نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رامین رضاییان
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی برای چهارمین مرتبه در این دوره از لیگ برتر شکست خورد و این اتفاق تا به حال در پرسپولیس برای او رخ نداده بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و سومین هفته‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه‌ی یک بر صفر به میهمان خود سپاهان باخت تا فاصله‌اش با صدر جدول به چهار امتیاز افزایش پیدا کند.

این چهارمین باخت پرسپولیس در این فصل بود که به ثبت رسید و جالب است که هر چهار شکست با نتیجه‌ی مشابه یک بر صفر رقم خورده است. آنها سه مرتبه در ورزشگاه آزادی به تیم‌های تراکتور، هوادار و سپاهان باختند و شکست دیگر در اهواز برابر فولاد خوزستان با همین نتیجه رقم خورد.

یحیی گل‌محمدی همچنین برای اولین بار در پرسپولیس و در یک فصل از لیگ برتر بیش از سه شکست را تجربه کرد. آمار او در لیگ‌های قبلی بدین شرح است:

یحیی گل‌محمدی برای اولین بار با پرسپولیس در یک فصل از لیگ بیش از سه باخت را تجربه کرد.

لیگ ۱۲: ۱۷ بازی و ۲ باخت

لیگ ۱۹: ۱۴ بازی و یک باخت

لیگ ۲۰: ۳۰ بازی و یک باخت

لیگ ۲۱: ۳۰ بازی و سه باخت

لیگ ۲۲: ۲۳ بازی و چهار باخت

حالا باید دید سرخ‌پوشان تهرانی در هفت بازی باقیمانده‌ی خود چه نمایشی خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدرضا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    این آقا دیگه چیزی برای تیم بزرگ پرسپولیس نداره که رو کنه ..بهتر که محترمانه ساکش رو جمع کنه بره جای دیگه .پرسپولیس به یک‌مربی بزرگ با دانش روز و هجومی نیاز داره .
  • . IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    در بازیهای باقیمونده هم بازم باخت میاره این مربی ترسو.تیمی که مربیش در هر بازی که عقب می افته یا اتفاقات خاصی رخ میده یخ میزنه و هنگ میکنه و چیزی به اسم تاکتیک جایگزین نداره بازم میبازه.یعنی اگه اتفاقات بازی جوری که در ذهنش هست پیش بره مشکلی نداره ولی با اولین حادثه ی خاصی دقیقا چالش مجسمه رو اجرا میکنه و خودش و تیم رو به امان خدا رها میکنه.دستیارهاشم که بدتر از اون.تیم خمس دوتا گل جلوی پرسپولیس خورد ولی مربیش نتنها هنگ نکرد بلکه با تفکر و تعویض دقیق هر دو گل رو جبران کرد و فقط شانس باهاش یار نبود که باخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی