جانشین گری لینکر در برنامه Match Of The Day
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در حالی که خیلی از مجریان و مفسران معروف از نشستن روی صندلی گری لینکر خودداری کرده‌اند، هنوز شبکه BBC برای اجرای Match Of The Day چند گزینه دیگر هم دارد.

گری لینکر مهاجم سابق تیم ملی انگلیس پس از مقایسه قوانین مهاجرتی جدید بریتانیا با آلمان دهه ۱۹۳۰ خبرساز شد.

در چرخشی بزرگ، شبکه BBC که پیش از این گفته بود او با هیچ اقدام انضباطی مواجه نخواهد شد، اعلام کرد لینکر از وظایف خودش در برنامه Match Of The Day تعلیق خواهد شد. این شبکه اعلام کرد که این تعلیق تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که توافقی در مورد استفاده او از شبکه‌های اجتماعی حاصل شود، که به طور بالقوه می‌تواند به معنای بلندمدت بودن این تعلیق و باقی ماندن آن باشد.

با وجود این که در حال حاضر هیچ میزبانی برای برنامه وجود ندارد، بحث بر سر این است که چه کسی جانشین لینکر خواهد شد؟ نشریه «سان» نگاهی انداخته به کسانی که می‌توانند جانشین لینکر شوند.

جیمز کوردون

این مجری بریتانیایی در حال حاضر مجری برنامه پرطرفدار Late Late Show در آمریکا است و همچنین قرار است تا سال آینده برای فیلمبرداری برنامه چت CBS در ایالات متحده بماند. سپس پس از ۸ سال کار این پست را ترک خواهد کرد. کوردون قبلاً برنامه ورزشی مثل A League Of Their Own را اجرا کرده و با فوتبال غریبه نیست، برای این که هوادار وستهام است. او سال گذشته به عنوان یک مدعی برای جانشینی لینکر معرفی شد و لینکر حتی در پاسخ به این شایعه توییت کرد.

الکس اسکات

ستاره سابق تیم ملی زنان انگلیس که ۳۸ ساله است، فعالیت رسانه‌ای خودش را در حالی که هنوز فوتبال بازی می‌کرد، شروع کرد. او در برنامه‌هایی مثل Soccer AM ظاهر شد و همچنین نقش‌های جزئی دیگری در شبکه‌های BT Sports، BBC Sport و Sky Sports داشت. او پس از بازنشستگی شروع به ارائه مشترک برنامهMatch Of The Day Kickabout کرد و سپس به‌عنوان یک کارشناس در جام‌جهانی ۲۰۱۸ تاریخ‌ساز شد، چرا که اولین کارشناس زن در جام‌جهانی برای BBC بود. در آگوست ۲۰۱۹، اسکات به‌عنوان مجری جدید برنامه Sky Sports Goals در روز یک‌شنبه در کنار کریس کامارا معرفی شد و مجری ثابت جوایز شخصیت ورزشی سال BBC بوده است. او همچنین به‌عنوان مجری مهمان همیشگی برنامه The One Show هم حضور داشته است. با این حال اسکات می‌گوید که پس از تعلیق لینکر برای میزبانی برنامه MOTD وارد عمل نخواهد شد. او در توییتی رمزآلود یک تصویر طنزآمیز از برنی سندرز سیاست‌مدار آمریکایی منتشر کرد که می‌گوید: «نه... این برای من نیست».

جرمین جناس

ستاره ۴۰ ساله و سابق لیگ برتر انگلیس به طور منظم به‌عنوان کارشناس و مفسر برای BBC و BT Sports کار می‌کند. جناس به همراه الکس جونز شروع به اجرای مشترک The One Show در شبکه BBC One کرد و سال بعد یکی از مجریان دائمی آن شد. او سال گذشته هم نقش مجری اصلی قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را داشت. اما جناس روز جمعه در توییتی نوشت: «با یک برنامه روی آنتن رفتم. حاضر نبودم که اجرای برنامه MOTD را انجام دهم، اما اگر بودم جواب منفی می‌دادم و در کنار همکارم گری لینکر می‌ایستم.»

استودیوی برنامه Match Of The Day

مارک چپمن

«چپرز» بسیار دوست‌داشتنی است و تجربه زیادی هم دارد. او قبلاً این نقش را به طور موقت ایفا کرده است. مارک چپمن همچنین تجربه اجرای برنامه Match Of The Day ۲ را در BBC One دارد و در شبکه Sky Sports هم جام اتحادیه را میزبانی می‌کند. اما اکنون گفته می‌شود او هم کنار لینکر ایستاده است.

مارک پوگاچ

این مرد ۵۵ ساله تجربه زیادی در پخش رادیو و تلویزیون دارد. او در حال حاضر مجری ورزش شبکه ITV Sport است و در پوشش اصلی فوتبال و راگبی حضور دارد. او همچنین گزارشپر در حاشیه برای پوشش مسابقات اروپایی در Stan Sport است.

مانیش باسین

یکی دیگر از چهره‌های شناخته‌شده و نامزد بالقوه برای این شغل. او یک روزنامه‌نگار و مجری ورزشی است که به‌عنوان چهره اول پوشش جهانی لیگ برتر انگلیس با بیش از ۷۰۰ میلیون بیننده برنامه Premier League Productions را اجرا می‌کند. او همچنین در حال حاضر برای Beeb (شرکت پخش بریتانیا) کار می‌کند.

آلن شیرر یا ایان رایت

این دو ملی‌پوش سابق انگلیس هردو کارشناس ثابت برنامه MOTD هستند و سال‌هاست در این نقش حضور داشته‌اند. آن‌ها دوستان صمیمی لینکر هستند که این می‌تواند یک مشکل باشد. رایت اعلام کرد پس از انتشار خبر مربوط به اخراج لینکر از حضور در برنامه شنبه خودداری می‌کند و این کار را هم انجام داد. این موضع به سرعت توسط آلن شیرر اسطوره نیوکاسل هم دنبال شد و او در توییتی نوشت: «من به BBC اطلاع داده‌ام که شنبه شب در MOTD حضور نخواهم داشت.»

گبی لوگان

مجری ولزی که پیش از این ژیمناست ریتمیک بین‌المللی و نماینده ولز و بریتانیا بود. او از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۳ مجری برنامه Final Score در BBC Sport بود. همیشه می‌توان به او تکیه کرد تا در صورت بروز مشکل برای انجام وظیفه گام بردارد.

در همین رابطه:

گری لینکر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد صادق IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    فقط اوستا جواد
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    اونا هم اخر یه میثاقی پیدا میکنن که بزارن جا‌ لینکر که همچین ریاکار و چاپلوس باشه که اخر هر برنامه بگه : یا ملکه الیزابت خدافظ .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی