۲
نقشه مربی طارمی در لیگ قهرمانان/ رمزگشایی از جمله کلیدی کونسیسائو در نشست خبری
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرجیو کونسیسائو اطمینان دارد که پورتو فردا می‌تواند با شکست اینتر راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

سه هفته پیش اینتر در سن‌سیرو به لطف گل دقیقه ۸۶ روملو لوکاکو توانست پورتو را ۱-۰ شکست دهد و در بازی فردا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، دست بالاتر را دارد اما سرجیو کونسیسائو، مربی پورتو، اطمینان دارد که در دراگائو قادر به حذف اینتر و رسیدن به دور بعد هستند.

کونسیسائو در نشست خبری امروز خود گفت: «ما بازی رفت را باختیم و فردا هدف ما چیز جز پیروزی و صعود نیست. من یک تیم تهاجمی و باهوش می‌خواهم. برابر تیمی پر از بازیکنان عالی باید پرفشار و جنگنده بازی کنیم. ما اینتر را خوب را می‌شناسیم اما همچنین می‌دانیم که خودمان نیز چه توانایی‌هایی داریم. بازی متعادل و البته بسیار دشواری خواهد بود.»

کونسیسائو می‌گوید که برای رسیدن به گل باید آرامش خود را حفظ کنند: «باید صبور باشیم. یک ۹۰ دقیقه را باخته ایم و یک ساعت و نیم دیگر فرصت داریم تا نتیجه بازی رفت را تغییر دهیم. ما باید باهوش باشیم. تیمم را خوب می‌شناسم و ایمان دارم که قدرت پیروزی برابر اینتر را داریم. فردا توقع هواداران نیز پیروزی است.»

مربی پورتو در مورد سبک بازی تیمش گفت: «برنامه تاکتیکی ما بر اساس توانایی‌هایمان خواهد بود. می‌دانیم در چنین بازی‌هایی باید در بهترین سطح باشیم. باید به گونه ای بازی کنیم که در زمین احساس راحتی کنیم. گاهی براساس شیوه حریف بازی کردن جواب نمی‌دهد. انتظار دارم تیم بازی همیشگی‌اش را انجام دهد.»

کونسیسائو در مورد محرومان تیمش گفت: «اوتاویو ژوائو ماریو را فردا در اختیار نخواهیم داشت.»

نقشه مربی طارمی در لیگ قهرمانان/ رمزگشایی از جمله کلیدی کونسیسائو در نشست خبری

باتوجه به اظهارات سرمربی پرتغالی پورتو درخصوص خط حمله و استفاده از مهاجم باهوش بنظر می‌رسد مهدی طارمی در ترکیب اصلی قرار بگیرد البته تا قبل از بازی این فقط یک حدس و گمان نسبت به کنفرانس سرمربی پورتو است اما با درنظر گرفتن هوش و زیرکی مهدی طارمی استفاده از مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی خیلی دور از ذهن نخواهد بود ضمن اینکه طارمی در چند بازی اخیر بطور فیکس بازی نکرده و مطمئنا کنسیسائو ستاره‌اش را برای رساندن به این دیدار حساس استراحت داده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابوالفضل IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    پورتو واقعا تیم عجیبیه با اینکه بازیکنای درست درمونی نداره عالی نتبجه میگیره، کونسییسائو بزرگتر از پورتو شده میتونه بره تیمای بزرگتر
  • رامین IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    بابا این طارمی یه کاریی کرده که یه غروری به مادست داده باورنکردنی.من که حال میکنم با بازیش دمش گرم حقش بودکه بره بیرون ازمرزهابازی کنه چون اون حقش فراترازمرزهای ایران بود.من اسمشوگذاشتم غررش ببر مهدی مثل همیشه عالی بدرخشی مرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی