نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چرخش وزارت ورزش و جوانان؛ از امیر قلعه‌نویی حمایت می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزارت ورزش و جوانان ضمن تایید تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی اعلام کرد از این انتخاب حمایت می‌کند.

محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان در این باره می گوید: «وقتی اسم ملی مطرح می شود، نه تنها وزارت ورزش بلکه همه مردم و مسئولان در کنار تیم‌های ملی حضور خواهند داشت. این موضوع فقط مربوط به فوتبال نیست و برای تمام رشته‌ها است. الان تیم ملی بیشتر از گذشته به آرامش و حمایت نیاز دارد و ما همین شرایط را رقم خواهیم زد. تیم ملی متعلق به همه مردم ایران بوده و مایه افتخار و سربلندی همه مردم کشورمان است. امید و انگیزه و عرق ملی مردم به نتایج تیم ملی در عرصه‌های مختلف گره خورده است.»

تمرینات تیم ملی با مربیگری امیر قلعه نویی از ۲۸ اسفند در تهران آغاز می‌شود.

وزارت ورزش و جوانان در حالی تاکید روی حمایت از امیر قلعه نویی دارد که وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت از دوحه از فدراسیون فوتبال تقاضا کرد، قرارداد کارلوس کی‌روش را تمدید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IT ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    حالا باز لااقل مطمئن هستیم که اگر هم ببازیم با فرق ۳ تا ۶ تا نمی‌بازیم چونکه مثل فولاد مقابل الهلال با قلعه نویی همان فوتبال سنتی ایران را انجام می دهیم اما با این مربیهای خارجی اصلا یک نوع فوتبالی بازی می‌کنیم که مشخص نیست از کجا آمده و اصلا فوتبال ما اون نیست....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی