشته گرفته است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اعلام اسامی داوران هفته بیست و سوم مشخص کرد محمد حسین زاهدی فر به عنوان داور دیدار حساس مسابقه فولاد خوزستان و استقلال انتخاب شده است.

زاهدی فر که بوشهری است و همشهری مهدی قایدی و محمد محبی هم به شمار می‌رود، در پنج دیدار آخر خود برای استقلال قضاوت ۲ برد، ۲ مساوی و یک باخت استقلالی‌ها را برعهده داشته است. نگاهی گذرا به پنج مسابقه اخیر استقلال با قضاوت این داور مشخص میکند این داور در اهواز خاطرات خوب و بدی برای استقلالی ها بر جای گذاشته است.

آخرین دیدار؛ تساوی در دربی

آخرین بازی استقلال مقابل پرسپولیس در دیدار هفته دوازدهم لیگ جاری با قضاوت محمدحسین زاهدی فر همراه بود. دربی رفت فصل جاری که با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید. روزبه چشمی و امیر ارسلان مطهری دو گل استقلال را در آن دیدار به ثمر رساندند.

رفیق قایدی و محبی قاضی مصاف استقلال شد/ داوری که سند قهرمانی تیم مجیدی را امضا زد/ خاطرات تلخ و شیرین آبی‌ها با داور بازی فولاد!

دومین بازی؛ برد مقابل فولاد

دومین دیدار استقلال با قضاوت محمدحسین زاهدی فر مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر بیست و یکم بود. بازی که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی پس از پیروزی در همان مسابقه سند قهرمانی اش را به نام زد و سه هفته مانده به پایان فصل در اهواز جشن قهرمانی گرفت. استقلال آن شب با گل های حسین زاده و صالح حردانی فولاد را در خانه خودش در هم شکست.

سومین بازی؛ پیروزی بر گل گهر

یکی دیگر از دیدارهای اخیر استقلال با قضاوت محمدحسین زاهدی فر در هفته بیست و چهارم لیگ بیستم برگزار شد. بازی که محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور گل های استقلال را به ثمر رساند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی دو بر صفر به استقلال ببازند.

چهارمین مسابقه؛ شکست در اهواز!

در پنج بازی اخیر استقلال با قضاوت زاهدی‌فرد این تیم دوبار با استقلالی ها رو در رو شده که چهارمین دیدار اخیر استقلالی ها رقابت این دو تیم در هفته دوم لیگ برتر بیستم بود. بازی که استقلال با سرمربیگری محمود فکری با نتیجه ۲ بر یک مغلوب فولاد خوزستان شد. گل استقلالی ها را وریا غفوری از روی نقطه پنالتی زد اما در نهایت استقلال با دست خالی اهواز را ترک کرد.

رفیق قایدی و محبی قاضی مصاف استقلال شد/ داوری که سند قهرمانی تیم مجیدی را امضا زد/ خاطرات تلخ و شیرین آبی‌ها با داور بازی فولاد!

پنجمین بازی؛ جنجال در اصفهان!

پنجمین قضاوت اخیر محمدحسین زاهدی فر برای استقلال بازی سراسر جنجال و حاشیه مقابل سپاهان در اصفهان بود. مسابقه ای که با نتیجه دو بر دو مساوی تمام شد اما هواداران استقلال به شدت نسبت به قضاوت این داور معترض بودند. هفته دوازدهم لیگ نوزدهم هرگز از یاد هواداران استقلال بیرون نمی‌رود. دیداری که استراماچونی سرمربیگری استقلال را برعهده داشت و قائدی همراه با دیاباته گلهای استقلال را زدند. در همان بازی یک دفع توپ از سوی بازیکنان تیم سپاهان با جنجال زیاد داوری همراه شد که هنوز هواداران استقلال آن اتفاقات را از یاد نبرده اند. جایی که معتقد بودند توپ به دست کی روش استنلی برخورد کرده اما داور به راحتی از کنار آن گذشت.

یادآور می‌شود؛ دیدار هفته بیست و سوم استقلال مقابل فولاد در فصل جاری روز یکشنبه این هفته در استادیوم فولاد آره‌نا اهواز و ساعت ۱۹ با قضاوت همین داور برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • Gaber IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    همه منتظریم چگونه و با چه بهانه پنالتی میگیره.اینبار با ترفندی دیگر توسط داور و کمک داوران.
  • علی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    چیه حرف مفت میزنین لنگی ها پنالتی با گل گهر درست بود تازه بازی با نساجی هم پنالتی بود داور نگرفت پس حرف مفت نزنین
  • فری IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    استقلال هست و تاجی نه تیم حکومتی که با جنجال و دلالی و حمایت کورکورانه مجریان تلویزیون و رشوه و ...بازیهاشو ببره ...استقلالیها مردانه بازی میکنند چون اصالت دارند
  • شرافت IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    خداوکیلی حق داره گلگهر بگد دیگه با استقلال بازی نمیکنه آخه چند بار لحظه آخر داور نتیجه را عوض میکند اما تا سپاهان قهرمان و پرسپولیس زلزله است تیم حکومتی کیسه با داوری و ۱۷ پنالتی معیشتی شاید بازم بعد از ده سال جام بگیره آنهم جام پاک که فری ناز گرفت
  • علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    چه پنالتی براشون تدارک دیده ای آماده کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی