نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
روز موعود برای انتخاب جانشین کی‌روش؛ ۳ گزینه نهایی در صف مذاکره با فدراسیون
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق وعده مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، امروز موعود انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

سرنوشت نفر اول نیمکت ایران بعد از پایان همکاری با کارلوس کی‌روش روشن نیست. این در حالی است که اردوی تیم ملی فوتبال از روز ۲۸ اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود و باید در فیفا دی (نوروز) ۲ بازی دوستانه مقابل روسیه و عراق برگزار کنیم. 

۲۰ اسفند؛ مهلت تعیین سرمربی جدید

طبق اعلام احسان اصولی عضو هیات رییسه باید حداکثر تا امروز ۲۰ اسفند سرمربی جدید تعیین شود. روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تاکید به اینکه برای انتخاب سرمربی تیم ملی نمی‌توانند معطل آزاد شدن منابع مالی در ای‌اف‌سی بمانند و باید هرچه سریع‌تر تکلیف نیمکت ایران را مشخص کنند، تاکید داشت منابع خود فدراسیون برای انتخاب یک سرمربی سطح بالا کافی است و به همین دلیل تا ۲۴ ساعت آینده سرمربی را تعیین می‌کنند.

مهدی تاج: فردا(شنبه)، یک «سرمربی خیلی خوب» برای نیمکت تیم ملی انتخاب می‌کنند.

گزینه خارجی در رادار اکوادور

در شرایط فعلی و مشکل انتقال پول فدراسیون فوتبال، احتمال انتخاب سرمربی داخلی محتمل‌تر به نظر می‌رسد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد. اگر چه رسانه‌ها معتقدند فلیکس سانچز سرمربی سابق قطر اصلی‌ترین گزینه خارجی است اما رسانه اسپانیایی AS معتقد است وی با اکوادور مذاکرات بسیار جدی داشته و احتمالاً توافقش با این کشور قطعی شود. در این میان نباید فراموش کرد که منتقدان معتقدند وقتی سانچز با امکانات زیاد عنابی‌ها نتوانسته نتیجه خاصی بگیرد چگونه می‌توان از او در تیم ملی ایران انتظار نتیجه خیلی بزرگ داشت؟ البته این سرمربی از فوتبال آسیا و ایران شناخت مناسبی دارد. با این اوصاف انتخاب مربیانی مانند مونتلا، استراماچونی و... کمی بعید به نظر می‌رسد.

گزینه‌های داخلی؛ بازگشت قلعه نویی به تیم ملی؟

اگر چه امیر قلعه نویی با توجه به دلیل انتقاد به نحوه معرفی گزینه‌های داخلی توسط فدراسیون از ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال انصراف داد اما هنوز در میان گزینه‌های هدایت تیم ملی شانس بسیار بالایی دارد. یکی از دغدغه‌های فدراسیون نشینان نحوه تعامل این سرمربی با بازیکنان تیم ملی است. در کنار او نام جواد نکونام هم وجود دارد مربی که در زمان کی‌روش و جام جهانی قطر، گزینه دستیاری تیم ملی بود که به دلیل مخالفت فولاد از این پروژه منصرف شد. به نظر می‌رسد نحوه قطع همکاری وی با فولاد و جوانی او کمی در خصوص عقد قرارداد وی با فدراسیون مانع ایجاد کرده است. اگر چه وی با بازیکنان ملی‌پوش ارتباط خوبی دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید،سریری IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    به نظر من از گزینه‌ای داخلی فقط دو نفر،اولش سلطان یحیی گل محمدیه،دومیش امیر خان قلعه نویی،تمام
  • یاسین IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    علي دايي
  • اشکان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    قعله نویی عالیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی