نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سبقت ساپینتو با استقلال از پرسپولیس سوژه اروپایی‌ها شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه پرتغالی به تمجید از ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پرداخت.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته در هفته بیست و سوم لیگ برتر کشورمان به مصاف فولاد رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

در همین رابطه نشریه «آبولا» پرتغال به تمجید از ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال پرداخت که با این برد جایگاه پرسپولیس را گرفت و به رده دوم صعود کرد.

این رسانه پرتغالی نوشت: استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو در بیست و سومین هفته لیگ ایران با نتیجه ۲ بر صفر فولاد را شکست داد و جایگاه پرسپولیس را گرفت و به رده دوم صعود کرد.

دو گل استقلال در نیمه دوم توسط یامگا (دقیقه ۵۳) و قائدی (دقیقه ۷۸) به ثمر رسیدند. با این نتیجه استقلال ۴۶ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و با اختلاف سه امتیازی با سپاهان صدرنشین با هدایت ژوزه مورایس قرار گرفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Sorena IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    ساپینتو الان از همه مربیان لیگ بهتره.فقط کافیه به بازی های استقلال تو لیگ دقت کنید،ساپینتو بالای ۸۵درصد نیمه دومارو برده بقول فوتبالیام نیمه دوم نیمه مربیاس،یا تعویض هایی ک انجام میده بیشترش جواب میده. واقعا بازیخونیش عالیه،داره خاطره استراماچونیرو از ذهن هوادارا پاک شایدم محبوبیتش بیشتر از اون شده. اون هیجان کنار زمینش اون تاکتیکی بازی کردن تیم عالی.تو بازی گلگهر بعد گل اول اون هجیان ساپینتو بود که تیم گل دومم زد منم وقتی اون شوروشوق شو تو جایگاه دیدم اطمینان پیدا کردم گل بعدیم میزنیم.
  • ساوالان IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    بهترین سرمربی حال حاضر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی