بازیکن پرسپولیس فرسنگ‌ها دورتر از خواسته گل محمدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شیخ دیاباته باز هم نتوانست در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس جای بگیرد و یک بازی دیگر به دیدارهای قبلی اش اضافه شد که تیمش را از روی نیمکت همراهی می کند.

نگاهی به آمار و ارقام شیخ دیاباته مهاجم شده ۳۴ ساله تیم پرسپولیس مشخص می کند این بازیکن همچنان نتوانسته آن طور که باید و شاید در خدمت تیم پرسپولیس باشد.

۱۱ شهریور آمد ولی ۲۸ مهر به میدان رفت!

مهاجم ۳۴ ساله تیم پرسپولیس که در تاریخ یازدهم شهریور ماه رسماً با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس قراردادش را با این تیم امضا کرد طی شش ماه و ۹ روز گذشته تنها در ۸ مسابقه توانسته برای این تیم به میدان برود! در حالی که پرسپولیس سه روز پس از پیوستن این بازیکن در تاریخ ۱۴ شهریور روبروی هوادار به میدان رفت. اولین بازی دیاباته در ترکیب پرسپولیس مربوط به تاریخ ۲۸ مهرماه می شود که این بازیکن در دقیقه ۷۱ بازی مقابل ملوان به جای مهدی ترابی به زمین آمد و نزدیک به ۲۷ روز پس از پیوستن به پرسپولیس در ترکیب سرخپوشان تهرانی جای گرفت و هفته های پنجم تا نهم را از دست داد.

۱۰ هفته غیبت در ترکیب پرسپولیس

با احتساب روز عقد قرارداد این بازیکن و پرسپولیس که پس از هفته چهارم لیگ برتر جاری بوده این مهاجم مالیایی فرصت داشته در ۱۸ بازی قبلی پرسپولیس(تا پیش از بازی امروز روبروی سپاهان) برای این تیم به میدان برود ولی فقط در ۸ هفته موفق به همراهی پرسپولیس شده است.

بازیکن پرسپولیس فرسنگ ها دورتر از خواسته گل محمدی

فقط در سه بازی از ابتدا فیکس بود!

شیخ دیاباته در سه دیدار پرسپولیس از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفته که این سه دیدار بازی مقابل آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان و هوادار بوده است. دیاباته در پنج بازی دیگر به عنوان بازیکن جایگزین در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته است.

رکورد ۷۹ دقیقه ای!

نکته جالب تر این است که او هنوز نتوانسته یک بازی ۹۰ دقیقه ای را برای پرسپولیس تمام کند. بیشترین مدت زمان حضور دیاباته در ترکیب پرسپولیس مربوط به بازی صنعت نفت در هفته نوزدهم لیگ برتر است که این بازیکن ۷۹ دقیقه در ترکیب پرسپولیس قرار داشت.

بازیکن پرسپولیس فرسنگ ها دورتر از خواسته گل محمدی

دقایق اندک حضور در زمین

شیخ دیاباته در ۸ بازی حضورش در ترکیب پرسپولیس ۳۵۶ دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته که میانگین کمتر از یک نیمه یعنی ۴۵.۵ دهم دقیقه در ترکیب تیم پرسپولیس در هر دیدار به میدان رفته است. در حالی که دیاباته ماه هاست در جمع پرسپولیسی ها حضور دارد.

حضور کم ولی تأثیرگذار

دیاباته با این دقایق کم توانسته سه گل برای پرسپولیس به ثمر برساند که هر سه گلش نیز منجر به کسب ۶ امتیاز برای این تیم شده است. یک گل دیاباته در دیدار مقابل مس کرمان به ثمر رسید که پرسپولیس با همان تک گل برنده شد و دو گل دیگر دیاباته مقابل صنعت نفت بود که پرسپولیس آن دیدار را با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.

آقای گلی که فرسخ‌ها دورتر از انتظار پرسپولیسی‌هاست

دیاباته با این عقبه به پرسپولیس آمد که در لیگ نوزدهم توانسته بود با ۱۵ گل آقای گل لیگ برتر شود و این انتظار می رفت که دیاباته حضوری موفق تر در لیگ ایران داشته باشد ولی آمار و ارقام اخیر مشخص می کند شیخ فاصله ای چند فرسخی با آنچه هوادار و پیشکسوت پرسپولیس از او انتظار داشته دارد.

اعلام ترکیب تیم پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص کرد دیاباته باز هم نتوانسته در ترکیب اصلی پرسپولیس جای بگیرد. این بازیکن مالیایی که در فرانسه زندگی می‌کند در طول ماه‌های اخیر معمولاً با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کرده در حالی که به نظر می رسید با جدایی لوکادیا، شیخ مهاجم اصلی تیم پرسپولیس شناخته می‌شود اما این بازیکن همچنان یکی از بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین یا حتی سکونشین پرسپولیس به شمار می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • گرگانی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    فقط به خریدهای دو فصل گذشته یحیی یه نگاهی بندازین واقعا باید تبریک گفت بهش کلکسیونی از خریدای بسیار بد فقط یحیی بود که میتونست با خریدهاش دو فصل پرسپولیسو قهرمان نکنه والا ما پارسال هم امسال باید قهرمان میشدیم امسال دیگه فرصت اخرته اقای گل محمدی
  • محمدرضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    سلام ،بازیکنان فیکس گل‌محمدی که یکی ،یکی دارند افت می کننددست آوردبرانکوبودندازوقتی این آقازاده یک بازیکن ششدنگ نگرفته علی‌رغم پرداخت پول های گزاف. متاسفم این بازیکن خراب کن تعویض هم بدنیست.
  • امانی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    اصولا یحیی گل محمدی سرمربی بازی خوانی نبوده ونیست با پول پریرا میشد دودفاع بسیار خوب داخلی باضافه سه هافبک و فوروارد درجه یک داخلی خرید نه اینکه بازیکنی بی حال تنبل وبدون تکنیک خرید و امروز هم باعث اصلی باخت تیم به سپاهان همین خرید بدون عقل و درک وفهم جناب یحیی گل محمدی بود
  • امانی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    اصولا یحیی گل محمدی سرمربی بازی خوانی نبوده ونیست با پول پریرا میشد دودفاع بسیار خوب داخلی باضافه سه هافبک و فوروارد درجه یک داخلی خرید نه اینکه بازیکنی بی حال تنبل وبدون تکنیک خرید و امروز هم باعث اصلی باخت تیم به سپاهان همین خرید بدون عقل و درک وفهم جناب یحیی گل محمدی بود
  • هوادار IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    گل محمدی با این خریدهای افتضاح و تفکر دفاعی بزرگترین و مهمترین مانع برای قهرمانی پرسپولیسه
  • حمید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    سلام داوران فوتبال شدن یاران کمکی تیمهای مقابل پرسپولیس این داوری نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی