جدیدترین پیش‌بینی ابرکامپیوتر از جدول لیگ برتر انگلیس/ آرسنال سرانجام طلسم را می‌شکند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابرکامپیوتر جدول نهایی لیگ برتر را پیش‌بینی کرد که نشان از قهرمانی آرسنال و ناکامی تاتنهام دارد.

رقابت چهار تیم برتر در آخر هفته داغ شد زیرا چندین تیم مدعی لیگ قهرمانان امتیاز از دست دادند. تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون باعث شد که نتوانند اعتبار از دست رفته ناشی از شکست ۷-۰ از لیورپول را جبران کنند. و تاتنهام به لطف پیروزی ۳-۱ مقابل ناتینگهام فارست، دو امتیاز از مردان اریک تن‌هاخ فاصله گرفت. نیوکاسل به پیروزی ۲-۱ مقابل ولوز رسید، اما برایتون، برنتفورد و فولام همگی امتیاز از دست دادند.

اما آخرین ابرکامپیوتر bettingexpert رقابت چهار تیم برتر را چگونه می‌بیند؟ پیش‌بینی می‌شود که اسپرز علیرغم پیروزی آخر هفته، باز هم از جمع چهار تیم برتر دور ماند. منچستریونایتد قرار است تا پایان فصل در جایگاه سوم خود باقی بماند. و نیوکاسل ادی هاو در لیگ قهرمانان اروپا به آنها ملحق خواهد شد. نیوکاسل باید فاصله چهار امتیازی با تاتنهام را جبران کند، اما دو بازی در پیش دارد.

جدیدترین پیش‌بینی ابرکامپیوتر از جدول لیگ برتر انگلیس/ آرسنال سرانجام طلسم را می‌شکند

این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود آرسنال پیش از منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شود. آنها پس از پیروزی ۳-۰ مقابل فولام، پنج امتیاز برتری نسبت به قهرمان دارند. و در حالی که پیش‌بینی می‌شود مردان پپ گواردیولا کمی فاصله را کم کنند، انتظار نمی‌رود آنها پنجمین عنوان قهرمانی لیگ در ۶ فصل را به دست آورند.

در سمت دیگر، پیش‌بینی می‌شود که بورنموث، اورتون و ساوتهمپتون سقوط کنند. این در حالی است که هر سه تیم در آخر هفته از شکست اجتناب کردند، بورنموث لیورپول را شکست داد، اورتون برنتفورد را شکست داد و ساوتهمپتون با منچستریونایتد به تساوی رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی