۱۰
تنش و درگیری آذربایجان و ارمنستان در دنیای ورزش/ سیلی به برنده روی تشک کشتی +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان پس از شکست مقابل حریف ارمنستانی با صورت او مشت زد.

چند سالی است که تنش میان کشورهای آذربایجان و ارمنستان از لحاظ سیاسی و نظامی بالا گرفته و این دو کشور در منطقه قره باغ جنگی با یکدیگر داشتند. حال به نظر می رسد این تنش و درگیری وارد فضای ورزش شده است. 

در مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی‌ فرنگی زیر ۲۳ سال اروپا، حریف جمهوری آذربایجان پس از شکست مقابل حریف خود از ارمنستان با ضربه به صورت او کوبید.

«کاراپت مانولیان» کشتی‌گیر ارمنستان پس از غلبه بر «رحیم حسنوف» حریف خود از جمهوری آذربایجان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ اروپا، برای دست‌دادن با حریف خود، دست خود را دراز کرد اما حریف او با مشت به صورت او کوبید.

احسان موحدیان با انتشار ویدیوی زیر در توییتر خود نوشت: حرکت ناشایست کشتی‌گیر باکویی پس از شکست سنگین در برابر کشتی‌گیر ارمنستانی. کشتی‌گیر باکویی در پی شکست هفت بر یک از ورزشکار ارمنستانی به حریف خود سیلی زد. این را شهامت باکویی گویند. رامیل صفروف جنایتکار باکویی (بعدها قهرمان ملی باکو) در اردوگاه ناتو سرباز ارمنی را با تبر در خواب کشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • واعظ آشتیانی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    به فرهنگ باشد روان تندرست . میادین بین المللی آینه تمام نمای اخلاق و فرهنگ و ارزش‌های یک جامعه است . این رفتار زشت و عصر حجری ریشه در عدم تربیت مدنی دارد و نشان از پایین بودن سطح فرهنگ و تعامل است .
  • حاج علی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    شهامت باکویی چه صیغه ای هست!😂😂😂چرا درست و بدون ترس منظورتون رو نمیگید.من میتونم درستش را بگم ولی کسی جرات تاییدش رو نداره و حذف میشه .یعنی خود مردم ایران چیزی را که باید بدانند میدانند!!!بزدلی و نامردیه ت......ها.
  • بابک ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    اینها ناشی از تنش های قره باغ هستش جنایتهای ارامنه در خوجالی از حافظه مردم و تاریخ پاک نمیشود.
  • خ.خ.ا IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    فکر می کردم موحدیان..یان..در جبهه ارمنی کشته شده ...چقدر تعصب ارمنی دارد؟!
  • نوروز IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    اصولا هدف انعکاس گسترده این نوع خبرها نه یاد آوردن اصول اخلاقی بلکه تحقیر یک ملت و قوم با رفتار یک شخص است. با یک مثال میخوان دلیلی برای افکار فاشیستی داشته باشند
  • ... IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    جواب شایسته به دورویی ارمنی. ارمنی سرتق ، دیگه جوگیر شدن و خودنمایی از سرش میپره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی