فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی به توافق نهایی رسید/ زمان رونمایی رسمی از سرمربی تیم ملی ایران
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی امروز بعد از دیدار گل‌گهر و نفت مسجد سلیمان به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی خواهد شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان و منتفی شدن حضور سانچز در تیم ملی ایران در نهایت مسئولان فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان به توافق نهایی رسیدند و این مربی امروز به صورت رسمی جانشین کارلوس کی‌روش خواهد شد.

گل‌گهر امروز از ساعت ۱۷ باید در چارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف نفت مسجدسلیمان برود و پس از این بازی قلعه‌نویی به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی خواهد شد.

قلعه‌نویی پیش از این در سال ۱۳۸۵ سرمربی تیم ملی ایران بوده است که پس از جام ملت‌های ۲۰۰۷ و شکست تیم ملی مقابل کره از سمت خود برکنار شد.

پیش از فلیکس سانچز، مونتلا و امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه‌های نهایی تیم ملی مطرح بودند که پس از منتفی شدن حضور سانچز مسئولان فدراسیون فوتبال به مذاکره با قلعه‌نویی پرداختند که به نظر می‌رسد توافقات نهایی میان آنها حاصل شده است.

نکته قابل توجه این است که قلعه‌نویی هفته گذشته از حضور در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی انصراف داده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    تبریک بابت چند ماه بازی گرفتن مردم با اسامی بزرگ! قلعه نویی چه آورده ای برای تیم ملی داره که چند ساله موفقیت نداشته ! تصور کنید که آزمون و طارمی که با مربی های بزرگ کار می‌کنند چی میخوان ازش یاد بگیرن؟! با قلعه نویی میخوایم با کلینزمن و هرچه رنار و کیروش روبرو بشیم!!!!
  • سعیدخدادادی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    بسیارعالی
  • امیر IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    کره جنوبی کلینزمن را آورد و ما قلعه نوعی را! خخخخخخ
  • امیر IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    روزنامه وزین خبر ورزشی ازتون خواهش می کنم که حالا اقای قلعه نویی انتخاب شدن، مثل کوه پشتش بایستید و حمایتش کنید که ایرانی پرچم کشورمون رو بالا ببره، همونجوری که از یک خارجی حمایت کردین حالا از اون هم حمایت کنید، لطفا لطفا لطفا🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
  • امیر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    کره جنوبی به جای بنتو رفت کلینزمن را آورد. عربستان رنار را دارد. استرالیا هم تکلیفش مشخص است. ما رفتیم چه کسی را آوردیم به عنوان سرمربی ؟؟؟. یعنی از آنها بهتر می فهمیم ؟؟؟ به زودی مشخص می شود.
  • ابو IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    از اين انتخاب حال و هواي حاجي مايلي كهن ديدنيه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی