نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عکس| اقدام سختگیرانه یحیی پس از باخت به سپاهان/ جو پرسپولیس امروز عوض شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز پرسپولیس باوجود پایان بازی‌های لیگ برتر در سال جاری، برگزار شد.

از حوالی ساعت ۱۲ امروز، شاگردان یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه شهید کاظمی دور هم جمع شدند تا یک جلسه تمرینی را پشت سر بگذارند. این تمرین در حالی برگزار می‌شد که با برگزاری بازی این تیم مقابل سپاهان، بازیهای پرسپولیس در سال خورشیدی جاری به پایان رسیده بود اما با تصمیم سرمربی، آنها در یافته بودند که تمرینات را همچنان ادامه خواهند داد.

البته در این تمرین بازیکنان اصلی ریکاوری کردند و این بازیکنان ذخیره بودند که کارهای تاکتیکی را انجام دادند. نکته جالب اینکه پرسپولیس در ۲۵ روز پیش از بازی سپاهان نیز هیچ تعطیلی نداشت و حالا یحیی بعد از آخرین بازی سال هم ترجیح داد بازیکنانش را به ورزشگاه کاظمی بکشاند تا به نوعی آنها را تنبیه کند.

برای این تمرین سینا اسدبیگی غایب بود و پورعلی گنجی هم که دیشب از بیمارستان مرخص شد فعلا معاف از تمرین است و از محافظ گردن استفاده می‌کند. سعید صادقی هنوز تحت نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی دارد ولی گئورگی گولسیانی به طور کامل در تمرین حاضر بود.

عکس | اقدام سختگیرانه یحیی پس از باخت به سپاهان/ جو پرسپولیس امروز عوض شد

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، پرس و حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال که زمان زیادی را به خود اختصاص داد از قسمت‌های مختلف این تمرین بود. در این میان سید جلال حسینی برای مینی‌فوتبال، پا به توپ شد.

دستیاران خارجی یحیی گل‌محمدی از سرمربی مرخصی گرفته‌اند اما چهار مربی داخلی در تمرین حضور داشتند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند. تمرین امروز ۱۰۰ دقیقه‌ای بود و بعد از پایان، بازیکنان بدن‌های خود را سرد کردند و در حالی که از شوخی و خنده همیشگی هم خبری نبود، از استادیوم بیرون رفتند.

بازیکنان پرسپولیس تا پایان هفته برنامه تمرینی دارند و همچنان کار خود را ادامه خواهند داد. همچنین تمرینات پرسپولیس در سال جدید از دوم فروردین آغاز خواهد شد.

عکس | اقدام سختگیرانه یحیی پس از باخت به سپاهان/ جو پرسپولیس امروز عوض شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • mjd IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    کاش یحیی خودش و تفکرات ضدفوتبالشم تنبیه میکرد ک ی بازی خوبن و چندبازی درحد دسته سه هم نیستن... ب این یحیی و این تیم امیدی ب قهرمانی نیست... متاسفانه
  • م.س IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    یک بازی دوستانه بذار با یک تیم تهرانی ۶ گل بزنید
  • Gaber IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    با مربی جدید تیم آرام میشه و حق کالدرون هست که فهم و شعور فوتبالی داره بهتره زور نزنی خیلی حمایتت کردیم خجالت نمی‌کشی .حیف حمید مطهری بود که با رفتنش دیگه اعصاب نه برای خود نه برای هوادار نگذاشتی .تا کی میخواهی ببازی .خودت می‌دونی چکار میکنی بیشتر توپ‌های پرسپولیس در تصاحب دروازه بان هست بجای اینکه به مهاجم برسه چرا مهاجم در تیم یحیی هیچ کاری نمیکنه عبدی با این پذیرا چه فرقی داشت بهتر هم بود
    • پرسپولیس عشق IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      تو اگه چیزی از فوتبال هالیت بود از مطهری و کالدرون تعریف نمیکردی.
  • فوادپرسپولیسی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    اگرکل دنیاوپرسپولیسیابگن مااین لیگ رو فتح نمی کنیم من ازته دل وباجرات تمام میگم این پرسپولیس قهرمانه وسرزونی هم ب قهرمانی شک ندارم.مثل کوه پشتتم پرسپولیس
  • امید IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    آقا یحیی با نهایت احترامی که برای شما قائل هستیم خواهش میکنیم که از پرسپولیس بری تمام.
  • علبرضا محرمی IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    آقا یحیی خودت را تنببه کن چون ترسو هستی ولجباز پرسپولیس سر این بی فکریهای تو خیلی آسیب دیده .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی