نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
امیر قلعه نویی بچه محل من است و قبولش دارم/ پرسپولیس برای قهرمانی باید ۷ فینال را ببرد/ دلیل عصبانیت پریرا مشخص است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر آل کثیر از اول مسابقه به جای مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت بهتر بود اما یحیی گل محمدی سرمربی است و با شرایط این بچه ها هم آشنایی بیشتری دارد.

جانشین کارلوس کی روش یک سرمربی ایرانی شد که تقریبا اغلب مربیان و پیشکسوتان ایرانی هم از آن حمایت کردند. فرشاد پیوس ستاره پیشین خط حمله تیم ملی یکی از کسانی است که از انتخاب امیر قلعه نویی حمایت کرده و به خبرورزشی گفت: در شرایط موجود باید این موضوع را در نظر گرفت که انتخاب سرمربی ایرانی بهترین تصمیم فدراسیون فوتبال بود. من داشتم مصاحبه میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را می‌خواندم که به درستی گفته بود انتخاب سرمربی خارجی مشکلات زیادی دارد. انتقال پول با توجه به تحریم‌ها به حساب مربیان خارجی بسیار سخت و دشوار است.

وی ادامه داد: تجربه مارک ویلموتس هم نشان داد که اگریک مربی شارلاتان خارجی هم به پُست ما بخورد که نور علی نور می‌شود. انتقال پول دشوار است و اگر دو ماه نتوانیم این پول را به حساب سرمربی خارجی واریز کنیم هم از ایران می‌رود، هم شکایت می‌کند و هم به خاطر ۲ ماه کار دستمزد یک سال یا شاید هم دو، سه سال خودش را یک جا می‌گیرد. بنابراین بهتر بود سرمربی ایرانی انتخاب می‌کردیم. انصافا هم مربیان ایرانی در چند سال اخیر ثابت کرده اند می‌توانند به تیم ملی هم کمک کنند.

فرشاد پیوس در ادامه خاطر نشان کرد: من و امیر قلعه نویی بچه نازی آباد و بچه محل هستیم. او را سال‌هاست می‌شناسم و قبولش دارم. امیر می‌تواند با توجه به قدرت مدیریت خود و تجربه بالایی که دارد تیم ملی رامدیریت کند. برای او و تیم ملی بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و انشالله بتوانند  در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی بگیرند.

امیر قلعه نویی بچه محل من است و قبولش دارم/ پرسپولیس برای قهرمانی باید ۷ فینال را ببرد/ دلیل عصبانیت پریرا مشخص است

آقای گل اسبق پرسپولیس در خصوص شکست اخیر این تیم برابر سپاهان اصفهان نیز گفت: من یکی فکرش را نمی‌کردم تیمی‌که ۴ گل در اصفهان به سپاهان بزند در تهران از این تیم شکست بخورد. پرسپولیس بازی را خوب شروع نکرد اما وقتی ۱۰ نفره شد واقعا جنگید و نمایش بهتری ارائه داد. شاید اگر بچه‌ها بازی را مثل نیمه دوم آغاز می‌کردن اصلا سرنوشت بازی عوض می‌شد. البته من از اخراج پریرا هم خیلی تعجب کردم. هر چند داور بازی آقای حیدری کمی‌برای دادن اخطار دوم به مهاجم برزیلی پرسپولیس عجله کرد اما یکی از این کارت‌ها را پریرا به خاطر اعتراض‌های متعدد به تصمیم داور مسابقه و کوبیدن توپ با دست گرفت! من واقعا تعجب کردم که چرا یک بازیکن حرفه ای که سابقه بازی در لیگ ژاپن را دارد باید دو کارت زرد مفتی بگیرد و اخراج شود؟ نمی‌دانم شاید او هنوز در آمادگی صد درصد نیست یا شاید هم دوست دارد زودتر اولین گلش را بزند و وقتی کار خوب پیش نرفت عصبانی شد.

فرشاد پیوس در ادامه اظهار داشت: من در تمرینات پرسپولیس پیش از بازی برگشت با سپاهان اصفهان حضور نداشتم و نمی‌دانم واقعا پریرا چگونه تمرین کرده که فیکس شده است؟ شاید من فکر کنم اگر عیسی آل کثیر از اول مسابقه به جای مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت بهتر بود اما به هرحال یحیی گل محمدی سرمربی است و با شرایط این بچه‌ها هم آشنایی بیشتری دارد. حتما یک دلیل تاکتیکی داشته که او را گذاشته است.

مهاجم اسبق پرسپولیس همچنین تصریح کرد: هنوز چیزی تمام نشده و پرسپولیس ۷ بازی دیگر دارد. ۷ بازی که به نظر من ۷ فینال است و پرسپولیس می‌تواند با برتری در آن به قهرمانی برسد. نباید این تیم خوب به این زودی ناامید شود و باید از همین بازی با مس رفسنجان استارت مجدد خود را قوی تر از قبل برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم بزند. هرچند مس رفسنجان هم تیم پرمهره و خطرناکی است که به راحتی در شهر خودش امتیاز از دست نمی‌دهد ولی پرسپولیس محکوم به پیروزی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فرامرز IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    هر کارمندی قاعدتاً براساس قراردادی که با کارفرما منعقد کرده بر اساس عرف قانونی و عقلی باید حقش را مطالبه کند این قاعده در همه جای دنیا برقرار است و از طرف هر وجدان بیداری قابل قبول است داستان ویلموتس هم جز این نیست این که فدراسیون فوتبال به هر دلیلی نتواند بر. اساس قرارداد خودش عمل کند مشکل ویلموتس نیست طلب حق و حقوق هم اسمش شارلاتانی نیست راستی چرا شجاعت نداریم وقتی حق به زیان ماست به آن اعتراف کنیم؟ اگر قرارداد با ویلموتس غیر عادلانه و گران تر از عرف بوده باز مسوولان وقت فدراسیون و در راسش مهدی تاج باید چشم های شان را باز می کردند البته اگر باور کنیم که در عقد قرارداد با ویلموتس ذی نفع نبوده باشند یعنی هر جور که بخواهیم حساب کنیم ایراد متوجه ویلموتس نیست
  • . IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    ۷بازی داره که مطمئن باش با این بازیکنان بی حال و بی رمق که نای بازی کردن ندارن بتونه ۱۰امتیاز بگیره شاهکار کرده.تمریناتی که در طول هفته گل محمدی به این بازیکنان میده چه تمرینی هست که بازیکنان اصلا نمیتونن از یک نفر هم رد بشن !نمونه ش هم زیاده .ب کسانی مثل اسماعیلی فر و صادقی که در تیمهای قبلی خودشون میجنگیدن و خوب بودن پاشون رسیده پرسپولیس اصلا نای دویدن ندارن .مخصوصا اسماعیلی فر که انگار نه انگار که در تیم و بازی وجود داره.یکی دیگه هم اسدی که ستاره ی تیمش بود اومد پرسپولیس پیاده روی میکرد موقع بازیها رفت تراکتور دوباره شد ستاره و اقای گل!اون بازی هم که پرسپولیس سپاهان رو برد با شاهکارهای یزدانی و دوپنالتی که داور گرفت این اتفاق افتاد .اگه در همین بازی با سپاهان در تهران هم داور دوتا پنالتی برای پرسپولیس گرفته بود سپاهان نمیبرد . گل محمدی بجای اتکا به بازیکنان و هنر مربیگری خودش سخت معتاد به دواری شده .پرسپولیسی که سالهای قبل قبل از ورود به زمین حداقل ۳تا گل جلوی این حریفان داخلی جلو بود حالا باید با این مربی و بازیکنان منتظر باشه داور یه اتفاقی رقم بزنه .که این امر هم بگیر نگیر داره.
    • فا IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      بخاطر قرار داد بوده خرشون از پل گذشته دیگه نمیدوند
  • زط IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    پریرا بخاطر این بازی میدند که پولی که میگیره حلال شه وگرنه افتضاحه
  • پرسپولیس بدون یحیی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    یحیی با این افراد که الان به اخر بازیشون رسیده باید برن.امثال دانیال عالیشا حناگربه گیج ترابی پریرا شیخ صادقی سرلک کمال باید برن تیم پایه از صفر پاسکاری و ارسال ازجناح و دریبل و پرس یاد بگیرن
  • پدرام CA ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    انتخاب قلعه نویی به جای خود ولی چطوریه که باشگاهها این مشکل رو ندارند با مربی خارجی ولی تیم ملی داره؟ تقریبا توی همه باشگاههای ما مربی خارجی مشغوله. از سرمربی تا بدنساز تا ... بعضی باشگاهها اکثر اعضای کادرشون خارجیند.
  • پرسپولیسی ام US ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    هیچ دلیل تکنیکی نداشته که پریراجای عیسی بیادجزاینکه یحیی میخواد بگه که این خریدی که داشتم خیلی خوبه تمیروف هم همینطور الکی فیکسش میکرد که بلکه یه گل بزنه همه ازخریدش تعریف کنن کلا همیشه همینطور اصرار میکنه و آخرش هم با این اصراربیخود یه جام ازپرسپولیس میگیره وگرنه مشخصه که آلکثیر کیفیت فنی اش بالاتر از پریراست.
  • پرسپولیسی ام US ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    هیچ دلیل تکنیکی نداشته که پریراجای عیسی بیادجزاینکه یحیی میخواد بگه که این خریدی که داشتم خیلی خوبه تمیروف هم همینطور الکی فیکسش میکرد که بلکه یه گل بزنه همه ازخریدش تعریف کنن کلا همیشه همینطور اصرار میکنه و آخرش هم با این اصراربیخود یه جام ازپرسپولیس میگیره وگرنه مشخصه که آلکثیر کیفیت فنی اش بالاتر از پریراست.
  • ت IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    مطمئنا بااین بازیکنان بی غیرت که داریم وسرمربی کینه ای که داریم حتی دوتاش هم ببره عین اینکه قهرمان جهان شدیم.. تیمی که هشت امتیاز جلو بودن الان به بت بت اوفتادن اون موقع انتظار داری هفت فینال بابازیکنان نالایق..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی