تصمیم باورنکردنی سرمربی قهرمان جهان/ نیمکت تیمی که هفت‌تایی کردی برای تو!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین آلمان با سرسخت‌ترین رقبا بر سر مربیگری یکی از موفق‌ترین تیم‌های ملی رقابت می‌کند.

یواخیم لو، سرمربی سابق آلمان، ظاهراً به دنبال بازگشت به صحنه رقابت‌های بین‌المللی است. این مربی۶۳ ساله پس از ۱۵ سال کار مداوم و گذراندن یک دوره استراحت نسبتا طولانی، فرصت‌های بازگشت به صحنه رقابت را بررسی می‌کند.

لو در سال ۲۰۱۴ با قهرمانی در جام جهانی برزیل، کشورش آلمان را به اوج قله فوتبال هدایت کرد. اکنون نشریه «بیلد» ادعا می‌کند که او علاقه‌مند است تا مسئولیت کشور آمریکای جنوبی که در آن به بزرگترین افتخار دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد، را به عهده بگیرد.

برزیل سرمربی تیمش «تیته» را پس از حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی به دست کرواسی، برکنار کرد. احتمال خیلی خیلی زیادی وجود دارد که کارلو آنچلوتی از رئال مادرید جدا شود و به این تیم بپیوندد. و حالا طبق گزارش نشریه آلمانی، یواخیم لو همچنین مشتاقانه آماده است تا سرمربی کشوری شود که تا به الان ۵ مرتبه قهرمان جهان شده است.

بازگشت یواخیم لو به مربیگریِ یکی از پرافتخارترین تیم‌های ملی

لو پس از چند بازی ضعیف از تیم ملی آلمان کنار رفت و هانسی فلیک جانشین او شد. آخرین بازی او شکست ۲-۰ یورو ۲۰۲۰ مقابل انگلیس در ژوئن ۲۰۲۱ بود. لو اکنون پس از حضور در جام جهانی قطر به عنوان یک هوادار، تشنه بازگشت به شغلی است که عاشقانه دوستش دارد. این مربی اخیراً در گفتگو با نشریه آلمانی کیکر گفت: «من می‌خواهم دوباره مسئولیتی را در فوتبال بر عهده بگیرم. وقتی الان به تماشای فوتبال می‌نشینم دوباره احساس انگیزه می‌کنم، در صورتیکه چند ماهی اینطور نبود و چنین حسی نداشتم.» او سپس افزود: «اگر احساس کنم کاری برایم جذاب است، آماده هستم و دوباره به سمتش حمله می‌کنم.»

لو از زمان حضورش در وین اتریش در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ دیگر مربی باشگاهی نبوده است. او پیش از این مربیگری در تیم‌های اف‌سی فرائنفلد، اشتوتگارت، فنرباغچه، کارلسروهر، آدانا اسپور و تیرول اینسبروک را برعهده داشت. لو سپس بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ دستیار یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی آلمان شد، و بعد خودش به این سِمت دست پیدا کرد.

این مطلب را هم بخوانید: پرافتخارترین مربی تاریخ جام جهانی کیست؟/ فهرست مربیان قهرمان جام جهانی از ابتدا تا امروز

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس DE ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    مجله بیاد نگفته که لو مشتاق است مربی برزیل شود.بلکه گفته خیلی خوب است "اگر"لو مربی برزیل شود و این یک بازگشت درست برای او است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی