واکنش کنعانی زادگان به پرداخت جریمه به نفع مردم خوی/ با افتخار این پول را پرداخت کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی جریمه خود را برای هیئت فوتبال خوی پرداخت کرد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چندی قبل محمدحسین کنعانی‌زادگان را بابت دیدگاه‌های این بازیکن در فضای مجازی به این کمیته احضار کرده بود که اکنون او را محکوم به پرداخت جریمه جهت توسعه فوتبال در شهرستان زلزله‌زده خوی کرده است. (اینجا بخوانید)

 «براساس رای صادره،  محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و مستند به بند "و" ماده ۷ آیین ­نامه اخلاقی فیفا و مواد ۲ و ۳ و ۴ و ۱۵ و ۳۸ آیین­ نامه اخلاق فدراسیون فوتبال به پرداخت دویست میلیون تومان وجه نقد به حساب هیأت فوتبال شهرستان زلزله‌زده خوی جهت توسعه فوتبال در رده‌­های پایه آن شهرستان به عنوان فعالیت اجتماعی در امر فوتبال محکوم شده است.

این جریمه امروز توسط ستاره تیم ملی پرداخت شد و مستندات آن هم نیز در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت. در همین خصوص با کنعانی‌زادگان تماس گرفتیم تا نظرش را در مورد این جریمه جویا شویم.

کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی که هم اکنون در قطر حضور دارد، در گفت و گو با خبرورزشی گفت: با افتخار این جریمه را برای مردم عزیز و زلزله زده خوی پرداخت کردم و امیدوارم اوضاع برای مردم این شهر هرچه زودتر خوب شود. من اصلا این پول و این کار را به عنوان جریمه نگاه نمی کنم و در نظر نمی گیرم. خوشحالم کار کوچکی برای مردم عزیز خوی انجام دادم و باز هم می گویم این پول را با افتخار پرداخت کردم. آرزوی من، سلامتی همه مردم کشورم است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در ایران نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قادر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    شبیه جیک جنینهال هنرپیشه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی