نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اظهار نظرهای عجیب یک ملی‌پوش؛ حقم برای جام‌جهانی خورده شد/ خیر کی‌روش به من نرسید!/ امیدوارم اسکوچیچ دوباره سرمربی تیم ملی شود
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید نورافکن ستاره تیم فوتبال سپاهان پس از چند ماه سکوت خود را درباره دعوت نشدن به تیم ملی و حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست.

امید نورافکن در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر، درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: بسیار از انتخاب او خوشحالم و قلعه نویی واقعا شایسته این سمت است و مطمئن هستم که او تیم را به بهترین شیوه مدیریت می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از مدت‌ها سکوت خود را در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی و نرفتن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست و گفت: حقم در جام جهانی خورده شد و نامم را حذف کردند. خیرِ کی‌روش به من نرسید. هرچند کی‌روش در ۱۸ سالگی من را به تیم ملی دعوت کرد، اما من را از دو جام جهانی حذف کرد.

وی اضافه کرد: امیدوارم روزی دوباره نیمکت تیم ملی را به دراگان اسکوچیچ بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اوف IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    اصلاً منظور صحبتهاش این نبود و تو نویسنده لنگی این مصاحبه رو بریده بریده درج کردی حتی گفت از کی‌روش ممنونم....
  • ناشناس IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    برکناری اسکوچیچ بحدی ناجوانمردانه و بدور از اخلاق بود که وقتی اسمش می آد بعنوان یه ایرانی از خودم شرمنده می شم لطفا با ژنرال به این شکل رفتار نکنید حمایتش کنید دورش نزنید از خدامونه که یه ایرانی در تیم ملی موفق بشه
  • سعید IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    موافقم حقت بود در جام جهانی بازی کنی کیروش حماقت کرد و ضربه اش رو هم با بازی ندادن امیری و نورافکن خورد هم انگلیس و هم امریکا و البته بازی ندادن شجاع و کنعانی. حقه این چهارنقچفر در جام جهانی بطور مشهود خورده شد و بی کفایتی کیروش و تاج .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی