نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
برنامه عجیب پاری‌سن‌ژرمن در روزهای بحرانی/ جذب هالند به قیمت از دست دادن مسی و نیمار
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و حالا گزارش‌هایی مبنی بر تمایل آنها به جذب هالند به گوش می‌رسد.

پاری‌سن‌ژرمن چهارشنبه گذشته با حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ ضربه سختی خورد. پس از شکست ۲-۰ آنها در مونیخ شایعاتی در مورد آینده فوق‌ستاره‌های این تیم یعنی کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار آغاز شد. در همین حال، ارلینگ هالند با انتقال به قهرمان فعلی لیگ ۱ مرتبط شده است.

به گزارش «لاراسون»، پاریسی‌ها کم کم از مصدومیت‌های مکرر نیمار و عملکردهای اخیر مسی خسته شده‌اند. آنها معتقدند که پاری‌سن‌ژرمن در تابستان تغییرات بزرگی را تدارک می‌بیند و جدایی احتمالی دو ستاره می‌تواند بهترین راه حل برای این باشگاه باشد.

رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند که پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد هالند را جذب کند تا این ستاره با امباپه خط هجومی قدرتمندی تشکیل بدهد. پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌مند به اجرای بند فسخ قرارداد هالند است که ۲۰۰ میلیون یورو هزینه دارد، و آنها می‌توانند با حذف نیمار و مسی این هزینه را جبران کنند.

دانیل ریولو در رادیو مونت کارلو (RMC) ادعا کرد: «به نظر می‌رسد هالند در منچستر چندان خوشحال نیست. حالا باید ببینیم که آیا منچسترسیتی حاضر است بازیکن را به باشگاهی که صاحبان قطری دارد بفروشد، زیرا اینجاست که بحث سیاسی مطرح می‌شود.»

در همین حال، نشریه اکیپ گزارش داده که لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، برناردو سیلوا از منچسترسیتی، ویکتور اوسیمن از ناپولی و گونسالو راموس از بنفیکا را هدف گرفته است. اگر هالند به پاریس نقل مکان کند، مسی یا نیمار به ناچار باید باشگاه را ترک کنند زیرا پاری‌سن‌ژرمن باید از قوانین فیرپلی مالی پیروی کند.

طبق گزارش روزنامه لوپاریزین، دستمزد تیم نزدیک به ۷۰۰ میلیون یورو است، و این بالاترین رقم دستمزدها در اروپا است.

امباپه چطور؟

پاری‌سن‌ژرمن شکی ندارد که امباپه ستاره اصلی این تیم خواهد ماند، اما این بازیکن فرانسوی پیام‌های متفاوتی ارسال می‌کند و هنوز مشخص نیست که آیا با باشگاه تمدید خواهد کرد یا به باشگاه دیگری خواهد رفت. رئال مادرید هم همچنان به دنبال جذب اوست.

این مطلب را هم بخوانید: پیچیدگی‌های یک انتقال بسیار بزرگ در فوتبال اروپا/ ترمیناتور جای کیلیان را می‌گیرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی