نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سپهر حیدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپهر حیدری مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید: با وجود اینکه سال‌ها از آن گل و قهرمانی گذشته است باز سپاهانی‌ها دنبال گلی می‌گردند که شباهتی کوچک به آن گل داشته باشد اما زهی خیال باطل!

سپاهان اصفهان موفق شد با گل دقیقه ۹۵ محمد کریمی، پیروزی شیرینی را در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس کسب کند. پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، امید نورافکن ابتدا مصاحبه نسبتا تندی علیه هواداران رقیب انجام داد و سپس استوری عجیبی منتشر و حسابی کُری خواند.

نورافکن در صفحه شخصی‌اش نوشت: «سپهرحیدری رو یادتونه؟ شبیه گل محمد کریمی نبود؟»

منظور ستاره سپاهان، بازی هفته آخر این تیم مقابل پرسپولیس در هفته آخر لیگ هفتم بود که با گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری به سود سرخپوشان تهرانی به پایان رسید و سند قهرمانی این تیم را امضا کرد.

سپهر حیدری که استوری امید نورافکن را دیده است در همین ارتباط به خبرورزشی گفت: «خیلی خوب می‌دانم سپاهانی‌ها از سال ۱۳۸۷ تا امروز چه حسرتی بابت آن شکست می‌خورند. با وجود اینکه سال‌ها از آن گل و قهرمانی گذشته است باز سپاهانی‌ها دنبال گلی می‌گردند که شباهتی کوچک به آن گل داشته باشد اما زهی خیال باطل!»

شادی گل سپهر حیدری در دیدار پرسپولیس و سپاهان

وی خطاب به امید نورافکن هم عنوان کرد: «آقای نورافکن! این گل سپاهان انگشت کوچک گل من هم نمی‌شود. گلی که من به کمک همبازیانم زدم، هفته آخر لیگ بود درحالی که این گل در هفته بیست و سوم زده شده است. آن گل سند قهرمانی پرسپولیس را امضا کرد درحالی که با این گل نمی‌توان تضمین کرد سپاهان قهرمان شده است. آن گل جلوی چشمان ۱۲۰ هزار تماشاچی پرسپولیسی رقم خورد نه اینکه فقط ۸ هزار پرسپولیسی به استادیوم آزادی آمده باشند و ... خلاصه آن که این گل هرگز درحدی نیست که با آن گل مقایسه شود. می‌دانم پس از شکست ۴ بر ۲ و حذف از جام حذفی شرایط سختی را تحمل می‌کنید اما آن گل نشان دهنده عظمت پرسپولیس بزرگ بوده و خواهد بود. به خودتان هم زحمت ندهید چون مشابه ندارد!»

شادی گل محمد کریمی در دیدار پرسپولیس و سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • امیر IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    دقیقا حرف حق جواب ندارد
  • سپهر سپهری IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    خجالت بکش لنگی مانکن اون گل رو که تو نزدی سعید مظفری زاده در دقیقه ۸ وقت های اضافه زد اون بازی فقط ۵ دقیقه وقت اضافه داشت مظفری زاده ۳ دقیقه وقت اضافه بیشتر گرفت با ۸خطا پست محوطه جریمه گرفت تا لنگ تونست با خطای صددرصد به گل برسه و لنگ بعد ز ۹ سال بتونه یه جام جعلی ببره وگرنه قهرمان واقعی اون سال سپاهان بود
  • رامین تاج IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    البته سپاهانیا گلر حریف گل بخودی نمیزنه سال بعد بره تو تیمشون یا داور 7دقیقه وقت اضافه نمیگیره تاگلو بخورن یا بیدلیل از رقیبشون کسر امتیاز نمیشه
  • از پیدایش کره خاکی0مقام بین المللی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    پیشکسوتی با یکسال سابقه عضویت😄
  • ناشناس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    این حرف ها از سوزشه
  • م ش IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    مظفری زاده ...بابا مسعود. جام حلبی ...حرص خوردن ودندون قروچه اینا را یادت میاد حیدری جان
  • پژمان IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    یکی اینو از برق بکشه... باخت که اینهمه جنجال و حاشیه سازی نداره. میزبان که بودین و جلوی چشم اینهمه تماشاگر باختین. خوبه تو این فوتبال چیزی نشدی.. خجالت نمیکشی وقتی تیم بزرگتر و اسطوره هایی مثل پروین و کلانی و مهدوی کیا و کریم باقری و.. داره تو صحبت میکنی و نظر کارشناسی میدی؟؟؟همونجایی که هستی بمون و برو به شغلی که با همسرت راه انداختی برس. این خیلی واجب‌تر از غیرتت رو پرسپولیسه
  • 6 IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    4 گل كجا 1 گل به تيم 10 نفره كجا!!! با گل سپهر ليگ و شله رو با هم كنترات برديم خخخخ
  • ناشناس IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    اقای حیدری یادت باشه تیم پیروزی نصفه جام هاش را به کمک تیم داوری به خصوص پدر محترم فغانی گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی