نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
قلعه نویی بهترین گزینه برای زیرورو کردن تیم ملی است/ امیر می‌تواند به تیم‌ملی خون تازه بدهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور سرمربی جدید تیم ملی با استقبال گروهی از حامیان مربیان ایرانی همراه شد.

پرویز برومند دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره تاثیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت : «قلعه نویی با شناختی که از لیگ فوتبال ایران دارد می‌تواند در مرحله پوست اندازی به تیم ملی کمک کند. الان مدتهاست که می‌گویند تیم ملی به خون تازه نیاز دارد. امیر قلعه نویی بهترین فردی است که می‌تواند تیم ملی را زیرورو کند».

وی افزود: «اگر در سالهای گذشته ما با یک تیم ثابت در دو جام جهانی شرکت کردیم حالا وقت آن است که قلعه‌نویی با شناخت خوبی که از لیگ برتر دارد این کار را انجام بدهد. شاید یک مربی خارجی نمی‌توانست به دقت قلعه نویی این کار را پیش ببرد».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا FR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    آقای قلعه نویی یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال کشورمان است . البته لازم است فدراسیون تمام قد از ایشان حمایت لازم را انجام دهند و به ایشان احترام گذشته و دست ایشان را در انتخاب همکاران فنی خود و نیز انتخاب بازیکنان آزاد بگذارند و کسی در امور فوتبال و کار ایشون دخالت نکند و اگه کسی به ایشون انتقادی دارند ، لازم است راهکار هم بدهند و انتقاد بدون راهکار بنظرم منطقی نیست ، به امید موفقیت مربی عزیز و گرامی و تیم ملی کشور عزیزمان ایران در سطح بین المللی و حمایت همه آحاد مردم از مربی و تیم ملی ایران ، زنده و پاینده باد ایران ، ایران ایران ایران …….❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
  • علی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    وقتی طبق شایعه بازیکنان نا آماده پرسپولیس را دعوت کرده چطور میخواهد خون تازه در تیم ملی ایجاد بکند الان بازیکنان سپاهان واستقلال از بازیکنان پرسپولیس برای تیم ملی آماده تر هستند مگر آنکه هدف خارج کردن پرسپولیس از ریتم آماده شدن باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی