فینال سوم دو مربی مدعی لیگ برتر؛ جام دست به دست می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر پرسپولیس میزبان  زردپوشان اصفهانی است.

این دیدار که فردا آزادی برگزار می‌شود سومین دوئل یحیی گل‌محمدی با مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان است.در بازی رفت دو تیم که در روز ۱۵ مهر در اصفهان برگزار شد هر دو تیم در یک بازی سرد و کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت دادند. اما در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی و در ورزشگاه نقش جهان پرسپولیس در یک بازی جذاب و دیدنی سپاهان را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد. البته در این دیدار گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس دو ضربه پنالتی به ثمر رساند و سیاوش یزدانی که در این دیدار اخراج شد و هر دو ضربه پنالتی به رقیب هدیه داد از بازی اخراج شد.

حالا فردا گل محمدی در سومین بازی امسال خود با مورایس در تهران وی  را ملاقات می‌کند. در دو بازی قبلی گل محمدی یک برد و یک مساوی دارد و باید دید در این دوئل، گل محمدی موفق می‌شود دوباره رقیب پرتغالی را مغلوب کند یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

گفتنی است سپاهان با ۴۶ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و پرسپولیس با ۴۵ امتیاز به دنبال تعقیب این تیم است. برنده این دیدار می‌تواند علاوه بر صدر نشینی، برنده بازی ۶ امتیاز سال نیز شود و مسیر قهرمانی خود را هموار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی