نمایش عجیب فدراسیون فوتبال؛ سانچس سرمربی خیالی تیم ملی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین جمله فیلکس سانچس بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اکوادور نشان می دهد پیشنهاد ایران از سوی مهدی تاج به این مربی اسپانیایی چندان جدی نبوده است.

مدت هاست مهدی تاج بحث مذاکره با سانچس اسپانیایی را مطرح کرده است اما به نظر می رسد گرایش فدراسیون فوتبال از همان ابتدا مربی داخلی بوده است. آن هم امیر قلعه نویی.

سانچس اسپانیایی بعد از اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی اکوادور انتخاب شد؛ خطاب به رسانه های این کشور و هم چنین اهالی فوتبال در اکوادور گفت: ما با اشتیاق فراوان به اکوادور می‌آییم.

اکوادور قرار است در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۲) در یک بازی دوستانه شهر سیدنی به مصاف استرالیا برود و چهار روز پس از آن هم در شهر ملبورن یک بازی دوستانه دیگر با این تیم برگزار کند که این اولین حضور سانچس روی نیمکت تیم ملی اکوادور خواهد بود.

جالب اینجاست سانچس در مصاحبه های خود اصلا حرفی از مذاکره با ایران نزد و آ اس اسپانیا هم نوشت بر خلاف برخی تصورها قرار نیست سانچس مربی تیم ملی فوتبال ایران شود. او برای ادامه مربیگری به کشور اکوادور می رود و این چنین هم شد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال از ابتدا هم به دنبال انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بود و اصلا بحث مذاکره با مربی خارجی هیچ گاه به صورت جدی دنبال نشد و گزینه هایی هم که در این بین به میان آمد، تنها برای خالی نبودن عریضه بوده و اینکه به مردم گفته شود برای جذب مربی خارجی هم مذاکره کردیم.

سوال اینجاست اگر فدراسیون فوتبال تصمیم به تمدید قرارداد کارلوس کی روش داشت باز هم مشکل انتقال پول به حساب مربی خارجی را مطرح می کرد و اذعان می داشت به این خاطر باید سراغ مربی داخلی برویم. البته که انتخاب فدراسیون فوتبال (امیر قلعه نویی) به عنوان سرمربی تیم ملی قابل احترام است اما ای کاش در این میان بحث مذاکره و پیشنهاد با مربیانی چون سانچس و مونتلا مطرح نمی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    به زودی دستپخت قلعه نوعی برابر کلینزمن و رنار را خواهیم دید و خواهیم خندید.
    • امیر IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      الان چند روز هست یک کوب داری اقای قلعه نویی رو تخریب می کنی، بس کن جوون، حالا امثال کیروش چه گلی به سر فوتبال ما زدن؟ ان شالله امیر خان با دو تا دستیار خوب خارجی موفق خواهد بود
  • امیر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    کره جنوبی به جای بنتو رفت کلینزمن را آورد. عربستان رنار را دارد. استرالیا هم تکلیفش مشخص است. ما رفتیم چه کسی را آوردیم به عنوان سرمربی ؟؟؟. یعنی از آنها بهتر می فهمیم ؟؟؟ به زودی مشخص می شود.
  • استقلالی اصیل IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    سانتر از جناحین و سر زدن: کل تاکتیک قلعه نوعی که برای دهه ۶۰ هست. تمام زحماتی که برانکو شفر استراماچونی خمس مورایس و ساپینتو برای خارج کردن فوتبال ایران از حالت بکش زیرش و سانتر از جناحین و علی اصغری کشیده بودن به باد رفت
    • سعيد IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      رسيديم به زمان تاكيك علي اصغري ، دقيقأ ياد زمان مربيگري علي پروين افتادم ، ديگه بازيهاي تيم ملي هم ديدن نداره، حيف اين همه لژيونر كه زير دست قلعه نوعي بايد بازي كنند 😤😖🤢
  • سعید IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    فوتبال ایران هزینه سنگینی بابت این انتخاب اشتباه ( البته افتضاح صحیح تر است ) میدهد. لااقل مربيان با دانش و حوانتر مثل ربيعي و يا نكونام انتخاب ميشدند كه تا جام جهاني بتونن تجربه بيشتري كسب كنند، اخه معيار و شاخص انتخاب قلعه نوعي چيست ؟! آخرين قهرماني در اين ليگ آماتور با كمك لات و لوت هاي مثل علي و البته باند و باندبازي چه تاريخي بوده است؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی