نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ستاره بازی امروز پرسپولیس و سپاهان/ چشم‌ها به‌سوی این بازیکن است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از هفته بیست و سوم لیگ برتر، امروز پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بدون شک دیدار امروز پرسپولیس و سپاهان حساس ترین بازی لیگ برتر است. زردپوشان اصفهان و قرمزهای تهرانی دو تیم صدرنشین لیگ برتر هستند و سپاهانی‌ها با یک امتیاز اختلاف در صدر قرار دارند. از طرفی دیگر دو هفته پیش این دو تیم در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی موفق شد با نتیجه ۴-۲ رقیبش را شکست دهد.

حالا این دیدار یکی از حساس ترین ال‌ کلاسیکوهای سالهای اخیر فوتبال ایران است. پیش از این دیدار در نظرسنجی سایت خبرورزشی از شما کاربران خواستیم تا بهترین بازیکن این بازی را پیش‌بینی کنید که ۳۲٫۱ به محمد عمری رای دادند و ۲۰٫۵ درصد معتقد بودند بیرانوند ستاره این بازی خواهد شد. 

نکته جالب این است که عمری و بیرانوند بیش از نیمی از آراء را به دست آوردند. دو بازیکنی که در دیدار جام حذفی حسابی درخشیدند.

از طرفی دیگر نگاه‌ها روی رامین رضاییان و شهریار مغانلو است. دو بازیکن سابق پرسپولیس که شرایط خوبی در سپاهان دارند و گل های زیادی به ثمر رساندند. 

ستاره بازی امروز پرسپولیس و سپاهان/ چشم‌ها به‌سوی این بازیکن است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیرحسام IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    ازاول قرار نبوده که این بازیکنان برای پرسپولیس گل بزنند فقط قراربود با امضاء قراردادسهم گل محمد پرداخت شود و این ادمهای بیکار سرشان یک جایی گرم باشدوجیب دلالهای بیشرف پرشود که پرشده پس خودتان را ناراحت نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی