نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گری لینکر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گری لینکر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.

گری لینکر پس از انتقاد از سیاست جدید و لحن دولت انگلیس درباره پناهجویان و مقایسه آنها با دولت آلمان در دهه ۱۹۳۰ از اجرای برنامه پرطرفدار  Match of the Day برکنار شد. این اقدام مدیران بی‌بی‌سی با انتقاد شدیدی روبرو شد و موجی از حمایت از این ستاره سابق تیم ملی انگلیس را به راه انداخت. سایر مجریان و کارشناسان این شبکه حاضر نشدند برای کارشناسی دیدارهای این هفته لیگ برتر در برنامه حاضر شوند و بسیاری از فوتبال‌دوستان انگلیسی هم حمایت‌شان را از او اعلام کردند. 

کار حتی به سیاستمداران انگلیسی هم کشید و بسیاری از جمله صادق خان، شهردار لندن، از عقیده این بازیکن سابق بارسلونا و آزادی او در بیان این عقیده دفاع کردند. این شرایط باعث شد که مدیران بی‌بی‌سی مجبور به عقب‌نشینی شوند و مذاکراتی برای بازگشت او به این برنامه آغاز شد. در عین حال پسر لینه‌کر با انتشار توییتی مدعی شد که پدرش همچنان روی عقایدش ایستاده است تا نشان دهد که او قرار نیست در این زمینه عقب نشینی کند. 

در حالی که ساعاتی پیش اخباری درباره بازگشت قریب الوقوع این مجری معروف به برنامه‌اش در ۲۴ ساعت آینده منتشر شده بود، حالا شبکه بی‌بی‌سی با انتشار بیانیه‌ای رسما تایید کرد که او بدون هیچ محدودیتی در انتشار توییت بازگشته است. 

در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی، آمده: «همه متوجه هستند که این چند روز دوران سختی برای کارکنان، همراهان، مجریان و از همه مهم‌تر، مخاطبان ما بوده است. من به خاطر این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم. من می‌خواهم مشکلات حل شود و برنامه ورزشی ما مجددا روی آنتن برود. بی‌طرفی اهمیت بسیاری برای بی‌بی‌سی دارد. اقدامی متعادل برای قرار گرفتن در نقطه درست در جایی که مردم قراردادهای متفاوتی دارند، در برنامه زنده موضع متفاوتی می‌گیرند و مخاطبان و کاربران متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد بسیار دشوار است. راهنمای شبکه‌های اجتماعی بی‌بی‌سی طراحی شده تا به مدیریت این چالش‌های سخت کنک کند و من اطمینان حاصل می‌کنم که این راهنما بتواند به وظیفه‌اش عمل کند. شبکه بی‌بی‌سی و من به خوبی از این موضوع مطلع هستیم که گری به دنبال بازبینی دقیق راهنمای عملکرد کارکنان این شبکه در شبکه‌های اجتماعی است. گری عضو ارزشمندی از بی‎‌بی‌سی است و من می‌دانم که این شبکه تا چه حد برای گری اهمیت دارد و بی‌صبرانه منتظر حضور او در پخش دیدارهای این آخر هفته هستم.»

این مطلب را هم بخوانید: واکنش گری لینکر به علاقه‌اش برای بازگشت به BBC/ بازگشت مجری شورشی به برنامه مشهور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی