نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مارتین اونانا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره اونانا دروازه‌بان اینتر می‌گوید که هیچ اضطراب و استرسی در لحظات حساس پایانی دیدار این تیم برابر پورتو نداشته است.

 اینتر شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت و با تساوی ۰-۰ در ورزشگاه خانگی این تیم متوقف شد. 

شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی رفت موفق شده بودند با گلی دیرهنگام برابر این حریف به پیروزی برسند و در نهایت هم با همان گل موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شدند. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که پورتو در دقایق پایانی تمام توانش را به کار گرفته بود و اونانا حتی برای دفع توپی که با ضربه سر مهدی طارمی به سمت دروازه او فرستاده شده بود به زحمت افتاد و آن را با نوک انگشتانش دور کرد تا اینتر بتواند راهی مرحله بعد شود. 

با این حال، این دروازه‌بان پس از پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که هیچ نگرانی و اضطرابی حتی در آن لحظات نداشته و کاملا خونسرد بوده است. 

اونانا در گفتگو با الون پرتغال اظهار داشت: «عین خیالم هم نبود. این که توپی در آستانه گل شدن باشد که معنای خاصی ندارد، درست است؟ من از نتیجه به دست آمده خوشحال هستم. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و می‌دانستیم که کار سختی در پیش داریم اما شخصیت تیمی اینتر را به خوبی به تصویر کشیدیم.»

او در پاسخ به این سوال که این بازی برایش دشوارتر بود یا بازی رفت گفت:« نمی‌دانم در این بازی بیشتر توپ مهار کردم یا در بازی رفت در ایتالیا، اما نکته مهم این است که توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.»

بیشتر بخوانید: تلخ‌ترین لحظه لیگ قهرمانان برای طارمی/ حسرت بزرگ ستاره ایرانی و رویای بر باد رفته+ویدئو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دره ای IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    راست میگه مگه طارمی مسی یا امپاپه است بترسه یک بازیکن در سطح متوسط
    • فرشاد نریمانی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      بله یه بازیکن متوسط . شما حتما استقلالی هستی. چون یک عمره در حسرت این هستید که یه لژیونر تو لیست ۱۸ نفره تو یه تیم خوب اروپایی داشته باشین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی