نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
حمید درخشان
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید درخشان کاپیتان اسبق تیم ملی گفت: امیر قلعه‌نویی بهترین گزینه برای تیم ملی است و خوشبختانه او در بهترین زمان سرمربی تیم ملی شد.

حمید درخشان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*انتخاب بسیار درست و خوبی بود و باید به مسئولان فدراسیون فوتبال بابت این انتخاب شجاعانه تبریک بگویم. اما دوستان خوبم در فدراسیون فوتبال بدانند که از امروز باید از امیر قلعه‌نویی حمایت کنند و به او اعتماد کامل داشته باشند.

*مسئولان فدراسیون فوتبال در بهترین شرایط ممکن به سرمربی ایرانی دوباره اعتماد کردند و به اعتقاد من آنها بهترین گزینه ممکن را هم به عنوان سرمربی معرفی کردند.

*تعجب می‌کنم برخی سانچس را نسبت به قلعه‌نویی گزینه بهتری می‌دانند. چرا فردی که فقط در یک تیم ملی، آن‌هم نه تیمی درجه یک در آسیا مربیگری کرده، نسبت به امیر قلعه‌نویی که از مربیان پرافتخار فوتبال آسیا هست، بیشتر به چشم بیاید.

حمایت تمام قد حمید درخشان از انتخاب امیر قلعه نویی/ فقط یک خواهش از مسولان فدراسیون فوتبال دارم!

*اطمینان داشته باشید در صورت حمایت از قلعه‌نویی او بسیار موفق‌تر از سانچس در تیم ملی ایران خواهد بود و در این موضوع شک ندارم. باید یاد بگیریم که به داشته‌های خودمان اعتماد کنیم و با این کار دلارهای کمتری از کشورمان خارج می‌شود.

*قلعه‌نویی از مربیانی است که مدیریت خوبی دارد و می‌تواند هر تیمی را کنترل کند. خوشبختانه او امروز نسبت به بار نخستی که سرمربی تیم ملی شد بسیار با تجربه‌تر است و این فاکتور بسیار مهمی است.

*اینکه بازیکنان تیم ملی از مربی ایرانی حرف شنوی ندارند، کاملا غلط است و این موضوع برای تخریب مربی ایرانی مطرح می‌شود. باید از قلعه‌نویی حمایت کنیم تا او بتواند به بهترین شکل تیم ملی را هدایت کند.

*با توجه به سن بازیکنان، قلعه‌نویی نیاز به زمان زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود دارد. از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم حداقل تا پایان جام جهانی به او فرصت دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ا IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    سانچز بهتر بود
  • ملابرادر IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    راس میگه البته بنظرم یک گزینه بهتر هم بود اونهم اسکوچیچ بود. چرا این رو میگم چون ما نه برنامه داریم نه تیم درست حسابی حاضره با ما بازی کنه برای همین یه مربی میخواد با شرایط کنار بیاد که اسکوچیچ خدایی تو این استاد بود. یعنی تیم های ضعیف لیگ رو می رفت و کنار می اومد باهاش
  • علی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    رفتم ده سال عقب
  • ناشناس IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    آقای قلعه نوعی خدمت شما صمیمانه تبریک عرض می کنیم اما دفعه قبل که سرمربی تیم ملی بودی نتیجه نگرفتی باید جبران کنی باید صد درصد بهتر از کی روش باشی که او خیلی افتضاح بود هیچکس قبول نمی کرد شما به آمار گل های ایران دربازیهای آسیایی مالزی با حذف علی دایی که علت چه بوده نمی دانیم لطمه زدی جبران کنید کارشناسان فوتبال هم که بعضی می گفتند باید کی روش بیاید از اسکوچیچ بهتر است همه اشتباه کردند
  • م IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    خیلی هم عالی
  • مرتضی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    رحمت خدا بر مادر حمید درخشان ، امیر قلعه نوعی تجربه کافی و اون علم فوتبال رو داره ، ی سر مربی تیم ملی میخواد که دلسوز و تعصب ایرانی داشته باشه چه کسی بهتر از حاج امیر ، درسته کی روش مربی بزرگی بود ولی بازی با انگلیس نمی‌دونم از روی عقده یا حساب شخصی تعدادی از بازیکنان کلیدی رو در بازی نگذاشت مخصوصاً نیمه اول ، ما استقلالی ها و پرسپولیسی ها از امیر قلعه نوعی باید حمایت کامل رو داشته باشیم چرا که با حمایت ماها تیم ملی و سرمربی به موفقیت خواهد رسید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی