نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پاسخ تند به ادعای عجیب در خصوص طارمی و آزمون؛ هر بازیکنی با قلعه نویی کار نمی‌کند به خانه‌اش برود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید هم مهدی طارمی و هم سردار آزمون اینقدر حرفه ای هستند که به بهترین شکل ممکن با قلعه نویی کار کنند.

طی روزهای اخیر و بعد از مطرح شدن نام امیر قلعه نویی برای نیمکت تیم ملی ایران شایعه عجیبی مطرح شد که برخی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران نسبت به این انتخاب موضع گرفته اند. جالب اینکه نام مهدی طارمی و سردار آزمون هم در این بین دیده می شد. این در حالی است که ۲ ستاره فوتبال ایران در اروپا تا کنون هیچ اظهار نظری در این خصوص نداشتند.

بعد از این اتفاق خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه تلویزیونی در مورد انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی و شایعات حساب نبردن بازیکنان از سرمربی جدید تیم ملی گفت: «اگر قرار است بازیکنی در تیم ملی حرف قلعه‌ نویی را گوش نکند می‌تواند به خانه‌اش برود. قلعه نویی قطعا می‌تواند نظم و انضباط در تیم ملی را بیشتر کند. هم مهدی طارمی و هم سردار آزمون اینقدر حرفه‌ای هستند که به بهترین شکل ممکن با قلعه نویی کار کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الحق IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    قلعه نویی چه افتخاری در مربیگری بین المللی داشته چه گلی به سر فوتبال ایران در عرصه بین المللی زده که بازیکنان مطرح ایران از این مربی سوخته ایران باید اطا عت کنند دست از ناسیونالیسم که ریشه در جاهلیت خودتان دارد بردارید خجالت بکشید
    • ن IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      این شد دلیل
    • کلنگلیس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      برانکو چه کارنامه ی بین المللی داشت وقتی سرمربی تیم ملی شد اسکوچیچ چه کارنامه ی بین المللی داشت که شد سرمربی تیم ملی دست بردارید ازاین عقده های رنگی امیرپرافتخارترین مربی لیگه بازیکن ومربی پرافتخارترین تیم آسیا درایرانه بیشت بگم بیشت بسوزی یابسته
  • علیرضا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    چرا در زمان اسکوچیچ این حرف را نزدیدکه افتضاح جام جهانی پیش نیاید؟؟؟
    • پدرام CA ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      برای اینکه دیدند اگر شل بجنبند و توطئه نکنند فوتبال به مسیری میره که امثال اقایان هرگز دیگر جایی در ان نخواهند دشت. شخصیت تیم ملی جه از لحاظ پرواز و هتل و پوشش و چه از نظر فدراسیون ورشکسته احیا شده بود. میزبانی پس گرفته شده بود. از رقبای منطقه ای که همیشه گرفتارمان میکردند در 10 بازی 30 امتیاز گرفته بودیم. تقویم تیم ملی حرفه ای و بدون اختلال در کار باشگاهها اجرا میشد و خلاصه همه چیز داشت میرفت سرجاش و این غیر قابل پذیرشه!
  • ایملیانو IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    یعنی شما به قلعه نویی در حد ویلتموس اجازه نمیدهید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی