نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
۳۰ |
۰
امیر قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شد.

سایت فدراسیون فوتبال در این خصوص نوشت: فدراسیون فوتبال ضمن ارج نهادن به زحمات جامعه مربیان فوتبال کشور و تشکر و پاسداشت خدمات کلیه مربیان تیم ملی در ادوار مختلف به آگاهی جامعه فوتبال و مردم عزیزمان می‌رساند بر اساس بررسی فنی و کارشناسی و توافق انجام شده، آقای امیر قلعه‌نوییی مربی ارزشمند کشورمان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد.

فدراسیون فوتبال بر خود لازم می‌داند از همکاری و مساعدت‌های مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر تشکر داشته باشد.

بدیهی است در این فرصت از کلیه باشگاه‌های کشور و همراهی مربیان به منظور موفقیت بیش از پیش تیم ملی کشورمان نهایت سپاس را داریم.

امیر قلعه‌نویی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • خخخخخ IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    هخخخخهه
  • حمیدخان IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    به امید موفقیت برای تیم ملی ایران
  • !!! IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    دنیا دیگه جای جذابی نیست!!!
  • ارش IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    ارزوی موفقیت...
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    خخخخخخخخ انتخاب شاخ با تاکتیک های مختص فوتبال ایران بریم برای قهرمانی آسیا!!!!!
  • امیر PL ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    کدام از مربیان ایرانی سوابق بین المللی دارند ؟ هیچ کدام. دستپخت قلعه نوعی را به زودی خواهیم دید. بهتر از جام ملت های ۲۰۰۷ نخواهد بود.
  • نوعی سروان قلعه IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    خداحافظ🖐️ جام 🏆 ملت‌ها و سلام حواشی راستی حداقل دوستان تاج از او بخواهند برای تیم ملی مدیر و سرپرستی انتخاب کند که بتواند بازیکنان و حواشی را کنترل کند تا مانند 2000 لبنان بازیکنان تیم ملی شب تا صبح را به تفریح نگذرانند ( مانند دروازبان اول تیم ملی در 2000 لبنان که شب قبل از بازی به همراه چند بازیکن دیگر تا پاسی از شب لب ساحل در حال خوشگذرانی بودند و مربی تیم ملی که همین قلعه نوعی بود بجای تنبیه آنها را فیکس گذاشت) و آن‌ افتضاح به بار آمد
  • iman IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    فاتحه تیم ملی رو خیلی وقت هست که خوندم..با این مربیان آب دوغ خیاری لیگ ایران به جایی نمی رسیم
  • ناشناس IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    با حمایت همه جانبه و فرصت دادن به سرمربی و تعیین دستیاران توانمند موفق خواهد شد
  • داود IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    بازیکنانی رو فیکس تیم ملی کنه که کسی خوابشو نبینه. از الان مشخصه مهاجم قد بلند که مغانلو باشه با هافبک تهاجمی که سروش رفیعی باشه و دفاع راست و چپ سانتر کن و نفوذی که رضاییان و نور افکن باشن. اینا توی سیستم قلعه فیکس هستن
  • جعفرشکوهی طرقی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    بهترین گزینه برای تیم ملی ایران امیرقله نوعی
  • برزو لردگونی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    قلعه نوعی هم برادر صمد مرفاوی مربی ایرانی هیچ حرفی در آسیا ندارد واقعا باعث تاسف است از هروه رنار شروع می کنند و تهش می رسند به قلعه نوعی اخه قلعه نوعی در کجای اسیا نتیجه گرفته راسی یه فکری هم به حال اون علی معروف قلعه نوعی بکنند، مردم ایران و فوتبال دوستها از این به بعد شاهد سبک بدون سبک قلعه نوعی باشید و معرفی پدیده ها از سوی ایشون واقعا دیگر دنیا جای جذابی نیست
  • امانی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    نه اینکه مربیان عزیز کشور چیزی از مربیان خارجی درجه سه وچهار که موردنظر فدراسیون بودند جیزی کم دارند اما انتخاب سرمربی که قبلا خودشان از بازیکنان ویا سرمربیان دوتیم پرسپولیس و استقلال بودند قطعا انتخاب خوبی نخواهد بود چرا که اکثر آنها متاسفانه بجای تمرکز برروی تیم ملی و انتخاب بازیکنان اصلح و برتر با توجه به علاقه قلبی و عملی نسبت به تیم محبوبشان بازیکنانی را برخواهندگزید که سالها با آنها دراین تیم ها کار کردند وبنوعی هم خانواده آنها محسوب میشوند البته دراین بین استثنا های هم مثل آقای مایلی کهن هستند که باوجود پرسپولیسی بودن تیمی را درآن زمان آماده کرد که از بهترین های تیم مقابل راهم انتخاب کرد وحتی بازیکنان پرسپولیسی را روی نیمکت نشاند بهرصورت امیدواریم که آقای قلعه نوعی صرفا نگاه ملی به تیم داشته باشه واز نظرات صاحبان فن از همه باشگاهها و اساتید فوتبال بهره ببره
  • آبادانی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    تیم ملی نیاز به تغییر نسل دارد.تغییر نسل هم نیاز به بهره گیری از مربیان درجه 1 دنیاست یا حداقل مربیانی که سواد اکادمیک دارند. در ده سال گذشته تیم ملی ما رتبه شگفت انگیزی کسب نکرد اما حداقل در دو دوره جام ملت ها مدعی جدی بود. سه دوره بی دغدغه رفتیم جام جهانی. این موفقیت ها با کمک بازیکنانی به دست آمد که دستپخت مربیان با سوادی مثل کی‌روش و برانکو بودند. برانکو از بازیکنان کاملا کاملا کاملا تاکید می کنم کاملا معمولی ان زمان پرسپولیس یک مدعی درجه یک اسیا ساخت. با قلعه نوعی به جایی نمی رسیم. همانطور که تیم جوانان ما باخت.همانطور که تیم امید ما ده هاست به المپیک نمی رود و همانطور که باشگاههای ما ده هاست از جمع مدعیان اسیا خارج شده اند. ما در این چند سال فقط و فقط و فقط باید مدیون برانکو و کی‌روش باشیم.مربیانی که دو دستی تقدیم قطر و عمان کردیم تا به قلعه نوعی برسیم.
  • زنده باد ایران IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    1-بدون هیچ افتخار بین المللی شد مربی تیم ملی.توی سی سال با بهترین بازیکنان آسیا یکبار به چهار تیم برتر باشگاههای آسیا رسید که به کره باخت.باقی اوقات به انواع و اقسام تیمهای عربی و آسیای میانه باخت و حذف شد.قهرمانی در فوتبال در پیت ایران آن هم آخرینش ده سال قبل افتخار چندانی نیست.قلعه نویی اگرچه مربی گری تیم ملی را حق مسلم خودش و مخالفانش را اجنبی پرست می داند اما همین چندساله بارها به مربیان ریز و درشت لیگ مثل گل محمدی مورایس برانکو مطهری الهامی فرکی بوناچیچ فرانچیچ اسکوچیچ ووو باخت2-تاج سه بار کره زمین را پیاده گز کرد و از داخل کلاه جادویش چندتا فیل و نهنگ هوا کرد تا به قلعه نویی برسد.خوب مدیریت نابغه از اول همین دسته گل رو می ذاشتی3-مسوولیت اول و آخر این انتخاب با تاج است.اگرچه کار تاج از مسوولیت گذشته.
  • علی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    حالا نکونام بیاره که تخصص خاصی در بزرگتر کردن زمین فوتبال باپیکان و الهامی وعنایتی را بیاورد تا در زمان مسابقه بازی دراز و نشست ببینیم.
    • ناشناس IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      شما سرتون درد میکنه که ویلموتس یا کی روش یا ... باشه. نتایج هرکدامشان با مربیان ایرانی هیچ فرقی در ملت‌ها نخواهد داشت. پس بیخودی پول به هدر ندهید. پول بیت المال هم پول شماست.متاسفانه حساسیت ندارید.
  • اکبرمعراجی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    بدبختی یعنی تیم سپردن به قلعه نویی حتی در دسته سوم... چه برسه به تیم ملی...فقط تاسف
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    دوستان نمیدونن هیچ مربی رزومه دار خارجی حاضر نیست بیاد اینجا با این شرایط حداقل از امیر قله حمایت کنین تو اسیا سرافکنده نشیم شیش هفتا بخوریم.از امروز نرین دنبال پیشکسوتای حسود که خودشونو لایق میدیدن فکر میکنن حقشونو خوردن ،بزارین تا اسیا حداقل با ارامش بره (من پرسپولیسم)ازین هم خوشم نمیاد
  • Sorena IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    خنده داره مربی خارجی میاد میگه آقا من چهارساله میبندم اینا میگن نه فقط تا پایان جام ملتها. اولا طرفم دیونه نیست بیاد خودشو بقولی سرکار بزاره کار بکنه با تیم بعدش آیا اینا راضی هستن تمدید کنن یا نه دوما شما اگه به موفقیت تیم ملی میخواین برسین دیگه تا پایان بازی ها یا قرارداد ییک ساله چه صیغیه شما با این مربی ایرانیم باید بلند مدت قرارداد ببندید خارجی شو ک فراری دادین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی